درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37556صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 14:10
شش عنصر کلیدی برای خلاقیت
یک سازمان خلاق که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از اهداف مهم خود ترسیم می ‏کند، در حقیقت در حوزه توسعه انسانی گام بر می ‏دارد. در این زمینه باید گفت که سازمان خلاق، سازمانی است که بتواند ایده ‏های جدید را خلق کند و توانایی به کارگیری مناسب آنها را داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک سازمان خلاق که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از اهداف مهم خود ترسیم می ‏کند، در حقیقت در حوزه توسعه انسانی گام بر می ‏دارد. در این زمینه باید گفت که سازمان خلاق، سازمانی است که بتواند ایده ‏های جدید را خلق کند و توانایی به کارگیری مناسب آنها را داشته باشد. بنابراین برای تحقق خلاقیت برای یک سازمان تنها خلق ایده ‏های نو کافی نیست، بلکه چگونگی بکارگیری آنها و تحقق آنها بسیار حائز اهمیت می ‏باشد.


رابینسون و استرن (Robinson & Stern, 1997) برای خلاقیت سازمان شش عنصر کلیدی را نام می‏ بردند که بدین شرح می ‏باشند:


1. همترازی (Alignment): حدودی که منافع و اقدامات هر کارمند با اهداف سازمانی همخوانی دارد. فقدان همترازی یکی از دلایل اصلی برای فقدان خلاقیت در سازمان است. همترازی هم غیرملموس بوده و هم دستیابی به آن مشکل است.


2. فعالیت خود-ابتکار ((Self-Initiated Activity: خودابتکاری یکی از اقدامات مهم و غیرمنتظره خلاقیت است که بدون آن نمی توان به خلاقیت دست یافت. تمایل به ابتکارات خلاق در درون افراد وجود داشته و نوعی از نیاز برای تحول به حساب می ‏آید که یک ضرورت انسانی به شمار می ‏رود. یک سازمان موفق، سازمانی است که برای ارتقای خلاقیت خود- ابتکار بتواند فضای لازم و مناسب را ایجاد نماید.


3. فعالیت غیررسمی Unofficial Activity)): فعالیت‏های غیر رسمی قانونی، سازمان را قادر می سازد تا به بهبود غیر قابل تصوری برسد. اصولاً کلیه کارهای یک سازمان از طریق شیوه ‏های رسمی قابل اجرا نیست، اما فعالیت‏های غیر رسمی که می ‏توانند پیشرفت‏هایی را برای سازمان ایجاد نمایند باید در چارچوب‏های قانونی صورت گیرند.


4. خوشبختی Serendipity)): احساس خوشبختی میان افراد یک سازمان در تقویت روحیه خلاقیت در آنان تاثیر فراوان دارد.


5. محرک‏های گوناگون (Diverse Stimuli): ایجاد انگیزه‏های مختلف برای تقویت خلاقیت با محرک‏های گوناگون تاثیرگذار می‏ باشد.


6. ارتباطات درون سازمانی (Within-Organization Communication): بیشتر اقدامات خلاق، حاصل پیوند‏ها و صمیمیت افراد در واحدهای مختلف یک سازمان است. ارتباطات رسمی، گزینه مناسبی برای خلاقیت نیست.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد