درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 361صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 4 شهریور 1399 - 08:08
15 فیلم برتر در مطالعات پرونده های روابط عمومی و روابط رسانه ای
تتیانا پولاخ - در فیلم ها؛ کارگزاران روابط عمومی بعنوان ابزار شیطانی دولت های فاسد یا صنعت سرگرمی سازی مطرح می شوند: کارگزار روابط عمومی یک بیمار روانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در فیلم ها؛ کارگزاران روابط عمومی معمولا بعنوان ابزار شیطانی دولت های فاسد یا صنعت سرگرمی سازی مطرح می شوند.


1. هنکاک (2008): با بازی جیسون بیتمن شخصیت مثبت اندیشی که می خواهد آبروی از دست رفته یک ابر قهرمان ( با بازی ویل اسمیت ) را به او بازگرداند. ری نه تنها مرد خوبیست؛ پدر ایده آل و همسر نازنین و دوست باوفایی هم هست بلکه بهترین شخصیت کارگزار روابط عمومی را در تاریخ سینما نیز دارد؛ او کمپینی هم دارد برای کمک به دنیا با گرفتن محصولات از شرکت های ثروتمند و دادن آن محصولات به فقرا. او تمام این کارها را تنها به این دلیل انجام می دهد که قلبی نیکوکار دارد.


این باعث می شود که ری در فهرست به یادماندنی ترین شخصیت های روابط عمومی در فیلم ها ثبت شود؛ اما متاسفانه نقص او در نداشتن حتی یک خاصیت خاص و به یاد ماندنی مقام او را به پنجمین فرد در این فهرست سوق می دهد. افراد دیگری که متاسفانه شخصیت های سیاه تری از کارگزاران روابط عمومی را به تصویر کشیده اند.


در این فیلم، ویل اسمیت در نقش یک فوق قهرمان که وجهه اجتماعی بسیار بدی دارد ظاهر می شود؛ پرونده ای برای مطالعه و تحقیق یک کارگزار روابط عمومی حرفه ای که تصمیم گرفته است تصویر او را در چشم مردم درست کند.

2. دم سگ را بجنبان (1997 ): با بازیگرانی چون رابرت دونیرو و داستین هافمن یک اثر کلاسیک در رابطه با روابط عمومی است. فیلمی که هرشخصی که در کار رسانه ها است باید آن را ببیند. فیلم نقش رسانه را در شکل دهی افکار عمومی به تصویر می کشد و در عین حال مثال بسیار خوبی در مدیریت بحران را در زمینه روابط عمومی سیاسی ( نه چندان با صداقت ) بیان می کند.

 

برای کم ارزش نشان دادن رسوایی اخلاقی رئیس جمهور امریکا که به زودی قرار است دوباره انتخاب شود؛ مامور مخصوص بساط جنگ قلابی ای با آلبانی راه می اندازد که در انتها به یک نمایش دراماتیک برای کل کشور می انجامد.


کنراد برین؛ با بازی رابرت دنیرو در فیلم "دم سگ را بجنبان" دکترای سیاسی دارد. برین نقشه ای می کشد تا برای منحرف کردن افکار عمومی از ماجرای رسوایی اخلاقی ریاست جمهوری؛ داستان دیگری را پیش بکشد: ماجرای حمله به آلبانی را که در حقیقت اتفاق نیفتاده و توسط یک تهیه کننده فیلم ( با بازی داستین هافمن ) فقط برای نمایش در تلویزیون ساخته شده است. درست یک ماه بعد از اکران فیلم؛ ماجرای ارتباط بیل کلینتون با مونیکا لوینسکی فاش می شود و آمریکا به عراق حمله می کند: کارگزار روابط عمومی یک بیمار روانی است.

3. ملکه (2006): یکی از محبوب ترین فیلم ها حول محور روابط عمومی است. این فیلم داستان مدیریت بحران روابط رسانه ای ملکه انگلستان بعد از مرگ پرنسس دایاناست. دو استراتژیست با ایده های متضاد در ارتباطات رسانه ای توسط خانواده سلطنتی و نخست وزیر تازه منتخب تونی بلر استخدام می شوند و سیاست های متفاوت را برای جلب حمایت مردم مورد بررسی قرار می دهند.


4. مرد سال (2006): با بازی رابین ویلیامز؛ فیلمی که می تواند مثالی باشد برای کمپین رسانه ای برای انتخابات سیاسی. یک نامزد انتخاباتی فوق العاده که کلیشه جدی بودن سیاستمداران را به کلی از بین می برد. او از ایراد نطق های خسته کننده پرهیز می کند و نطق ها و برنامه های تلویزیونیش را به نمایش های خنده دار تلویزیونی تبدیل می کند.


5. شیطان پرادا می پوشد (2006 ): این فیلم اقتباسی اسرار بسیاری که غالبا هم پنهانند را در رابطه با دنیای مجلات پر زرق و برق مد فاش می کند. در عین حال باید به شما اخطار کنم که این فیلم برای دیوانگان خرید فیلم خوبی نیست چون لباس های فوق العاده ای را در آن خواهید دید.


6. شیکاگو (2002): فقط یک فیلم معروف مزیکال نیست. یک کارگزار روابط عمومی باهوش می تواند به سادگی در قالب شخصیت یک وکیل مدافع با بازی ریچار ژر ظاهر شود.


7. بولور (1998): با بازی وارن بیتی؛ فیلمی است در مورد کمپین انتخاباتی انقلابی سناتور بولورث مردی که چنان افسرده و تحت فشار است که برنامه ترور خودش را می ریزد و بعد شروع می کند به انتقاد از رقبایش و حتی به کمپین خودش نیز حمله می کند؛ کاری که در نهایت به نتایج روابط عمومی غیرقابل پیش بینی ای منجر می شود.


8. سپاس از سیگار کشیدن تان (2005): با بازی آرون اکهارت؛ یک توضیح وتشریح فوق العاده از کار یک دکتر سیاسی که در عین اینکه خطرات سیگار برای سلامت را انکار نمی کند اما همزمان و بطرز لطیفی از صنعت سیگار در موقعیتی سخت دفاع می کند و تمام این کارها را با راه و روش حرفه ای خودش انجام می دهد.


9. قدرت مطلق (2000): "قدرت مطلق" یک سریال کمدی تلویزیونی انگلیسی است با بازی استیون فری. داستان در دفاتر پرنتیس مک کابی؛ کمپانی غیرحقیقی روابط عمومی می گذرد. پیام تبلیغاتی شان این است: "دور زدن مرده است؛ زنده باد روابط عمومی" که فکر می کنم همه چیز را بیان می کند.


10. آدم پست و مزدور/ دوره گرد/ (1947): با بازی کلارک گیبل که نقش یک تهیه کننده برنامه های تبلیغاتی رادیو را بازی می کند. این فیلم برای طرفداران فیلم های کلاسیک سینما نیز توصیه می شود. داستان فیلم روزهای اولیه صنعت تبلیغات را با نگاه هزل هالیوود به تصویر کشیده است.


11. نیکسون (1995): فیلم دیگری است از متحد شدن یک کارگزار روابط عمومی با سیاستمدار آنتونی هاپکینز نقش اصلی را در فیلمی که بر اساس زندگینامه رئیس جمهور ریچارد نیکسون ساخته شده؛ بازی می کند. این فیلم مهارت نیکسون را بعنوان یک سیاستمدار به نمایش می گذارد که چگونه موفق می شود که با عکس العمل خوب خود در مقابل جنبش ضد جنگ سرانجام در 1968 به ریاست جمهوری برسد.


12. روز رادیو (روسی) (2008): این فیلم اقتباسی از نمایش کمدی روز رادیو است. اگر شما یک روس زبان هستید حتما این فیلم را ببینید تا متوجه شوید که یک دی جی رادیو ( کسی که موسیقی انتخاب و پخش می کند ) در روزهایی که هیچ خبری نیست؛ چه کار می کند.


13. همه مردان رئیس جمهور (یک فیلم برنده اسکار دیگر)(1976): با بازی رابرت ردفورد و داستین هافمن در حقیقت یک فیلم مستند است از نقشی که روزنامه واشینگتون پست در ماجرای واترگیت داشت. رسوایی سیاسی ای که در نهایت منجر به استعفای رئیس جمهور نیکسون شد.


14. شبکه (یک فیلم برنده اسکار دیگر) ( 1976): با بازی فی دانوی داستان یک گوینده تلویزیونی است که درست قبل از بازنشستگی اش داستان یک رسوایی سیاسی را می سازد و به محبوبیت فوق العاده ای دست می یابد. این فیلم داستان بی رحمی تلویزیون و اسرار کثیفش است.


15. بابی (2006): فیلم دیگری با بازی آنتونی هاپکینز در رابطه با موضوع روابط عمومی است. این فیلم چندان روی روابط رسانه ای تمرکزی ندارد؛ اما دیدن آن به خاطر نطق های فوق العاده رابرت اف. کندی که از آن می توان به عنوان راهنمای نوشتن نطق نیز بهره جست؛ به شدت توصیه می شود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

نظرات

فیلم سخترانی پادشاه نیز مثال دیگری است که در لیست بالا از آن یاد نشده.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
امیر
| 1391/2/2 - 03:36 |     0     0     |
فیلم سخترانی پادشاه نیز مثال دیگری است که در لیست بالا از آن یاد نشده.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد