درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36329صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 11 دی 1397 - 08:00
یافته های جدید تحقیقات گروه خلاق: یافتن نیروی متخصص و خلاق یک چالش است/ آیا شرکت ها برای توسعه تیم های خلاق در نیمه نخست سال 2019 برنامه دارند؟
چشم انداز استخدام افراد با استعدادهای خلاق در صنایع تبلیغات و بازاریابی
چشم انداز استخدام افراد با استعدادهای خلاق چیست؟ بر اساس جدیدترین تحقیقات گروه خلاق در زمینه استخدام، در نیمه نخست سال 2019، 60 درصد تصمیم گیرندگان در تبلیغات و بازاریابی، مسیری برای توسعه تیم هایشان در نظر گرفته اند. 37 درصد از کارفرمایان سطوح مورد نیاز کاری را پیش بینی می کنند و عمدتا نقش های کاری خالی را با استخدام افراد پر می کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|سیاوش روزی|| چشم انداز استخدام افراد با استعدادهای خلاق چیست؟ بر اساس جدیدترین تحقیقات گروه خلاق در زمینه استخدام، در نیمه نخست سال 2019، 60 درصد تصمیم گیرندگان در تبلیغات و بازاریابی، مسیری برای توسعه تیم هایشان در نظر گرفته اند. 37 درصد از کارفرمایان سطوح مورد نیاز کاری را پیش بینی می کنند و عمدتا نقش های کاری خالی را با استخدام افراد پر می کنند.


علاوه بر این، 56 درصد از شرکت ها در شش ماهه دوم انتظار دارند تا تعداد کارکنان آزاد یا پاره وقت را افزایش دهند. نتایج به دست آمده نشان می دهد که توسعه وب و تلفن همراه و تولید وب سایت، زمینه های عالی برای استخدام در میان سخت ترین کارهاست. تصمیم گیرندگان در تبلیغات و بازاریابی گزارش قوی مبنی بر نیاز به متخصصان و نیرو با تجربه، توسعه خلاقانه و طراحی بصری داده است.


به عنوان یک شرکت برای سرمایه گذاری در مسیر انتقال دیجیتال، آنها به دنبال افرادی می گردند که می توانند با ابتکارات جدید و مداوم به شرکت کمک کنند. دایان داینر مدیر اجرایی گروه خلاق بیان کرد: علاوه بر استخدام کارمندان تمام وقت، خیلی از کارکنان آزاد یا همان پاره وقت می توانند پشتیبانی بیشتری در طول دوره ای که کارهای فراوانی وجود دارند، فراهم بیاورند و شکاف های موجود در تیم را پر کنند و به مجموعه ای از استعدادها دسترسی داشته باشیم.


این تحقیق همچنین به چالش ها و گرایش های مربوط به جذب پرسنل در یک صنعت خلاق تاکید دارد. در میان این یافته ها:

یافتن استعداد خوب سخت است
92 درصد از افراد که تصمیم به جذب نیرو می گیرند این را بیان کرده اند که امروزه یافتن نیروی متخصص و خلاق یک چالش است.

نیاز به تسریع فرایند استخدام
وقتی در خصوص بزرگترین مانع موجود بحث می شود آوردن نیروی مستعد خود را نشان می دهد، شایع ترین پاسخ روند استخدام آهسته بود (19 درصد) و پس از آن شکست در ارائه خدمات رقابتی(17 درصد) بوده است.

مسئله تجربه
زمانی که متقاضیان برای نقش های خلاق ارزیابی می شوند، 31 درصد از افرادی که نیرو جذب می کنند تجربه قبلی را به عنوان معیار برتر رتبه بندی کردند و 21 درصد از پاسخ دهندگان نمونه کار را به عنوان معیار برتر در نظر گرفتند.

انعطاف پذیری نقطه ای برای فروش است
32 درصد کارفرمایان بررسی کردند که یک برنامه کاری انعطاف پذیر، مطلوب ترین نوع پرداخت غیر نقدی برای متخصصان خلاق بوده است، سیاست های تعطیلات و سیاست های آزادی (21 درصد) دومین رتبه را به خود اختصاص داده است

شرکت ها برخی شرایط را آرام می کنند
74 درصد از مدیرانی که استخدام می کنند اکنون بیشتر مشتاق هستند تا استعداد های خلاقی که مدرک مرتبط دانشگاهی خود را کمتر از 12 ماه پیش گرفته اند را بیاورند.

تغییرات شغلی مکرر یک پرچم قرمز است
یک چهارم کارفرمایان اظهار داشتند اگر در رزومه شخصی تغییرات شغلی زیادی وجود داشته باشد احتمالا آن کاندید را حذف می کنند.

حفظ نیرو بزرگترین نگرانی است
87 درصد از شرکت ها نگرانند تا نیروهای خلاق خود را به دلیل فرصت های شغلی بهتر در 12 ماهه بعدی از دست بدهند.


دامیر افزود: سطح بیکاری در ایالات متحده آمریکا از سال 1969 تا کنون در پایین ترین سطح قرار دارد و شرکتها تلاش می کنند تا کارکنان با نقش آزاد را درتیم خود به کار گیرند. کمبود استعداد برای متخصصان خلاق با تجربه دیجیتال وجود دارد. و کارفرمایان بیشتر به دنبال افراد دقیق هستند. روند استخدام مطلوب، جبران رقابتی و فرهنگ سازمانی قوی برای استخدام در بازار امروز ضروری است.


نظرسنجی آنلاین توسط گروه خلاق توسعه یافته و توسط یک شرکت تحقیقاتی مستقل تحقیقاتی انجام شده است. این بر اساس پاسخ های بیش از 400 تصمیم گیرنده در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که تمام وقت در آژانس هایی با20 کارمند یا بیشتر یا شرکت هایی با 100 کارمند یا بیشتر در ایالات متحده کار می کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد