درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36431صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 28 مهر 1400 - 12:00
آیا شیوه‌های دیگری وجود دارد که می‌توان آنها را در روزنامه‌نگاری در کنار ویدیو استفاده کرد؟
روزنامه نگاری فتوگرامتری
بن کریمر، متخصص روزنامه‌نگاری ترجمه حنانه باقریان دانشجوی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی - روزنامه نگاری فتوگرامتری شامل گرفتن عکس‌ها به روش بسیار خاص است، و اساسا شما عکس‌ها را به محتوای سه بعدی و همچنین به محتوای واقعیت مجازی تبدیل می‌کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||قطعاً، این یکی از سوالاتی است که از سال 2012 تاکنون مطرح شده است، زمانی که شروع به کار با هواپیماهای بدون سرنشین و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای روزنامه‌نگاری کردم و اولین نمونه از آنچه آنها می‌توانند فراتر از ویدیو و فراتر از عکس‌ها انجام دهند استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تولید مدل‌های سه بعدی است. به عبارت دیگر، بازسازی‌های سه بعدی از ساختمان‌ها، سازه‌ها، مناظر و غیره.

 

بنابراین اگرچه شما در واقع از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) برای عکس گرفتن استفاده می‌کنید، در نهایت با محتوای سه بعدی روبرو خواهید شد. این بدان معنی است که شما می‌توانید از هواپیماهای بدون سرنشین برای تولید محتوای واقعیت مجازی یا از طریق ویدئو 360 درجه یا یک محیط واقعیت مجازی کامل سه بعدی مانند یک بازی ویدئویی سه بعدی استفاده کنید.


این فرآیند فتوگرامتری نامیده می‌شود. این شامل گرفتن عکس‌ها به روش بسیار خاص است، و اساسا شما عکس‌ها را به محتوای سه بعدی و همچنین به محتوای واقعیت مجازی تبدیل می‌کنید.


مثال دیگری که مردم واقعا در مورد آن زیاد صحبت نکرده‌اند، تصویربرداری گاه‌گذر هوایی است. شاید صرفاً عکاسی باشد، اما پتانسیل زیادی فراتر از صرفا گرفتن عکس با یک هواپیمای بدون سرنشین وجود دارد، فرود آن، و سپس انتشار آن عکس است. بسیاری از اپلیکیشن‌های خلاقانه برای محتوای بصری که هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند ضبط کنند وجود دارد.


همچنین چیزی که شخصا هنوز به آن نپرداخته ام، اما مدتهاست به آن فکر کرده ام، این است که در واقع هیچگونه تصاویری از هواپیماهای بدون سرنشین تولید نمی‌شود. یعنی، هیچ محتوای سه بعدی، هیچ ویدئویی، هیچ تصویری، هیچ محتوای واقعیت مجازی، اما در واقع یک سنسور یا سنسورهایی به پرواز در می‌آیند، و استفاده از هواپیمای بدون سرنشین به عنوان یک پلتفرم سنسور را شکل می‌دهد.

 

یک هواپیمای بدون سرنشین وسیله نقلیه‌ای است که می‌تواند در فضا حرکت کند و می‌تواند هر باری را که می‌خواهید حمل کند، بنابراین فقط به دوربین‌ها محدود نمی‌شود. این می‌تواند یک سنسور باشد، که می‌تواند اطلاعات را در طول پرواز، در مورد محیط، جمع‌آوری کند. بنابراین، برای مثال، شما می‌توانید یک شمارنده Geiger را روی یک هواپیمای بدون سرنشین نصب کنید و آن را به یک منطقه رادیواکتیوی شده ببرید و اطلاعات را به این شیوه جمع‌آوری کنید. یا شما می‌توانید یک سنسور آلودگی مانند سنسور آلودگی هوا را روی یک هواپیمای بدون سرنشین سوار کنید تا دریابید که آلودگی هوا در یک منطقه در چه وضعیتی قرار دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد