درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36638صفحه نخست » گزارشپنجشنبه، 27 دی 1397 - 17:32
مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
در این انتقادات ضمن حمله به عملکرد روابط عمومی دانشگاه گاها برخی رسانه ها هم به پولکی شدن و نمکگیر شدن متهم شده اند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این انتقادات ضمن حمله به عملکرد روابط عمومی دانشگاه گاها برخی رسانه ها هم به پولکی شدن و نمکگیر شدن متهم شده اند!

چند روزی است که از طرف برخی رسانه ها انتقادات بسیار تندی متوجه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شده است به گونه ای که پی در پی این انتقادات با ادبیات مختلف نثار مدیر روابط عمومی این دستگاه می شود. در این انتقادات ضمن حمله به عملکرد روابط عمومی دانشگاه گاها برخی رسانه ها هم به پولکی شدن و نمکگیر شدن متهم شده اند!آنچه در ادامه منتشر می شود ، نظرات هر دو گروه منتقدان و موافقان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است.


برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
برخی از رسانه های منتقد موارد متعددی را برای انتقاد از علوم پزشکی و روابط عمومی این دانشگاه مطرح می کنند . از موضوع استخدام های فله ای تا پاسخگو‌نبودن روابط عمومی به انتقادات و اتهام به نمکگیر کردن رسانه های پولکی!


واقعیت این است که پس از سفر وزیر بهداشت به استان تعدادی از رسانه ها به صورت مداوم از دانشگاه علوم پزشکی و روابط عمومی آن انتقاد می کنند که مجال بیان همه این انتقادات نیست اما به عنوان نمونه ضمن انتقاداتی که در بالا اشاره شده است ، در انتقادی دیگر آمده است: اعمال غیره قانونی مدیر روابط عمومی این دانشگاه که زدوبند های ایشان سالهاست خود تبدیل به یک معضل برای این مجموعه و رسانه های استان میباشد (باز کردن حساب دانشگاه در بانک های خاص و گرفتن وام های کلان+معامله با بعضی از خبرنگارنماها برای انعکاس ندادن تخلف های این مجموعه و...) و استخدام های بی حساب و کتاب و بدون ضابطه و شایسته سالاری خبر میدهند که اکثرا با سفارش و دخالت مستقیم رئیس و روابط عمومی این مجموعه دانشگاهی انجام می شود.


بعضی تصمیم گیریها و مشاوره های غلط و همچنین خرابکاریها ریشه در روابط عمومی و (م.م) دارد!؟!


در ادامه این انتقاد آمده است: ایشان(مدیر روابط عمومی) چون یکی از بستگانش در بانک ....... استان مدیر هستند بخش زیادی از اعتبارات و سپرده های میلیاردی ردیف های اعتباری دانشگاه رو به سمت این بانک سوق داد!!! جالب اینجاست که برای اینکه این رانت توجیه صوری داشته باشه قرار شد از قِبل معدل گیری این حساب، به بخشی از کارکنان دانشگاه بر اساس اولویت وام های قرص الحسنه بدهند. چند تایی وام هم معمولا برای رعایت ظواهر به کارمندان بخت برگشته داده اند!
اما بعضی و از جمله خود ایشان طی تشکیل چندین پرونده حدود 300میلیون تومان وام 4درصد گرفت!!!


در ادامه انتقادات آمده است : قسمت عجیب دیگر این موضوع مسئولیت روابط عمومی دانشگاه در تشخیص و معرفی افراد واجد شرایط برای اختصاص این وام ها بود!!!!! در حالی که دانشگاه واحدی عریض و طویل به نام امور رفاهی دارد و مسئولیت اینکار بر عهده ی این واحد باید باشه!!!

ضمنا چون استخدام ایشان(م.م)قراردادی بود برای اینکه این استخدامش رو تبدیل به پیمانی کنند،اقدام به تراشیدن یک ردیف استخدامی تحت عنوان روابط عمومی وامور بین الملل در شهرستان لنده کردن تا شازده و دردونه ی مکار مدیر سابق و فعلی دانشگاه ، با استفاده از رانت بومی گری و شرایطی که فقط مختص ایشان بود استخدام شود.


بخش دیگری از این انتقادات می گوید : جالب اینجاست که در تمام سطح زیر مجموعه های عریض و طویل دانشگاه از ستاد تا شبکه های شهرستان ها همچین ردیف کاری و با این شرایط وجود ندارد. خلاصه اینکه ایشان با این ترفندها نهایتا در آزمون مربوطه پذیرش شده ولی بدون از یک روز کار در شهرستان لنده ، به ستاد دانشگاه منتقل و تحت عنوان کارمند پیمانی حکم خوردند!!!


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در بالا آمده چکیده انتقادات برخی رسانه های استان نسبت به روابط عمومی دانشگاه است که به صورت سریالی تکرار می شود و البته در طرف دیگر گاها با انتشار یادداشت هایی به این انتقادات علیه روابط عمومی دانشگاه پاسخ می دهند. آنچه در ادامه این گزارش آمده است ، مطلب ارسالی به تحریریه تابناک است که منتشر می شود.


از حسادت‌های رسانه‌ای تا تسویه حساب‌های اداری! ؛ دروغ توان رویارویی با صداقت را ندارد
این روزها برخی به هر بهانه ای مطالبی را علیه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر می کنند.


برخی استخدام با آزمون وی را زیر سوال می برند، عده ای پرداخت وام های قرض الحسنه برای اولین بار در این دانشگاه را محل ابهام می دانند و دیگری هم تعامل با رسانه ها را نقد می کند و می نویسند که چرا همکاری ندارد!!!


تلاش چند ماهه اخیر ما و برخی دیگر از دوستان رسانه ای برای قانع کردن مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، جهت پاسخ به مسائل طرح شده موفقیت آمیز نبود. اعتقاد بر این بوده-و البته ما هم چنین اعتقادی داریم- که روابط عمومی باید از خودگذشتگی داشته باشد و اگر اینگونه برخورد نکند همه حمله ها به طرف مدیر و یا مدیران ارشد استانی خواهد بود و البته باور داریم که هر زمان این مسوولیت از همکار رسانه ای ما گرفته شود- که چندان دور نخواهد بود- در قامت همان خبرنگار شناخته شده از خانواده ای بزرگ و فرهنگی–پاسخ ناملایمتی و تهمت های این افراد را خواهد داد بالاخص مدیر رسانه ای که سال ها در کنار هم کار کردند و همت او باعث شد این رسانه مکتوب سال ها برافراشته باشد و پس از او فروغش محو شود.
تا زمانی که پاسخ این بی اخلاقی ها را بدهد – که خواهد داد- و ریشه این تهمت های درون دانشگاهی از مدیران برکنار شده شهرستانی تا استانی را با دلایل و مدارک مشخص ارائه دهد، چندنکته به صورت کلی اشاره می شود:


اولا کار کردن با سه رئیس دانشگاه در مسوولیت مهم و حساس روابط عمومی هم قابل تقدیر و هم قابل تحسین است، این نشانه صداقت، کاربلدی و تسلط وی به حوزه پیچیده و حساس روابط عمومی است و اگر همین اعتماد و اعتبار خانوادگی و اجتماعی نبود، هرگز خود را گرفتار چنین شرایطی نمی کرد، کما اینکه همین فشارها و تهمت ها باعث می شود نخبگان استان ترجیح دهند از کهگیلویه و بویراحمد خارج شده و عطای ماندن را به لقایش ببخشند.


دوم اینکه، بالاخره مخالفان منتقد ایشان از درون سیستم دانشگاه علوم پزشکی استان که همه حرمت ها را شکسته اند تا محدود افرادی که مثلا جامه خبرنگاری بر تن کرده اند و خود را صاحب سبک نگارش چنین توهین نامه هایی می دانند، بفرمایند به قول ایشان اگر م. م آزمون داد، سازمان سنجش نتیجه را به صورت رسمی اعلام کرد و بعد پذیرفته شد دیگر چه جای بحث و توهینی می ماند؟!


تصور کنید این مدیر موفق نیز همچون مدیر قبلی حوزه رفاهی این دانشگاه به صورت “موردی” و بدون آزمون استخدامی و تلاش خودش استخدام پیمانی می شد چه می کردید؟!


جرم این فرزند با اصالت هم استانی چیست که اینگونه از روی حسادت بر او تازید و از ادب و نزاکت سر سوزنی باقی نگذاشته اید!؟!


به نظر شمانویسندگان صاحب سبک در تخریب و تهمت، آزمون دادن، با تلاش شبانه روزی و پشتکار خودش علی رغم مشغله فراوان کاری، و اعلام نتیجه از طرف سازمان سنجش استخدام پیمانی شدن، گناه نابخشودنی این روزنامه نگار شناخته شده هست؟!


اگر این جرم هست – که نیست- پس فردی که بدون آزمون و صرفا با روابط سیاسی استخدام موردی شد، سال ها مدیر بود، از قراردادی به پیمانی تبدیل وضع شد، قصه اش عجیب تر است یا آزمون دادن فردی که اتفاقا به عنوان مشکل گشای سیستم علوم پزشکی و درد آشنای مردم شناخته می شود و هر کس در ستاد دانشگاه علوم پزشکی–چه سردسیری و چه گرمسیری-با مشکلی مواجه شود حتما و حتما سراغ او و اتاقش خواهد رفت؟!


این چه فضایی هست که ایجاد کرده اید و چرا این همه تهمت نثار افرادی می کنید که اصالت، اعتقاد، حجب و بزرگی آنها اجازه نمی‌دهد با شما نیز همین‌گونه برخورد کنند؟!


در مورد وام های قرض الحسنه، بفرمایید قبل از ایشان و صد البته با اعتبار و قدرت رایزنی که داشته و دارند، بالغ بر ۷۰میلیارد ریال و الان شاید بسیار بیشتر به کارکنان دانشگاه وام پرداخت شد، مگر قبل از فرد محکوم شما جناب م. م اصلا چنین پرداخت هایی وجود داشت؟!


مگر قبل از م. م و شروع به خدمت آقای دکتر ایلامی به بخش ها و شهرستان های این استان از لوداب گرفته تا بهمئی و لنده و حتی مرکز بهداشت بویراحمد، حتی یک فقره وام قرض الحسنه ۷۰میلیون ریالی پرداخت شد؟!


اصلا مگر چنین خدمتی سابقه داشته است و کارکنان این دانشگاه رنگ سودهای بانکی کمتر از ۱۸درصد را در این رقم دیده بودند که حالا چوب و چماق برداشته و پرده ادب و حیا را دریده اید که بردند و خوردند و دزدیدند!!! و علی رغم تمام تهمت ها و به گواه استعلام های موجود حتی یک مورد از تهمت های شما درست نبوده و مطمئن هم هستید که ندارد!


برادر مسلمان، چرا بدون دلیل و مدرک تهمت می زنید صرفا به خاطر اینکه به فلان رئیس بیمارستان، شبکه و یا هر جای دیگری تذکر کتبی درج در پرونده داده شده است…
حیا کنید…


تا همین حد بسنده می شود، اما به زودی با مدارک مستند و فایل های موجود درباره این مسائل توضیح خواهیم داد، اینکه واقعا رسانه مجازی فلان رسانه مکتوب چرا و به چه دلیل به یک باره از مخالف ۱۰۰درصد به جان بر کف دانشگاه تبدیل شد؟! آیا واقعا معامله رسانه ای اتفاق افتاد و یا موضوع چیز دیگری است؟! …


و یا فلان مدیر قبلی دانشگاه با انتشار دروغ مطلب لغو حکم م. م مورد نظر شما دنبال چه هدفی بود.


و یا مدیر…. برکنار شده چرا با اسامی مستعار و اکانت های جعلی برای تخریب چهره دانشگاه و مدیران ارشد آن فضاسازی می کند.


مطمئن باشید تمام این موارد را به صورت مکتوب و با مدارک کاملی که در این مدت جمع آوری کرده ایم برای قضاوت به مردم استان ارایه خواهیم داد تا “سیه روی شود هر که در او غش” باشد./ تابناک کهگیلویه و بویراحمد


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد