درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 آذر 1401 - 19:13   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون

  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتانی‌های نایکی را در متاورس طراحی کنید و بفروشید
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد
  مدیران تریبون
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت
  توسط بانک رفاه کارگران در سال جاری صورت گرفت: پرداخت بیش از 125 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان
  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون
   آیین تجلیل از روابط‌عمومی‌ های برتر دستگاه های اجرایی استان ایلام
  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی
  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38108صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 11:28
تصویری که خشم حاکم دبی را برانگیخت
شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی، تصویری از یکی از ادارات این کشور در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و در ذیل آن نوشت: «این شأن ما نیست».
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی، تصویری از یکی از ادارات این کشور در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و در ذیل آن نوشت: «این شأن ما نیست».
 
 به گزارش رسانه ها، این تصویر توسط یک مشتری پنهانی که از سوی نهادهای نظارتی امارات به یکی از شعب اداره پست این کشور ثبت شد. حاکم دبی درباره این تصویر توضیح داد: «این سطح ماست، این [شیوه] خدمت‌رسانی ما نیست. کسی که در چنین سطحی کار کند، در تیم من نخواهد ماند».
 
 حاکم دبی به نظارت مستمر علنی و پنهانی بر روند خدمت‌رسانی به شهروندان امارات معروف است و درباره او گفته می‌شود که کوچکترین‌ جزئیات امور حکومت را نیز زیر نظر دارد.
 
 او در صفحه توئیترش نوشت: «گروهی را برای بازرسی سطح خدمت‌رسانی پست امارات به یکی از مراکز پست فرستادیم و گروه بازرسی این گزارش را در اختیار ما قرار داد. این گزارش را در کمال شفافیت پیش روی همگان می‌گذارم و به همه شاغلان دولتی می‌گویم که هیچ چیزی بدون نظارت شفاف نخواهد ماند».
 
 در گزارش هیات بازرسی آمده که مراجعه‌کنندگان باید مدت زیادی برای انجام کارهایشان صبر می‌کردند و نحوه خدمت‌رسانی متناسب با نیاز مشتریان نبوده و همچنین ظرفیت پذیرش این اداره با تعداد مشتریان تناسبی نداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی


  راهنمای روابط‌عمومی‌‌ حرفه‌ای برای ارایه پادکست‌


  افت شدید تقاضای پلتفرم‌های برگزاری رویداد


  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی


  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان


  مدیران تریبون


  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد


  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد