درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37771صفحه نخست » پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 01:53
4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید
نویسنده: زهرا چوپانکاره - رهبران در زمان امتیازدهی سالانه کارشان از تاثیرات ‏اجتماعی به عنوان مهم¬ترین عامل نام برده¬اند. از دید آنان ‏این عامل حتی پیش از عملکرد مالی و یا رضایت کارمندان و ‏مشتریان قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حال حاضر چالش­های مربوط به مهارت از هر زمان دیگری آشکارتر شده است. شکاف مهارتی موجود در بخش­های مختلف دنیا از دید رهبران پوشیده نیست و دیگر مشخص شده که سیستم­های آموزشی فعلی برای حل این موضوع کارآمدی کافی را ندارند. اغلب مدیران می­گویند که ترجیح می­دهند به جای استخدام نیروهای جدید به تربیت و آموزش نیروی انسانی حال حاضر خود بپردازند اما تحقیق صورت گرفته نشان می­دهد در مورد اینکه چه مهارت­هایی بیش از سایر مهارت­ها مورد نیاز است و چه کسی مسئولیت این آموزش را بر عهده دارد، میان کارمندان جوان و رهبران تفاوت وجود دارد.

با رسیدن به چنین نتایجی بود که دریافتیم برخی از رهبران در حوزه جامعه، استراتژی، تکنولوژی و استعداد در قیاس با دیگران پیشرفت بهتری داشته­اند و در برخورد با چالش­های موجود در ین حوزه­ها موفق­تر عمل کرده‌اند. پس از دسته­بندی این مدیران به چهار تیپ و شیوه مدیریتی رسیدیم.

1. قهرمانان اجتماعی:
برخی از رهبران به خاطر توانایی­شان در انجام کار نیک شناخته می­شوند. این طرفداران اجتماع برای
کسب و کار خودشان هم از ابتکارات اجتماعی استفاده می­کنند. خوش­بینی آنها برای خلق تاثیرات اجتماعی به شیوه­های گوناگونی بر روی چشم­انداز آنها هم موثر واقع می­شود. این دسته از رهبران بیش از بقیه می­گقتند که نیروی انسانی آنها برای انتقال به عصر دیجیتال آماده است و بسیار بیشتر از دیگران آماده­اند تا این نیروها را آموزش دهند. شرکت­هایی که رهبرانشان قهرمانان اجتماعی شناخته می­شوند رشد بیشتری به نسبت آنانی دارند که نتوانسته­اند بین انجام کار نیک و کسب سود تعادل ایجاد کنند.

2. تصمیم­گیران داده‌محور:
برخی از مدیران از طریق در پیش گرفتن راه­های داده‌محور و روشمند بر چالش استراتژی تصمیم­گیری غلبه می­کنند. این تصمیم­گیران داده‌محور تقریبا دو برابر بیشتر امکان دارد که بگویند حاضرند بر روی موقعیت­های موجود در دوره چهارم انقلاب صنعتی سرمایه­گذاری کنند. در سال گذشته تقریبا نیمی از سازمان­های این‌چنینی رشد فروش سالانه 5 درصدی یا بیشتر نشان دادند در حالی که در سایر شرکت‌ها چنین نتایجی تنها در یک‌چهارم آنها دیده شد.

3. تحول ­آفرینان:
این رهبران متوجه این هستند که سرمایه­گذاری در خلاقیت­های تحول­آفرین باعث می­شود که سازمانشان از رقبا متمایز شود. آنها اعتماد به نفس دارند که سبب می­شود بهتر با نادانسته­ها و نقاط مبهم دوره چهارم انقلاب صنعتی روبه­رو شوند، شرکت­هایی که به خود اطمینان دارند آمادگی بهتری برای به کار گرفتن تکنولوژی­های تحول­آفرین دارند. سازمان­های زیر نظر تحول­آفرینان معمولا فرایندهای تصمیم­گیری روشن­تری دارند و احتمال اینکه تصمیمات مبتنی بر داده را از شیوه­های مختلف اتخاذ کنند بیشتر است.

4. استعدادهای درخشان:
این مدیران در حال آماده کردن نیروی انسانی خود برای انتقال به دوره دیجیتال هستند. احتمال اینکه آنها برای کارهای آینده بر روی بازتربیت نیروهای خود حاضر به سرمایه­گذاری باشند به نسبت سایر مدیران احتمال قوی­تری است. استعدادهای درخشان همچنین به ایجاد تاثیرات اجتماعی و دیدن نتیجه سریع کارشان هم توجه دارند و 64 درصد از آنان تا همین حالا موفق شده­اند جریان­های مالی و سودآور جدیدی مبتنی بر خلاقیت­های متاثر از جامعه ایجاد کنند.

 

منبع: https://karkhaneonline.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد