درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37135صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 4 اسفند 1397 - 11:38
نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی
سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||در سال 2011 یک پروژه سناریونگاری توسط موسسه رسمی روابط عمومی در بریتانیا اجرا شد که با توجه به اهمیت موضوع به نکاتی از آن در اینجا اشاره می کنم:


سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.


 106 نفر در 15 جلسه شرکت کردند. هر نشست به بررسی آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی در انگلستان، با استفاده از سناریو پردازی به عنوان پایه ای برای کارگروه ها، پرداخت. در این سناریو، محتمل ترین، بهترین و بدترین سناریوها توسعه یافتند و برای دادن توصیه هایی عملی برای عملکرد کلی روابط عمومی استفاده شدند.


 بر این اساس تا سال 2020، یک شیوه موفق در مورد چیستی روابط عمومی و مزایایی که می تواند تحقق ببخشد، روشن شد. نتیجه، تعهد به توسعه و کار حرفه ای مطابق با ضوابط حرفه ای بود.


سناریوها، احتمال دستیابی به موفقیت تا سال 2020 را از طریق بررسی محتمل ترین تحولات (محتمل ترین سناریوها) مورد بررسی قرار دادند و بهترین و بدترین سناریوها نیز توسط هر گروه تدوین و ارایه شد.


این گروه در پایان بررسی های خود، 10 توصیه کاربردی ناشی از بررسی سناریوها را ارایه دادند که در اینجا به بعضی از آنها اشاره می کنم:


1. تشویق موسسه رسمی روابط عمومی به ارائه رهبری و برآورده ساختن انتظارات برای رهبری خود.


2. آموزش شیوه درست روابط عمومی که باید به سطوح بالاتر برسد که شامل همکاری بیشتر با نظام آموزش روابط عمومی می شود.


3. متولیان امر باید به اعتماد بیشتری نسبت به آنچه انجام می دهند برسند، و باید به مثال یا نمونه ای برای رهبری در توسعه شیوه درست روابط عمومی استناد کنند.


4. نیاز به تفکر و درک دقیق تر در مورد اندازه گیری و ارزیابی وجود دارد.


5. نظام نامه اخلاقی باید تقویت شود.


6. متولیان امر باید سریعتر به سمت توسعه دانشِ ارتباطات دیجیتال حرکت کنند.


7. نیاز به تعاریف بهتر برای روابط عمومی و آنچه باید حاصل شود، وجود دارد.


8. تغییرات باید پذیرفته شود.


9. نهادهای صنعتی باید متعهد به تحقیق و توسعه باشند.


10. نیاز به هماهنگ سازی تجربه و استعداد تازه و تقدیر واقعی از جوانان وجود دارد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد