درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:23   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37166صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 2 مرداد 1400 - 20:41
راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند.

اقناع دیگران برای قبول اینکه کیفیت کار شما بخوبی یا حتی بهتر از دیگر رقبای شناخته شده در بازار است و اینکه شما قرار نیست امروز اینجا باشید و بعدها دیگر خبری از شما نباشد، گاهی بیشتر از اینکه یک مسئله و استراتژی بازاریابی باشد، یک مسئله و موضوع روانشناختی است.


حتی اگر مسئولیت و مدیریت یک کار و کسب ساده و کوچک را بر عهده دارید که از داخل منزل هم اداره می شود، ارائه یک تصویر حرفه ای برای موفقیت بسیار حیاتی است.

مواردی که در ادامه می آیند، ایده ها و نکاتی برای اندیشیدن شما به آنها برای ایجاد تفاوت مورد نظر شماست:


یک آدرس مجزا برای ارائه داشته باشید


اگر آدرسی که استفاده می کنید بطور مشخص در یک منطقه یا خیابان مسکونی یا حتی در یک بلوک آپارتمانی قرار دارد، به خودی خود در قدم اول در یک موقعیت ضعیف قرار دارید. سعی کنید از شرکت هایی استفاده کنید که خدمات دفتر کار مجازی را برای این منظور به مشتریان خود ارائه می دهند. یا حتی شرکت هایی ممکن است وجود داشته باشد که مکانی رو بصورت کوتاه مدت برای برقراری جلسات در اختیار شما قرار می دهند که کاملا اصول یک جلسه کاری در تزئینات داخلی آنها رعایت شده است.

پوشش حرفه ای داشته باشید


شاید به نظرتان غیر عادلانه برسد، اما مردم عموما هر چیزی را از روی ظاهر آن قضاوت می کنند. لباس جین و تی شرت به تن داشتن در زمان کار شاید خیلی هم منطقی و بدون ایراد باشد، اما فقط زمانی که کسی نزدیک و در ارتباط با شما نباشد و یا جلسه ای رسمی با نداشته باشید.


اما برای مشتریان جدید، استفاده از لباس های رسمی و عرف همچنان بهترین و توصیه شده‌ترین پوشش است. مورد دیگری که عموم مردم به شکلی شدید تر مورد قضاوت قرار می‌دهند، خودرویی است که شما برای مراجعه به محل آنها از آن استفاده می کنید. شاید همین لحظه بودجه کافی برای تهیه یک خودرو روز و آبرومند نداشته باشید، اما چاره این کار هم می تواند استفاده از خدمات مراکز اجاره خودرو باشد که فکر می کنم نیازی به توضیح بیشتر ندارد.


خیلی نگران عناوین نباشید


اگر کار و کسب تازه راه افتاده شما، فقط و فقط شامل شخص خودتان می شود، شاید وسوسه کننده به نظر برسد که برای خودتان از عنوانی پر اب و تاب مثل مدیرعامل یا چیزی شبیه آن بر روی کارت ویزیت یا سربرگ های رسمی استفاده کنید. همچنین می توانید از عناوینی مثل مدیر بازاریابی، مدیر تولید یا … بهره ببرید.

 

نکته مهم در این بخش این است که مردم عموما تحت تاثیر عنوان استفاده شده قرار نمی گیرند، بلکه پیش از هر چیز با از خود می پرسند که آیا این شرکت، یک شرکت کوچک است که جزئی ترین مسائل آن را مدیرعامل آن پیگیری می کند؟


شاید بهتر باشد بر روی کارت ویزیت خود از هیچ عنوانی استفاده نکنید و فقط به ذکر نام خود بسنده کنید.


از کلمه “ما” بجای “من” بهره ببرید


نکته مهم دیگر در این رابطه که تاثیرگذاری بسیاری بر روابط شما دارد، اما ممکن است خیلی ها به آن توجهی نداشته باشد؛ این است که بهتر است در ارتباطات و مکاتبات خود با گروه ها یا مشتریانی که شما را از نزدیک نمی شناسند، بجای واژه “من” از واژه “ما” استفاده کنید. اینگونه مردم و مخاطبین شما بجای اینکه تصور کنند با یک فرد حرفه ای روبرو هستند، تصور روبرو شدن با یک گروه یا مجموعه کاری حرفه ای را در ذهن خواهند داشت.


به وبسایت خود توجه ویژه ای داشته باشید


شاید قادر به تهیه و مدیریت بزرگترین و شلوغ ترین دفتر کاری نباشید، اما به یاد داشته باشید که امروزه حجم کار و کسب هایی که با استفاده از فضای مجازی شکل گرفته و مدیریت می شوند، از هر دوره دیگری بیشتر و بیشتر شده است.

 

پس حتما حتما توجه داشته باشید که نمونه دومی ویترین مجازی شما برای مشتریان بالقوه وجود نداشته باشد. هر کسی می تواند در کمتر از نیم ساعت یک وبسایت راه اندازی کند، اما در اختیار داشتن یک طراح حرفه ای برای کسب اطمینان از بی رقیب بودن وبسایت شما، یک سرمایه گذاری خاص را می طلبد.

 

منبع:  www.ibazaryabi.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد