درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37996صفحه نخست » پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 09:02
نشست «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران» برگزار شد
نشست همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران با تکیه بر نهادینه‌سازی سواد رسانه‌ای عصر امروز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران با تکیه بر نهادینه‌سازی سواد رسانه‌ای عصر امروز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایکنا؛ نشست تخصصی «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران با تکیه بر نهادینه‌سازی سواد رسانه‌ای» با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمرتضی موسویان، رییس سابق مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‎ های دیجیتال وزارت ارشاد، حمیدرضا ضیایی‌پرور، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدجواد شوشتر، مدیرعامل سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محمدصادق افراسیابی، رئیس انجمن سواد رسانه‌ای ایران و جمعی از اصحاب رسانه، استادان، مدیران و فعالان رسانه‌ای عصر امروز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه در خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
 
 محمدصادق افراسیابی، رئیس انجمن سواد رسانه‌ای ایران در ابتدای این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها به دلیل توانایی در جهت‌دهی به افکار عمومی، نقش اساسی در مراحل مختلف بحران ایفا می‌کند، گفت: نقش دوگانه رسانه‌ها در بحران‌زایی و بحران‌زدایی، برجسته‌سازی و کوچک‌نمایی، امیدزایی و امیدزدایی و... دست کم بر صاحب‌نظران این عرصه، پوشیده نیست. اما به نظر می‌رسد در کشور ما، تاکنون از ابزار رسانه و ظرفیت استثنایی آن برای مدیریت آن‌ها به خوبی استفاده نشده است. عوامل بسیاری در این ماجرا دخیل هستند؛ این عوامل باعث می‌شوند رسانه‌ها در بحران کارکرد‌های متفاوت داشته باشند.
 
 وی افزود: رسانه از بحران اثر می‌پذیرد و بر بحران اثر می‌گذارد؛ آنچه که مسلم است این است که یک مسئله، زمانی به بحران تبدیل می‌شود که در کانون توجه رسانه‌ها قرار گیرد. مدیریت بحران به شیوه‌های گوناگون قابل انجام است، ولی با توجه به اهمیت تاثیر رسانه بر افکار عمومی نقش رسانه در مدیریت بحران‌ها بر کسی پوشیده نیست.
 
 در ادامه این نشست سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از مدیریت بحران در کشور بیان کرد: بحث مهم در مدیریت بحران آموزش است و متأسفانه ما مدیریت بحران به این معنا نداریم و مشکل اصلی در کشور ما همین موضوع است و اقدامات محدود به دوره بحران است. از طرفی دیگر خود مسئولان گاهی در هنگام بحران، بحران، ایجاد می‌کنند و یا نبود یک سخنگوی واحد اطلاع‌رسانی در زمان بحران، از مسائل مهم مدیریت بحران کشور است.
 
 در بخش دیگری از این نشست، سیدمرتضی موسویان، ریاست سابق مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‎های دیجیتال وزارت ارشاد هم به بحث استفاده از فناوری‌ها در بحران اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله شبکه‌سازی و استفاده از آن در زمان بحران است.
 
 پایان‌بخش این برنامه هم سخنانی بود که حمیدرضا ضیایی‌پرور، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد. وی ضمن تایید گفته‌های کارشناسان این نشست گفت: در بحران‌ها اطلاع‌رسانی و خبرنگاری بازو‌های مدیریت بحران هستند. از نکات مهم در بحران، استمرار اطلاع‌رسانی است. مسئله بعدی امیددهی به مردم است. اهالی رسانه باید وجه مثبت را هم در مناطق سیل‌زده منعکس کنند. همچنین توجه به نیاز‌های بومی در مناطق سیل‌زده بسیار مهم است و خبرنگاران باید به این نیاز‌ها توجه کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد