درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 22:23   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37900صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 08:03
چگونه خبر را بیابیم/ آشوب ذهنی و مشکل گشائی گروهی
بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.

 

ممکن است که آن عقیده کاملاً غیر عملی باشد اما هیچ کس اجازه ندارد بگوید «عملی نیست» یا «چه نظر احمقانه‌ای» و این موجب پرورش فکر اخلاق و حس همکاری مردم می‌گردد.


تمام نظرات بدون توجه به شایستگی شدن در یک جدول یا تخته سفید نوشته می‌شود. با نگاه کردن به این نظرات می‌توان افکار جدید را با هم آمیخته و نظریات جدیدی به دست آورد. نظریه دیگر آن است که به هر کس سه نقطه رنگی داده شود و از‌ آن‌ها خواسته شود تا نقطه‌ها را در مقابل سه تا از بهترین نظریات با در نظر گرفتن اقتصاد و وقت شناسی آن قرار دهند، سپس شما می‌توانید بر روی نظریاتی که نقاط بیشتری را گرفته‌اند، تأکید کنید.


اگر شما گروه زیادی از مردم را برای اظهار نظریات مبتکرانه دعوت کرده‌اید، می‌توانید به هر شخص 25 تا 50 کارت یادداشت بدهید و از او بخواهید که بر روی هر کارت یکی از نظرات خود را بنویسد. بدین وسیله می‌توانید 5 تا 6 نظریه مشترک میان کارت‌ها پیدا کرده و دربارة آن‌ها بحث کنید.


شما می‌توانید از راه‌های مختلف مسائل را حل کرده و اخبار جدیدی خلق کنید. در صفحات بعدی به بررسی تکنیک‌های خلاقیت درباره مسائل زیر می‌پردازیم:

1) وقایع خاص

2) اعتراضات

3) بررسی‌ها و انتخابات

4) لیست 10 نفر برتر

5) کارهای نمایشی
6) معرفی محصولات
7) مجامع و اعتصابات

8) حضور شخصیت‌ها

 

دنیس ال ویلکاکس دانشگاه سان خوزه

لارنس نولت  مشاور روابط عمومی ویلیامزبورگ، ویرجینیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد