درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 13:41   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
  حکمرانی خوب، نمودار سینوسی مشارکت و نقش روابط‌عمومی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36974صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 14 بهمن 1397 - 21:58
نتایج یک پژوهش: ترک شبکه‌های اجتماعی کاربران را خوشحال‌تر و نسبت به اخبار خونسردتر می‌کند
ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به‌ گزارش روزنامه واشنگتن پست، نتایج یک پژوهش تازه درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی شخصی کاربران که در دانشگاه‌های نیویورک و استفورد انجام شده است نشان می‌دهد ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.

 

کاربرانی که در این پژوهش شرکت کرده‌اند گفته‌اند که با فاصله گرفتن از فیسبوک واکنش‌ آن‌ها نسبت به اخبار نیز «خونسردانه»تر شده است.

 

همچنین براساس این پژوهش استفاده از فیسبوک در افرادی که حساب خود را به صورت موقتی غیرفعال کرده‌اند کاهش پیدا کرده و در بعضی مواقع افراد به صورت دائمی فیسبوک را ترک کرده‌اند.

 

به صورت عمومی استفاده از فیسبوک و بقیه شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از عوامل قطبی‌شدن نظرات کاربران و ایجاد افسردگی و اعتیاد در آن‌ها شمرده می‌شود.

 

به گزارش زمان،  نتایج این تحقیق در حالی منتشر شده‌اند که بسیاری از کاربران این شبکه به دلیل رسوایی‌های مرتبط با رعایت حریم خصوصی حساب کابری خود را حذف کرده‌اند. با این وجود طبق آمارهای ارائه شده توسط فیسبوک، تعداد کاربران این شبکه کاهش چشمگیری نداشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»