درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 07:29   

رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دکتر عاملی: روابط عمومی متاورس، عرصه حضور سه بعدی، محسوس، هویت‌دار، هویت بخش، غیر مرکزی، منعطف برای تغییر همراه با مشارکت همگانی در فضای دوم است
  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر
  حقوق شهروندی باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.
  تقدیر از خدمات و زحمات روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود
  نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی قربانعلی پورمرادیان
  انتصاب، سرپرست روابط‌عمومی شهرداری زنجان
  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
  مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بهترین حامیان روابط‌عمومی ها هستند
  پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی تقدیر شدند
  زبان گویای مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38290صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 13:37
«کتاب پلاس» نخستین پلتفرم در صنعت نشر
نشست «نوآوری در اقتصاد نشر» و آیین «رونمایی از نخستین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر» هفدهم اردیبهشت ماه در تالار «قلم» سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. کتاب پلاس، اولین پلتفرم مشترک ذی‎نفعان کتاب است که بازار جدیدی در این صنعت خلق کرده و با بهره‎گیری از فناوری اطلاعات، پلی ارتباطی میان ناشران و مشتریان کتاب ایجاد کرده است. در حال حاضر، ناشران معتبری به این پلتفرم پیوسته و چندین و چند تن از ناشران معتبر عمومی و دانشگاهی نیز در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد مرحله عقد قرارداد شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست «نوآوری در اقتصاد نشر» و آیین «رونمایی از نخستین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر» هفدهم اردیبهشت ماه در تالار «قلم» سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. کتاب پلاس، اولین پلتفرم مشترک ذی‎نفعان کتاب است که بازار جدیدی در این صنعت خلق کرده و با بهره‎گیری از فناوری اطلاعات، پلی ارتباطی میان ناشران و مشتریان کتاب ایجاد کرده است. در حال حاضر، ناشران معتبری به این پلتفرم پیوسته و چندین و چند تن از ناشران معتبر عمومی و دانشگاهی نیز در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد مرحله عقد قرارداد شده اند.
 
 پلتفرم «کتاب پلاس» اولین پلتفرم مشترک ناشران، مؤلفان، فروشگاه ها و علاقه مندان به کتاب است که از سوی شرکت شناسا، به عنوان یکی از شرکت های گروه مالی پاسارگاد رونمایی شده است.
 
 رشد دو برابری استفاده از کتاب های الکترونیکی
 اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این نشست با اشاره به اینکه آمارهای جهانی در فضای مجازی، نشان از رشد دو برابری استفاده از کتاب های الکترونیکی در سال 2017 نسبت به سال 2013 دارد، گفت: می توان از این ظرفیت در جامعه ایران هم استفاده بهینه کرد.
 
 او در عین حال، جانشینی کامل محتوای الکترونیکی با کتاب را یک مخاطره خواند و افزود: باید در نحوه بهره برداری از کتاب به عنوان منبع دانش، تأمل و دقت کافی صورت گیرد.
 
 همچنین احمد مسجدجامعی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به ارزش بسیار بالای کتاب به عنوان گنجینه هر دوره تاریخی اشاره کرد و گفت: ظرفیت مبادله ای که در اقتصاد فرهنگ و هنر و خلاقیت وجود دارد، بعد از حجم سرمایه گذاری در حوزه نظامی، در بین بالاترین ارقام است.
 
 مسجدجامعی همچنین نسبت به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این عرصه ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن در این عرصه را باید به فال نیک گرفت و امیدوار هستیم که با وجود کمبود های فعلی در حوزه نشر، بتوان از این ظرفیت بهره برداری کرد.
 
 نخستین کسب و کار نوآورانه در صنعت نشر
 دکتر حامد ساجدی، مدیرعامل شرکت شناسا نیز در این نشست با بیان تحولاتی که در حوزه سبک زندگی در ایران و جهان روی داده، به تاثیر ارزش کسب و کار های نوآورانه تأکید کرد و گفت: اولین سرمایه‎گذاری خطرپذیر در حوزه صنعت نشر توسط شرکت شناسا از شرکت‎های گروه مالی پاسارگاد صورت گرفت. این اتفاق به منظور شکوفایی اقتصاد نشر، ایجاد ارزش آفرینی در زندگی مردم، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جلوگیری از قاچاق کتاب انجام شده است.
 
 به گفته مدیرعامل شرکت شناسا، دنیای امروز متاثر از فناوری هایی است که چهره امروز را نه تنها در جهان پیش رو بلکه در ایران هم تغییر داده است.
 
 ساجدی همچنین به شکل‎گیری روندهای جدید اشاره کرد و گفت: برندهای اول جهانی جای خود را به نام‎های فناورانه داده اند که باعث تحول زندگی شده است.
 
 او درباره حوزه های فعالیت شناسا نیز گفت: شناسا، استراتژی فعالیت های خود را در سه حوزه سلامت، مدیریت منابع طبیعی و محیط زیست و نهایتاً حوزه سبک زندگی و هر آنچه می تواند زندگی یک شهروند ایرانی را در قالب یک کسب و کار فناورانه بهتر کند، پیگیری می کند.
 
 به گفته ساجدی، مجموعه شناسا متکی بر خلق ارزش و سرمایه گذاری نوآورانه است و اعتقاد داریم سودآوری و خلق ارزش باید مبتنی بر نوآوری و خلاقیت باشد. شناسا در ابتدا گزینه سلامت انسان را مورد توجه قرار داد و معتقد بودیم انسان محور هر تحولی است که باید از مزیت های مناسبی برخوردار باشد، اما برای خوشبختی انسان ها این مورد کفایت نمی کند و باید سبک زندگی انسان را مورد تحول قرار دهیم تا احساس شادی و موفقیت کند.
 
 مدیرعامل شرکت شناسا ادامه داد: همانطور که صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان یک محور، در کنار صنایع دانش بنیان در کشور مدنظر قرار گرفته است، مجموعه شناسا نیز با ورودش به استارتاپ «کتاب پلاس» با هدف پشتیبانی از ورود به آینده صنعت نشر جهت گذار از تجربه و فضای سنتی به فضای نوآورانه، گام برداشته است.
 
 ساجدی با بیان اینکه این مجموعه طی هشت سال فعالیت سرمایه گذاری در بیش از ۶۰ حوزه فناورانه را در کارنامه عملکرد خود ثبت کرده است، ادامه داد: جدا از بحث سرمایه گذاری، شناسا علاقه مند به نهادسازی و تکمیل زنجیره ارزش در بخش های مختلف کسب وکارهای فناورانه است و در این راستا علاوه بر همکاری با مطرح ترین دانشگاه ها و مراکز علمی، همکاری با سازمان ها و ارگان های دست اندرکار در امر توسعه فناوری را در دستور کار قرار داده است.
 
 مدیرعامل شرکت شناسا در پایان، با دعوت از فعالان فرهنگ و نشر کشور برای همکاری و همراهی در این حوزه گفت: آغوش «شناسا» برای هم افزایی، به روی هر نهاد حقیقی و حقوقی که در هر جایگاه و مقامی علاقه مند به این حرکت است، گشاده است. امیدواریم در کنار هم بتوانیم قدم های بزرگتری برداریم.
 
 گفتنی است «کتاب پلاس» تنها استارتاپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با سرمایه گذاری شرکت «شناسا» و استفاده از پتانسیل فنی گروه مالی پاسارگاد، مبادرت به کدینگ کتاب کرده است و از این طریق می تواند کتاب فیزیکی را به فناوری های روز (اینترنت اشیاء، بلاک‎چین و واقعیت افزوده AR) بازارهای دیجیتال و پلتفرم های تجارت الکترونیک وصل کند. این پلتفرم در حقیقت پل ارتباطی میان همه ذی‎نفعان کتاب از جمله مؤلف، ناشر، فروشگاه، مخاطبان و ترویج کنندگان و حامیان کتاب با یکدیگر محسوب می شود. «کتاب پلاس» در افق پیش روی خود تبدیل شدن به Market Place حوزه نشر و ورود به بازار بین المللی را ترسیم کرده است./ فرصت امروز
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"


  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر


  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران


  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی


  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»