درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37102صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 11 مرداد 1400 - 15:26
تاثیر رسانه بر روابط عمومی
نقش و کارکردهای مختلفی برای رسانه‌های جمعی تبیین شده و نقش‌های آموزشی و آگاه‌سازی از زمینه‌های اصلی فعالیت‌های رسانه‌های جمعی است که با فرهنگ عمومی ارتباط عمیق‌تر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است.

 

انواع رسانه‌ها
1ـ رسانه‌های نوشتاری: رسانه‌هایی مانند مطبوعات و کتاب.
2ـ رسانه‌های شنیداری: رسانه‌هایی مانند رادیو.
3ـ رسانه‌های دیداری: رسانه‌هایی همچون تلویزیون، سینما، اینترنت.
4ـ رسانه‌های ابزاری: مانند اعلامیه، کاتالوگ، بروشور، تابلوی اعلانات، پوستر، تراکت، پلاکارد، آرم، لوگو، استندبرد، فیلم‌های تبلیغی (تیزر) فیلم‌های کوتاه و بلند، تأتر، سخنرانی، انواع همایش.
5ـ رسانه‌های نهادی یا گروهی: امثال روابط‌عمومی‌ها، شرکت‌های انتشاراتی، بنیادهای سینمایی، رادیو و تلویزیون دفاتر مطبوعات.
6ـ رسانه‌های فرانهادی: خبرگزاری‌ها، واحد مرکزی خبر، دفاتر روابط بین الملل، کارتل‌ها، بنگاه‌های سخن‌پراکنی و تراست‌های خبری، شرکت‌های چند ملیتی سازه، فیلم‌های سینمایی، شبکه‌های ماهواره‌ای.

7- رسانه های دیجیتالی: مانند وب سایت و شبکه های اجتماعی.

رسانه‌های جمعی در جامعه اطلاعاتی
نقش و کارکردهای مختلفی برای رسانه‌های جمعی تبیین شده و نقش‌های آموزشی و آگاه‌سازی از زمینه‌های اصلی فعالیت‌های رسانه‌های جمعی است که با فرهنگ عمومی ارتباط عمیق‌تر دارد.


آموزش و آگاه‌سازی جامعه با وجود آن که تفاوت‌هایی با اقدامات تبلیغاتی (ترویجی) و هدف‌های مبلغ دارند، در مواردی با یکدیگر ترکیب می‌شوند؛ به عبارت دیگر، می‌توان مهارت‌ها و توانایی‌های فکری و رفتاری افراد جامعه را در بستر آموزش و آگاه‌سازی و با کمک فنون و روش‌های تبلیغاتی اصلاح کرد و ارتقاء بخشید تا منافع جمعی را تأمین کند و تغییر در نگرش‌ها موجب تحول در عرصه فرهنگ شود.


بر این اساس، شناخت فرهنگ عمومی، نگرش رفتار و تغییر آنان در طی فرآیند‌های مختلف و ارتباط تعاملی بین رسانه‌های جمعی، فرد، جامعه و فرهنگ عمومی، موضوعات اصلی این بخش از کتاب است.


به منظور چارچوب‌بندی دقیق‌تر موضوعات مذکور و ارایه مصداق‌های مشخص از فرآیند‌های تغییر در نگرش، رفتار و فرهنگ عمومی، مسأله ترافیک و رفتار ترافیکی محور موضوع قرار گرفته است به طوری که مخاطب در جایگاه «فرد سهیم در ترافیک» موردنظر است که پیام‌های آموزشی، آگاه کننده و تبلیغاتی ترافیکی را دریافت و ارزیابی می‌کند و واکنش نشان می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد