درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 مهر 1400 - 20:47   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رسانه‌های اجتماعی

  رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

  نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل

  انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب
  رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
  نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
  انتصاب مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات
  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور
  برنامه روابط‌عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود
  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36443صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 4 مهر 1400 - 11:00
آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.

 

مستند کوتاه‌ نباید یک‌ پیام‌ بیش‌ از حد بازرگانی‌ باشد. کارشناسان‌ حوزه‌ سخن‌پراکنی‌ می‌گویند در اکثر فیلم‌های‌ مستند کوتاه‌، درصورتی‌که‌ بخواهیم‌ به‌ اعتبار پیام‌ آسیبی‌ وارد نیاید، یک‌ یا حداکثر دوبار می‌توان‌ مستقیماً به‌ مسایل‌ مشتری‌ پرداخت‌ و آشکارا برای‌ وی‌ «تبلیغ‌» کرد. تنها در مواردی‌ استثنایی‌ که‌ پای‌ علایق‌ انسانی‌ در میان‌ است‌ می‌توان‌ مستند کوتاهی‌ را منحصراً به‌ بحث‌ درباره‌ سازمان‌ مشتری‌ اختصاص‌ داد.

 

اگرچه‌ اکنون‌ کنفرانس‌های‌ مطبوعاتی‌ موضوع‌های‌ قابل‌ قبولی‌ برای‌ مستندهای‌ کوتاه‌ هستند. (زیرا که‌ قطعه‌ فیلم‌های‌ مفیدی‌ در اختیار ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ غایب‌ در کنفرانس‌ می‌گذارند) اما ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ پیش‌ از استفاده‌ از این‌ قطعه‌ فیلم‌ معمولاً آنها را مونتاژ یا ویرایش‌ می‌کنند.


برای‌ دست‌یافتن‌ به‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ قابل‌ انتشار که‌ درخور فیلم‌ کوتاه‌ مستند باشد به‌ این‌ بیندیشید که‌ از چه‌ راه‌هایی‌ می‌توانید مشتری‌تان‌ را با یک‌ رویداد تازه‌، یک‌ روند جدید یا مسئله‌ همگانی‌ مرتبط‌ سازید. سپس‌ گزارشی‌ تهیه‌ کنید که‌ نخست‌ به‌ معرفی‌ مسئله‌ مهم‌ روز بپردازد و آن‌گاه‌ مشتری‌ را به‌طور غیرمستقیم‌ به‌ آن‌ پیوند دهد. تهیه‌ مستندهای‌ کوتاه‌ تلویزیونی‌ در حقیقت‌ گران‌ تمام‌ می‌شوند. اگر بودجه‌ کافی‌ در اختیار نداشتید، بهتر است‌ مستند رادیویی‌ را که‌ می‌تواند با هزینه‌ بسیار کمتری‌ تهیه‌ شود، انتخاب‌ کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  رسانه‌های اجتماعی


  هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی


  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش


  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی


  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی


  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب


  سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی منصوب شد


  مشاور رسانه‌ای سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی