درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 01:31   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36690صفحه نخست » یکشنبه، 30 دی 1397 - 17:24
آیا چالش عکس ده‌سال قبل یک سرگرمی بی‌خطر است؟
مدتی است که تم جدیدی در شبکه‌های مجازی با موضوع «الان و ده سال قبل» فراگیر شده. سرگرمی ساده‌ای که کاربران عکس امروز و ده سال قبل خود را کنار هم منتشر می‌کنند. اما اگر این تکنیکی برای جمع آوری دیتا از کاربران شبکه‌های مجازی باشد چه؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدتی است که تم جدیدی در شبکه‌های مجازی با موضوع «الان و ده سال قبل» فراگیر شده. سرگرمی ساده‌ای که کاربران عکس امروز و ده سال قبل خود را کنار هم منتشر می‌کنند. اما اگر این تکنیکی برای جمع آوری دیتا از کاربران شبکه‌های مجازی باشد چه؟

وبسایت وایرد در مقاله‌ای به این احتمال پرداخته است. کیت اونیل، در این مقاله این فرض را مطرح کرده است که این چالش می‌تواند طرحی از فیس‌بوک برای پیشبرد تکنولوژی «شناسایی چهره‌های اشخاص» باشد. یعنی امکانی برای ردیابی تغییرات چهر‌ه افراد در گذر زمان از طریق مقایسه تصاویر موثقی که از سوی خیل عظیمی از کاربران فراهم شده است. این نویسنده با ذکر نمونه‌هایی از استفاده از چالش‌های سرگرم‌کننده برای پیشبرد مقاصد تجاری به کاربران اینترنت می‌گوید در فراهم کردن اطلاعات تصویری خود هشیار باشند.

تکنولوژی شناسایی چهره‌ها، امکان نسبتا تازه‌ای است که فیس‌بوک و دیگر کمپانی‌ها برای شناسایی تصویری چهره‌ کاربران ایجاد کرده‌اند. استفاده از این تکنولوژی می‌تواند در خدمت اهداف متنوعی از پیداکردن افراد گم‌شده، هدفمندشدن تبلیغات تجاری، و کنترل و نظارت پلیس بر افراد قرار گیرد. سایت آمازون در سال ۲۰۱۶ شروع به فروش ابزاری هوشمند برای شناسایی چهره‌ افراد به پلیس و نهادهای حکومتی کرد. ابزاری که با آن پلیس می‌تواند افراد مشکوک به جرم را به وسیله چهره‌نگاری تحت نظارت درآورد.

 

ادامه در #لینک زیر:

 

https://www.wired.com/story/facebook-10-year-meme-challenge/amp



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد