درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:17   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38007صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 30 فروردین 1398 - 00:24
دلایل اصلی ایجاد استرس
تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست.

 

با وجود آنکه همه آدمها استرس را تجربه می کنند ولی دلایل و شدت آن برای هر فرد فرق دارد. ماندن در ترافیک شهر برای بعضی ها اذیت کننده است ولی یک نفر دیگر فقط با صدای بلند موسیقی در درون تاکسی ناراحت می شود.

دانستن اینکه چه چیزهای باعث استرس آدمها می شود شاید بتواند در مدیریت و کاهش این نوع ناراحتی ها موثر باشد.

۱- مشکل مادی
همه ما حتی شده در یک برهه از زندگی بابت بی پولی دچار احساس بد و حتی شرم و درماندگی یقه ما را گرفته است. بی پول بودن در شرایط اضطراری و نیازهای حیاتی ، آدمها را خشمگین و مستاصل و افسرده می سازد.

بی پولی آدم ها را به سمت رفتارهای ناپسند و زیر پاگذاشتن مرام نیز می کشاند. که به نوبه خود مدام باعث ایجاد گناه و احساسات ناخوشایند ناشی از شکستن مرام ها می سازد. استرس مداوم باعث تشویش، ابتلا به بیماری های قلبی و حتی رفتن مرض قند خون می شود.


۲ – مشکلات شغلی
تضمین شغلی عملا در حال از بین رفتن است. خیلی از افراد باید دو شغله باشند تا روزگارشان بگذرد. حتی پیدا کردن شغلی که آدمها دوست داشته باشند نیز برای خیلی ها به رویا تبدیل شده است.

همه مسائل آزار دهنده و پر استرس در انواع شغل ها را اگر در کنار ناهنجاری های درون محیط کار نظیر داشتن همکار بد و حسود و مردم آزار قرار دهیم سطح تنش و اذیت ناشی از شغل ها را عمومی و گسترده می سازد.

۳- مشکلات ناشی از روابط شخصی
در زندگی همه ما، افرادی هستند که باعث ایجاد استرس می شوند. آنها می توانند اعضای خانواده، همسر و فامیل باشند. همکاران و حتی دوستان صمیمی نیز می توانند مشکل آفرین و دردسر ساز باشند.

مشکلات زندگی زناشویی، سواستفاده عاطفی از همدیگر، خیانت و طلاق، دل شکستن ها و حتی والدین فرزندان بودن، باعث افزایش استرس می شوند. خستگی، ضعف، غم و افسردگی، ناامیدی و احساس خطر مداوم از مهمترین صدمات ناشی از استرس روزانه است.
 

منبع:  www.verywellmind.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد