درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 11:27   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
  سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی برای مطالبه گری قانونی مردم است
  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37122صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 مرداد 1400 - 14:31
3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|تیم اوبرویان|||مترجم|سیاوش روزی|| آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟

 

در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:

1. کلیات را بررسی کنید


این ایده ای خوب به نظر می رسد که قبل از برگزاری یک جلسه سخنرانی کمی تحقیقات انجام دهید، نه تنها موضوع سخنرانی را پوشش دهید، بلکه محل برگزاری، مخاطبان و البته تاریخ سخنرانی و ملزومات سخنران را هم مدنظر قرار دهید.


هنگامی که مکان و قالب سخنرانی آماده شد این را بدانید که آیا سخنرانی یک یادداشت کلیدی، یک موضوع برای بحث یا چیزی دیگر خواهد بود؟ این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که به چه ابزارهای چند رسانه ای یا دیگر ابزار های بصری نیاز دارید.

2. تعیین کنید که مدیر عامل چگونه موفقیت را توصیف می کند


او چه چیزی را می خواهد که مخاطبان بعد از سخنرانی به آن فکر، احساس یا انجام دهند؟ او اتفاقات را چگونه تصور می کند؟ چه مشکل، راه حل، سوال یا موضوعاتی می باید در جلسه سخنرانی بحث شود؟ کار شما این است که نقش یک خبرنگار را بازی کنید، سوال بپرسید و سناریویی طراحی کنید تا آنچه مدیر عامل نیاز دارد را بدست آورید.


3. بنویسید


هر شخصی سبک نوشتاری خودش را دارد، اگرچه که، من همیشه کار را با جزئیات بیرونی شروع می کنم؛ در حالی که ممکن است روش شما از روش من کارآمدتر باشد.


این در واقع روشی است که من سخنرانی را شکل می دهم و زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای چگونگی جریان سخنرانی می کنم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی