درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:15   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36195صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 17 مهر 1400 - 13:41
خوانا، مرتب و دقیق بنویسید
معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.


شما می توانید برای خودتان هر طور دوست دارید بنویسید: سرسری و ناخوانا بنویسید یا خرچنگ قورباغه بنویسید، خیلی مهم نیست. البته تا زمانی که کسی جز شما آن را نبیند.


اما نوشته های شما برای دیگران مهم است زیرا شما با نوشته هایتان مورد قضاوت قرارمی گیرید. آنچه می نویسید و چگونه نوشتن شما قضاوت می شود. خوب، شاید بگویید من چیزی نمی نویسم معمولا تایپ می کنم. حالا باید دید چه فونتی را انتخاب می کنید و چرا. به هر حال حداقل کار نوشتنی شما می تواند امضاء کردن باشد. امضای شما معرف شخصیت شماست. امضای شما دارایی و سرمایه شماست. گاهی به نظر می رسد امضاء هر چه پیچیده تر باشد شخص صاحب امضاء بزرگتر و قدرتمندتر است.


اگر مطلبی را با خط خود می نویسید رعایت نکات زیر الزامی است:
- خوانا بنویسید به طوری که همه بتوانند آن را به راحتی بخوانند.


- مرتب و دقیق بنویسید یعنی از خط خارج نشوید و همه خط ها با هم برابر باشد.


- سبک نگارش خود را رعایت کنید.


- دقیق و حساب شده بنویسید، مطالب زننده و گستاخانه ننویسید.

 

حتما بخوانید: چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود


- یکدست و هماهنگ بنویسید یعنی نوشته های پایین صفحه بیشتر از نوشته های بالای صفحه نباشد.


- حاشیه ها را رعایت کنید و مراقب باشید خط تان کج نشود.


- آیا می دانید امضا یا نوشته هایی که متمایل به سمت راست و پایین صفحه باشد.

نشانگر افسردگی فرد است. افراد خوشبین و مثبت نگر بیشتر به سمت بالای صفحه متمایل می شوند.


دقت کنید املاء و گرامرتان صحیح باشد. اگر با تایپ زیاد سرکار دارید از قلم Times New Roman یا Arial، 12 point استفاده کنید و فقط از italics یا bold یا under lining استفاده کنید. هرگز انواع قلم ها را با هم ترکیب نکنید زیرا این کار شما را فردی بی ثبات وبی تجربه نشان می دهد و کار جالبی به نظر نمی رسد.


کلام آخر:
خط شما و طرز نگارش شما نشانگر شخصیت شماست، شخصیت خود را با دقت بنویسید .

 

منبع: صد قانون کار

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود