درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:45   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37392صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 14 اسفند 1397 - 23:56
گزارش برگزاری مجمع اعضای شورای روابط عمومی های استان همدان/ روابط عمومی های برتر استان همدان
سند اطلاع رسانی شامل شرح وظایف کامل هر یک از دستگاه ها در امر اطلاع رسانی است تا با مبنا قرار دادن آن، بر اساس این برنامه حرکت کنند. ایجاد تحرک در حوزه رسانه ای استان با توجه به افزایش انتظارات مردم و نیاز جامعه به اطلاع رسانی شفاف و بی کم و کاست را می توان از دیگر علل تدوین این سند دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید برجوان گرایی در انتخاب مسئولان روابط عمومی گفت: باید مدیران افراد جوان و با انگیزه بالا را برای این پست حساس برگزینند.

به گزارش ایرنا، مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در مجمع اعضای شورای روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی زبان گویای دستگاه های اجرایی و دارای جایگاهی حساس و وظیفه ای خطیر هستند.


وی داشتن پشتوانه علمی را از ملزومات روابط عمومی ها ذکر کرد و افزود: این قشر تنها در صورت دانش و آگاهی قوی می توانند برای پیشرفت سازمان خود تلاش کنند.


آزادبخت با اشاره به وجود برخی مدیران غیر رسانه ای در استان گفت: روابط عمومی ها با هنر و دانش خود این مدیران را به سمت استفاده از رسانه تشویق و ترغیب کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان رسانه را بهترین فرصت برای روسای دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مدیران اجرایی نباید رسانه ها را به چشم مزاحم ببینند؛ بلکه باید تعامل مثبت و سازنده با این قشر برقرار کنند.


وی به تقویت مادی و معنوی رسانه ها تاکید کرد و افزود: ترغیب مدیران برای حمایت و پشتیبانی از رسانه ها وظیفه روابط عمومی است.


آزادبخت همچنین از مدیران کل استان خواست در آستانه سال نو از مددجویان کمیته امداد امام (ره) سرکشی کنند به طوریکه هر مدیر پنج خانواده را مورد دلجویی قرار دهد.

مشورت سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد
مدیرکل حوزه ریاست استانداری همدان نیز در این جلسه با تاکید بر عملکرد درست و به هنگام روابط عمومی ادارات و نهادها گفت: در روزگاری که بازار شایعات داغ و اخبار به سرعت نور در فضای مجازی منتشر می شود، واکنش سریع و صحیح روابط عمومی بسیار اثر گذار است.


رضا آریایی خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی از غرور و خود برتربینی پرهیز کرده و همواره خود را نیازمند مشورت بدانند تا موفق شوند.


وی با بیان اینکه در دنیای امروزی اخبار طولانی مخاطب ندارد، تاکید کرد: با الگوگیری از خبرگزاری ها و مطبوعات، اخبار به صورت مختصر و مفید تنظیم و منتشر شود.


آریایی، مسئولان روابط عمومی را به دانش افزایی توصیه کرد و افزود: اشتغال در این پست بسیار مشکل و به شدت نیازمند افزایش آگاهی است.


به گزارش ایرنا، در این جلسه از فعالیت روابط عمومی های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت سیاحتی علیصدر و کمیته اطلاع رسانی همدان 2018 قدردانی شد.


در همین ارتباط مسئولان روابط عمومی های برتر در هفت گروه دستگاه های اجرایی، شرکت های خدمات رسان، شرکت های خصوصی، بانک ها، دانشگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها معرفی و از این افراد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


در این نشست انتخابات دور جدید مجمع شورای روابط عمومی استان همدان نیز برگزار و اعضای هیات رئیسه با آرای شرکت کنندگان انخاب شدند.

 

روابط عمومی های برتر استان همدان

در این آیین از فعالیت روابط عمومی های شرکت سیاحتی غار علیصدر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته اطلاع رسانی 2018 قدردانی شد.

 

همچنین روابط عمومی های برتر در هفت گروه دستگاه های اجرایی، شرکت های خدمات رسان، شرکت های خصوصی، بانک ها، دانشگاه ها، فرمانداری ها، و شهرداری ها معرفی و از این افراد با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

پس از اجرای طرح ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی های استان در گروه شرکت های خصوصی و نیمه دولتی روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر و شیر پگاه رتبه اول و دوم را کسب کردند و از مدیر روابط عمومی مجتمع توریستی گنجنامه نیز تقدیر شد.

 

در گروه دستگاه های اجرایی، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی رتبه نخست و روابط عمومی ورزش و جوانان، پایانه ها و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

 

همچنین در گروه شرکت های خدمات رسان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی رتبه اول، شرکت گاز رتبه دوم و آب و فاضلاب شهری رتبه سوم را کسب کرد و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای شایسته تقدیر شد.

 

شهرداری همدان و سرکان در گروه شهرداری ها رتبه اول و دوم را کسب کردند و از روابط عمومی شهرداری صالح آباد نیز تقدیر به عمل آمد. روابط عمومی فرمانداری های ملایر و بهار، بانک های رفاه و مسکن نیز در گروه فرمانداری ها و بانک ها رتبه نخست و دوم را از آن خود کردند.

 

در گروه دانشگاه ها و مراکزعلمی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه اول را کسب کرد و روابط عمومی دانشگاه پیام نور شایسته تقدیر شد. به منظور ارزیابی روابط عمومی‌های استان همدان هفت جلسه تخصصی برگزار شد و امروز با جمع بندی ارزیابی‌ها از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

 

در این نشست دور جدید انتخابات مجمع شورای روابط عمومی همدان برگزار و اعضای هیات رییسه انتخاب شدند. به گزارش ایرنا با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و نقش روابط عمومی در تحقق این مطالبه، سند اطلاع رسانی همدان سوم مهر امسال در نشست اعضای این شورا و با حضور مدیران اجرایی و مسئولان با اکثریت آرا تصویب شد. اعضای شورای اطلاع رسانی همدان متشکل از اساتید دانشگاه، مدیران ستادی استانداری، مدیران کل، خبرگزاری ایرنا، خانه مطبوعات و مشاوران رسانه ای استاندار بررسی سند اطلاع رسانی را در دستور کار قرار دادند.

 

در این راستا چهار کمیته تخصصی شامل کمیته های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و زیربنایی در زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی شکل گرفت و مسئولیت هر یک از کمیته ها متناسب با تخصص به مدیران کل واگذار شد. سند اطلاع رسانی مشتمل بر 10 محور بوده که بیشتر شامل شرح وظایف دستگاه ها، توجه و تقویت حوزه روابط عمومی ها و وظایف مدیران در قبال رسانه ها است.

 

رویکرد شورای اطلاع رسانی از تدوین سند این است که فعالیت های حوزه اطلاع رسانی به صورت جامع، کامل، متمرکز و با برنامه باشد. بر این اساس دبیرخانه این شورا در روابط عمومی استانداری شکل گرفت تا بر روند اجرای مصوبات نظارت دقیق داشته باشد.

 

برگزاری نشست های خبری، تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه ها، برگزاری نشست های فصلی توسط تمامی دستگاه ها، برگزاری تورهای رسانه ای به ویژه توسط دستگاه های اقتصادی، بازدید مدیران از دفاتر رسانه ها، حضور مدیران در صدا و سیما در این سند دیده شده است.

 

سند اطلاع رسانی شامل شرح وظایف کامل هر یک از دستگاه ها در امر اطلاع رسانی است تا با مبنا قرار دادن آن، بر اساس این برنامه حرکت کنند. ایجاد تحرک در حوزه رسانه ای استان با توجه به افزایش انتظارات مردم و نیاز جامعه به اطلاع رسانی شفاف و بی کم و کاست را می توان از دیگر علل تدوین این سند دانست.

 

تقویت و افزایش هماهنگی بین مدیران اجرایی، روابط عمومی و رسانه ها به عنوان سه رکن اطلاع رسانی نیز در این سند پیش بینی شده تا شاهد فعالیت منسجم، متمرکز و قانونمند در این حوزه ها شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد