درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 19:52   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35892صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 30 مهر 1400 - 10:48
به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
مترجم: سارا جعفری - در اینجا 10 مورد را که روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای جدا از آنکه وب‌سایت‌های سازمان خود را خود به‌روز می‌کنند یا نه باید بدانند، بیان می‌شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا 10 مورد را که روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای جدا از آنکه وب‌سایت‌های سازمان خود را خود به‌روز می‌کنند یا نه باید بدانند، بیان می‌شود:


1. وب سایت شما کارت تجارت یا بروشور مؤسسه شماست:

هیچ وسیله ارتباطی دیگری مثل وب سایت در تمام ساعات روز و هفت روز هفته حضور دائمی ندارد و نمی‌تواند به هر نقطه جهان گسترش یابد. پس وب‌سایت شما باید مخزن تمام و هر نوع اطلاعات درباره شما که مایلید مشتریان، خریداران، سرمایه‌گذاران و سایرین بدانند، باشد. خویشتنداری و اعتدال یک سنت نیست.


2. پشتیبانی وب‌سایت نکته اصلی برای روابط‌عمومی‌هاست:
هیچ‌کس سایتی را که لینک‌های آن کار نمی‌کنند یا اطلاعات آن به‌روز نیست و فاقد اطلاعاتی است که باید باشد، دوست ندارد.


3. ساده بگیرید:
ساختار وب سایت می‌تواند به‌طور غیر ضروری پیچیده باشد و در این صورت به روز کردن آن وقت زیادی می‌گیرد. به‌همین دلیل من طراحی ساده سایت را ترجیح می‌دهم.


4. از بین رفتن لینک‌ها:
در هر سایت لینک‌هایی به داخل یا خارج سایت وجود دارند و واقعیت این ‌است که هرچه لینک به منابع بیرونی بیشتر باشد نیاز بیشتری به توجه در به‌روز کردن لینک‌ها وجود دارد.


5. مردم به شما نمی‌گویند:
من مدت‌هاست از بازدید‌کنندگان می‌خواهم وقتی یک لینک از بین می‌رود به من اطلاع دهند. اما اکثر آنها این کار را نمی‌کنند. واقعیت این است که بازدیدکنندگان سایت معتقدند این وظیفه مالک/ اپراتور سایت است که سایت را به‌روز کند. نباید از آنان انتظار داشت که این کار را برای شما انجام دهند.


6. برنامه‌های کنترل‌ لینک کافی نیستند:
یک ابداع ضروری برای پشتیبانی وب‌سایت، یک برنامه اتوماتیک کنترل‌کننده لینک است. این برنامه نرم‌افزاری‌است که در تمام سایت شما می‌گردد و بر روی همه لینک‌ها کلیک می‌کند و سپس گزارش می‌دهد که آیا لینک کار می‌کند یا خیر. اگر شما مسئول یک وب‌سایت هستید.


7. کنترل صحیح نویسی و دستور زبان:
دستور زبان بد و املای غلط کلمات، در وب سایت به راحتی دیده می‌شوند. آنها همچنین چیزهایی درباره شما می‌گویند که شما مایل نیستید گفته شود. اشتباه طبیعی‌است: ما همه انسانیم؛ اصل این است که وقتی اشتباه را یافتید به سرعت آن را از اصلاح کنید.


8. از اشتباهات طراحی سریعا" خلاص شوید:
گاهی به‌علت طراحی اولیه ضعیف یا کد غلط، یا خراب بودن برخی چیزها ممکن است یک صفحه وب بد به‌نظر برسد. سریعاً اشکال را‌ برطرف کنید.


9. دقت نظر:
"من مرتکب اشتباه شدم." یک توضیح سریع ممکن است کمکی برای بیان این مطلب باشد. ماه‌ها گزارش می‌شد تعدادی از لینک‌های داخلی در سایت من دیگر کار نمی‌کند. من کاری برای این مسئله نکردم، و این گزارش را نادیده گرفتم. تصور می‌کردم این گزارش اشتباه است. خوب اینگونه نبود و من وقتی نرم افزار قالب‌بندی html را به‌روز کردم این مشکل حل شد.


10. همه‌چیز به‌هم متصل هستند:
فرض اینکه صفحات وب از هم جدا هستند، ساده است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید چیزی را در یک صفحه تغییر دهید بی‌آنکه نگران باشید چه تأثیری بر صحفه‌های دیگر می‌گذارد. این تنها قسمتی از واقعیت است. با حذف یک صفحه ممکن است لینک‌هایی را در index یا منوی سایت بشکنید.


یک وب‌سایت چیزی سرسری نیست. وب‌ از ابزار قدرتمندی‌است که روابط عمومی‌ها در اختیار دارند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود