درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35892صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 30 مهر 1400 - 10:48
به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
مترجم: سارا جعفری - در اینجا 10 مورد را که روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای جدا از آنکه وب‌سایت‌های سازمان خود را خود به‌روز می‌کنند یا نه باید بدانند، بیان می‌شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا 10 مورد را که روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای جدا از آنکه وب‌سایت‌های سازمان خود را خود به‌روز می‌کنند یا نه باید بدانند، بیان می‌شود:


1. وب سایت شما کارت تجارت یا بروشور مؤسسه شماست:

هیچ وسیله ارتباطی دیگری مثل وب سایت در تمام ساعات روز و هفت روز هفته حضور دائمی ندارد و نمی‌تواند به هر نقطه جهان گسترش یابد. پس وب‌سایت شما باید مخزن تمام و هر نوع اطلاعات درباره شما که مایلید مشتریان، خریداران، سرمایه‌گذاران و سایرین بدانند، باشد. خویشتنداری و اعتدال یک سنت نیست.


2. پشتیبانی وب‌سایت نکته اصلی برای روابط‌عمومی‌هاست:
هیچ‌کس سایتی را که لینک‌های آن کار نمی‌کنند یا اطلاعات آن به‌روز نیست و فاقد اطلاعاتی است که باید باشد، دوست ندارد.


3. ساده بگیرید:
ساختار وب سایت می‌تواند به‌طور غیر ضروری پیچیده باشد و در این صورت به روز کردن آن وقت زیادی می‌گیرد. به‌همین دلیل من طراحی ساده سایت را ترجیح می‌دهم.


4. از بین رفتن لینک‌ها:
در هر سایت لینک‌هایی به داخل یا خارج سایت وجود دارند و واقعیت این ‌است که هرچه لینک به منابع بیرونی بیشتر باشد نیاز بیشتری به توجه در به‌روز کردن لینک‌ها وجود دارد.


5. مردم به شما نمی‌گویند:
من مدت‌هاست از بازدید‌کنندگان می‌خواهم وقتی یک لینک از بین می‌رود به من اطلاع دهند. اما اکثر آنها این کار را نمی‌کنند. واقعیت این است که بازدیدکنندگان سایت معتقدند این وظیفه مالک/ اپراتور سایت است که سایت را به‌روز کند. نباید از آنان انتظار داشت که این کار را برای شما انجام دهند.


6. برنامه‌های کنترل‌ لینک کافی نیستند:
یک ابداع ضروری برای پشتیبانی وب‌سایت، یک برنامه اتوماتیک کنترل‌کننده لینک است. این برنامه نرم‌افزاری‌است که در تمام سایت شما می‌گردد و بر روی همه لینک‌ها کلیک می‌کند و سپس گزارش می‌دهد که آیا لینک کار می‌کند یا خیر. اگر شما مسئول یک وب‌سایت هستید.


7. کنترل صحیح نویسی و دستور زبان:
دستور زبان بد و املای غلط کلمات، در وب سایت به راحتی دیده می‌شوند. آنها همچنین چیزهایی درباره شما می‌گویند که شما مایل نیستید گفته شود. اشتباه طبیعی‌است: ما همه انسانیم؛ اصل این است که وقتی اشتباه را یافتید به سرعت آن را از اصلاح کنید.


8. از اشتباهات طراحی سریعا" خلاص شوید:
گاهی به‌علت طراحی اولیه ضعیف یا کد غلط، یا خراب بودن برخی چیزها ممکن است یک صفحه وب بد به‌نظر برسد. سریعاً اشکال را‌ برطرف کنید.


9. دقت نظر:
"من مرتکب اشتباه شدم." یک توضیح سریع ممکن است کمکی برای بیان این مطلب باشد. ماه‌ها گزارش می‌شد تعدادی از لینک‌های داخلی در سایت من دیگر کار نمی‌کند. من کاری برای این مسئله نکردم، و این گزارش را نادیده گرفتم. تصور می‌کردم این گزارش اشتباه است. خوب اینگونه نبود و من وقتی نرم افزار قالب‌بندی html را به‌روز کردم این مشکل حل شد.


10. همه‌چیز به‌هم متصل هستند:
فرض اینکه صفحات وب از هم جدا هستند، ساده است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید چیزی را در یک صفحه تغییر دهید بی‌آنکه نگران باشید چه تأثیری بر صحفه‌های دیگر می‌گذارد. این تنها قسمتی از واقعیت است. با حذف یک صفحه ممکن است لینک‌هایی را در index یا منوی سایت بشکنید.


یک وب‌سایت چیزی سرسری نیست. وب‌ از ابزار قدرتمندی‌است که روابط عمومی‌ها در اختیار دارند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد