درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 06:39   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37122صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04
3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|تیم اوبرویان|||مترجم|سیاوش روزی|| آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:

1. تکالیف تان را انجام دهید
این ایده ای خوب به نظر می رسد که قبل از یک جلسه حضوری کمی تحقیقات انجام دهید، نه تنها موضوع سخنرانی را پوشش دهید، بلکه محل برگزاری، مخاطبان و البته تاریخ سخنرانی و ملزومات سخنران را هم مدنظر قرار دهید.


هنگامی که مکان و قالب سخنرانی آماده شد این را بدانید که آیا سخنرانی یک یادداشت کلیدی، یک موضوع برای بحث یا چیزی دیگر خواهد بود؟ این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که به چه ابزار های چند رسانه ای یا دیگر ابزار های بصری نیاز دارید.

2. تعیین کنید که مدیر عامل چگونه موفقیت را توصیف می کند
او چه چیزی را می خواهد که مخاطبان بعد از سخنرانی به آن فکر، احساس یا انجام دهند؟ او اتفاقات را چگونه تصور می کند؟ چه مشکل، راه حل، سوال یا موضوعاتی می باید در جلسه سخنرانی بحث شود؟ کار شما این است که نقش یک خبرنگار را بازی کنید، سوال بپرسید و سناریویی طراحی کنید تا آنچه مدیر عامل نیاز دارد را بدست آورید.


3. بنویسید
هر شخصی سبک نوشتاری خودش را دارد، اگرچه که، من همیشه کار را با جزئیات بیرونی شروع می کنم. در حالی که ممکن است روش شما از روش من کارآمدتر باشد.


این در واقع روشی است که من سخنرانی را شکل می دهم و زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای چگونگی جریان سخنرانی می کنم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400