درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 مهر 1400 - 19:24   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رسانه‌های اجتماعی

  رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

  نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل

  انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب
  رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
  نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
  انتصاب مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات
  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور
  برنامه روابط‌عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود
  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36528صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 26 شهریور 1400 - 14:03
محدودیت های روابط عمومی سنتی
دکتر ایلچول کیم - چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انجمن بازاریابی آمریکا روابط عمومی را این گونه تعریف می­کند: "نوعی مدیریت ارتباطات است که سعی دارد با استفاده از تبلیغات بدون هزینه در رسانه و انواع اطلاع رسانی بدون هزینه بر احساسات، نظر یا عقاید خریداران، مشتریان احتمالی و گروه­های ذی نفع درباره یک شرکت، محصولات و خدمات آن، ارزش یک محصول و خدمات یا فعالیت های یک سازمان تأثیر بگذارد."


تعریفی که در ویکی پدیا از روابط عمومی ارایه شده است این گونه است: "مدیریت جریان اطلاعات میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی سعی می­کند تا وجهه ای مثبت از یک سازمان یا فرد را برای گروه های ذی نفع آن به تصویر بکشد. فعالیت های معمول در روابط عمومی عبارتند از سخنرانی در کنفرانس ها، بردن جوایز صنعتی، همکاری با مطبوعات و ارتباطات کارمندان."


این تعاریف، منطقی و متعادل به نظر می رسند اما نشان دهنده رویکردی سازمان محور هستند. چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.

 

چهارc به جای چهارp بیانگر این واقعیت است. (خواست و نیاز مصرف کننده به جای محصول، هزینه ای قابل پرداخت به جای قیمت، سهولت خرید به جای مکان، ارتباطات به جای ترویج) این واگرایی و همگرایی رسانه ها شرایط "اقتصاد کلان" در صنعت رسانه را فروریخت و برای تک تک افراد این امکان را به وجود آورده است تا رسانه خود را داشته باشند.

 

علاوه بر این، فن آوری ارتباطات از راه دور که توسط اینترنت حمایت می شود، ارتباطات شبکه ای تعاملی را با محتوای مولتی مدیا ممکن می سازد و مهمتر این که ما در حال ورود به بعد چهارم بازاریابی رقابتی می شویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  رسانه‌های اجتماعی


  هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی


  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش


  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی


  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی


  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب


  سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی منصوب شد


  مشاور رسانه‌ای سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی