درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 14:04   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36797صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 6 بهمن 1397 - 22:30
اسطوره‌زدایی از قهرمانان ورزشی در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر در زمانه ناصر حجازی، علی پروین، حسن روشن و یا حتی در دوره کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، "توییتر"، "اینستاگرام" و "تلگرام" وجود داشت، اکنون ما چه تصویری از آنها در ذهن داشتیم؟

"ناظران" در برنامه این هفته خود در گفتگو با "مهدی رستم‌پور" روزنامه‌نگار و تحلیلگر ورزشی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه "کشتی"، به موضوع تأثیر
شبکه های اجتماعی بر تصویر ذهنی از قهرمانان ورزشی، در خاطرۀ جمعیِ ایرانیان می‌پردازد.

اسطوره‌هایی چون "حجازی" و "تختی"، همچون دژهای رسوخ‌ناپذیری در خاطره جمعیِ ایرانیان هستند؛ اما آیا آنها هیچ وقت اشتباهی در زندگی ورزشی خود مرتکب نشده‌اند؟ آیا هیچ‌گاه گافی نداده‌اند؟ یا نبود شبکه‌های اجتماعی که کوچکترین رفتار و اشتباه ورزشکاران را با دقتی بی‌سابقه ثبت می‌کند، چنین تصویری در ذهن ما ساخته است.

آیا "حجازی"، "پیوس" و "حسن روشن" بازیکنانی به مراتب بهتر از "بیرانوند" و "سردار آزمون" و" طارمی" بودند؟ یا اینکه این توییتر و اینستاگرام هستند که به شکل غلوشده، روی اشتباهات بازیکنان و قهرمانان ورزشی دوره حاضر زوم میکند و تصویری اسطوره‌زدایی شده از آنها به ما می دهد؟

مهدی رستم‌پور معتقد است، اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.

 

منبع: http://fa.rfi.fr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»