درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 07:32   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2022
  جنبش متاورس
  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
  چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
  تاکید معاون استاندار لرستان بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم
  دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران: آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم
  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37900صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 08:03
چگونه خبر را بیابیم/ آشوب ذهنی و مشکل گشائی گروهی
بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.

 

ممکن است که آن عقیده کاملاً غیر عملی باشد اما هیچ کس اجازه ندارد بگوید «عملی نیست» یا «چه نظر احمقانه‌ای» و این موجب پرورش فکر اخلاق و حس همکاری مردم می‌گردد.


تمام نظرات بدون توجه به شایستگی شدن در یک جدول یا تخته سفید نوشته می‌شود. با نگاه کردن به این نظرات می‌توان افکار جدید را با هم آمیخته و نظریات جدیدی به دست آورد. نظریه دیگر آن است که به هر کس سه نقطه رنگی داده شود و از‌ آن‌ها خواسته شود تا نقطه‌ها را در مقابل سه تا از بهترین نظریات با در نظر گرفتن اقتصاد و وقت شناسی آن قرار دهند، سپس شما می‌توانید بر روی نظریاتی که نقاط بیشتری را گرفته‌اند، تأکید کنید.


اگر شما گروه زیادی از مردم را برای اظهار نظریات مبتکرانه دعوت کرده‌اید، می‌توانید به هر شخص 25 تا 50 کارت یادداشت بدهید و از او بخواهید که بر روی هر کارت یکی از نظرات خود را بنویسد. بدین وسیله می‌توانید 5 تا 6 نظریه مشترک میان کارت‌ها پیدا کرده و دربارة آن‌ها بحث کنید.


شما می‌توانید از راه‌های مختلف مسائل را حل کرده و اخبار جدیدی خلق کنید. در صفحات بعدی به بررسی تکنیک‌های خلاقیت درباره مسائل زیر می‌پردازیم:

1) وقایع خاص

2) اعتراضات

3) بررسی‌ها و انتخابات

4) لیست 10 نفر برتر

5) کارهای نمایشی
6) معرفی محصولات
7) مجامع و اعتصابات

8) حضور شخصیت‌ها

 

دنیس ال ویلکاکس دانشگاه سان خوزه

لارنس نولت  مشاور روابط عمومی ویلیامزبورگ، ویرجینیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟


  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار


  روابط‌عمومی‌ها‌ و نشانه‌های ضعف ساختاری


  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد


  450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند


  چهار انتصاب در روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران؛ تنزل جایگاه روابط‌عمومی ادامه دارد


  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد


  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود