درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:50   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36294صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 9 مرداد 1400 - 08:00
چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی
توسعه روابط عمومی زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی قوی و موثر دارید تا به کسب‌وکارتان جهت داده و به اهداف موردنظر برسید و اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده و از نتایج آن می‌توانید برای افزایش کارایی و تقویت کسب‌وکار و همچنین انسجام عناصر و اجزای حیاتی توسعه موفق استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه چیزی نیست که یک‌شبه اتفاق بیافتد. نیاز به یک برنامه دقیق دارد تا مطمئن شوید که در نهایت به موفقیت دست‌ می یابید.

 

در زیر گام‌های ضروری برای موفق شدن در کسب‌وکارتان آمده است:


مرور برنامه‌ها


قبل از اینکه برای آینده برنامه‌ریزی کنید، نیاز دارید تا به درک عمیقی از موقعیت فعلی تان برسید و اینکه سازمان و شرکت تان چگونه عمل کرده است.
• آیا به هدف‌هاش رسیده‌ است؟
• کدام‌یک از استراتژی‌های روابط عمومی موفق بوده؟
• چه بازخوردی از مشتریان گرفته‌؟
• چه تغییری را مشتریان پیشنهاد داده‌اند؟
• وب‌سایت آنالیتیکس را مرور کنید. کدام صفحه بیشترین فعالیت را داشته و برعکس کدام‌یک زیاد موفق نبوده‌اند؟
• تحلیل و بررسی رسانه‌های اجتماعی را مرور کنید. کدام پست بیشترین توجهات را جلب کرده و به اشتراک گذاشته‌شده است؟


شناسایی فرصت‌های جدید


بامطالعه اینکه شرکت تان چگونه عمل کرده است شما خواهید فهمید که چه جاهایی فرصت‌های تان را از دست ‌داده‌اید و چه جاهایی شما می‌توانستید به‌طور مؤثر پیشرفت کنید و سود ببرید.


همچنین بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که رقبای شما چگونه در همین بازه زمانی عمل کرده‌اند. تحقیق شما در شناسایی بهترین راه‌ها برای تشخیص کسب‌وکار شما و حفظ و ایجاد اعتماد به مشتریان به شما کمک خواهد کرد.

 

به بخش های مختلف کسب‌وکارتان فکر کنید


شما باید کسب‌وکارتان را یکپارچه در نظر بگیرید و استراتژی‌های موثری برای تقویت آن طراحی و اجرا کنید. توسعه موفقیت کسب‌وکارتان مستلزم یک همدلی خاص توسط همه افراد درون سازمان است.


سرمایه‌گذاری خردمندانه در فناوری و خدمات


توسعه کسب‌وکارتان نیازمند برخی سرمایه‌گذاری‌های مالی و انسانی خواهد بود و توجه به این مهم این حس را به وجود خواهد آورد که شما کارهایی که تخصص ندارید را به افراد اهل فن می سپارید.


توسعه روابط عمومی زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی قوی و موثر دارید تا به کسب‌وکارتان جهت داده و به اهداف موردنظر برسید و اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده و از نتایج آن می‌توانید برای افزایش کارایی و تقویت کسب‌وکار و همچنین انسجام عناصر و اجزای حیاتی توسعه موفق استفاده کنید.

 

مترجم- سیاوش روزی
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود