درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 21:40   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37122صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 مرداد 1400 - 14:31
3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|تیم اوبرویان|||مترجم|سیاوش روزی|| آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟

 

در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:

1. کلیات را بررسی کنید


این ایده ای خوب به نظر می رسد که قبل از برگزاری یک جلسه سخنرانی کمی تحقیقات انجام دهید، نه تنها موضوع سخنرانی را پوشش دهید، بلکه محل برگزاری، مخاطبان و البته تاریخ سخنرانی و ملزومات سخنران را هم مدنظر قرار دهید.


هنگامی که مکان و قالب سخنرانی آماده شد این را بدانید که آیا سخنرانی یک یادداشت کلیدی، یک موضوع برای بحث یا چیزی دیگر خواهد بود؟ این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که به چه ابزارهای چند رسانه ای یا دیگر ابزار های بصری نیاز دارید.

2. تعیین کنید که مدیر عامل چگونه موفقیت را توصیف می کند


او چه چیزی را می خواهد که مخاطبان بعد از سخنرانی به آن فکر، احساس یا انجام دهند؟ او اتفاقات را چگونه تصور می کند؟ چه مشکل، راه حل، سوال یا موضوعاتی می باید در جلسه سخنرانی بحث شود؟ کار شما این است که نقش یک خبرنگار را بازی کنید، سوال بپرسید و سناریویی طراحی کنید تا آنچه مدیر عامل نیاز دارد را بدست آورید.


3. بنویسید


هر شخصی سبک نوشتاری خودش را دارد، اگرچه که، من همیشه کار را با جزئیات بیرونی شروع می کنم؛ در حالی که ممکن است روش شما از روش من کارآمدتر باشد.


این در واقع روشی است که من سخنرانی را شکل می دهم و زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای چگونگی جریان سخنرانی می کنم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد