درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:50   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35851صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 آذر 1397 - 15:26
گزارش برگزاری همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نشست تخصصی مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز ۱۱ آذر با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری آغاز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تخصصی مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز ۱۱ آذر با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری آغاز شد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ارتباطات شریان حیاتی وزارت فرهنگ نیازمند جریان مداوم و مستمر روابط عمومی هاست
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشست سراسری روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که توسط همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی قرائت شد، به شرح زیر است:

روابط عمومی ها درجایگاه پل ارتباطی دستگاهها و سازمانها با نهادها و مخاطبان بیرونی، نقشی پیشرو و اثرگذار دارند و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که پیشاهنگی فرهنگی نظام و دولت را عهدهدار است و همچنین گستره پهناور ارتباطی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، ارزش و اهمیت آن نیز مضاعف است.

روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقال اخبار صحیح، دقیق و شفاف به مخاطبان، راهی به دل و جان و ذهن آنان میگشایند تا ارتباطی دو سویه، تعاملی و اقناعی میان مسئولان و اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر شکل بگیرد.

شریانهای حیاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور نیازمند جریان مداوم و مستمر روابط عمومیهاست تا با تحرک و پویایی خود جان تازهای به درخت کهنسال فرهنگ و هنر این مرز و بوم ببخشند.

ارتباطات در مفهوم جدید و امروزین آن با ابزارهای نوینی که مرزهای سرعت و گستره اطلاعرسانی را در نوردیده است، نیازمند الزامات و امکانات روزآمد و نیروهای متخصص و پرانگیزهای است که در سایه تفاهم و تعامل، از یک سو به پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات بپردازد و از سوی دیگر به افزایش اعتماد عمومی به عنوان عامل اصلی ارتقای سرمایه اجتماعی یاری رساند.

جای خوشوقتی است که در دوره جدید مدیریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه و با تلاشهای همکاران صبور و دلسوز آن، میتوان چشمانداز روشنتری برای ارتقای ارتباط سازنده با مخاطبان را انتظار داشت.

یادآور میشوم که علاوه بر نقش برونسازمانی، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی درونسازمانی نیز بر عهده دارد که اهمیت آن کمتر از نقش پیش گفته نیست. کارکنان خدوم وزارتخانه دسته دیگری از مخاطبان هستند که می توان با ایجاد انگیزه در آنان و ارتقای رضایتمندی ایشان، توان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مضاعف کرد.

به همه شرکت کنندگان در این نشست تخصصی درود میفرستم و با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در میزبانی شایسته نشست، امیدوارم از رهگذر برگزاری موفق این رویداد، شاهد افزایش اعتماد به دستگاه فرهنگی کشور باشیم.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران: باید ارتباط وزارت فرهنگ با مجموعه بیرون از طریق اطلاع رسانی بیشتر شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: باید ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه بیرون به خصوص مردم از طریق اطلاع رسانی بیشتر شود.

محمود شالویی افزود: اگر مجموعه های بیرونی نسبت به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرانی و یا حتی اعتراضی دارند، نسبت به این برنامه های ما توجیه نیستند و این کار روابط عمومی است که این توجیه را انجام دهد.

وی گفت: اگر بتوانیم احساس آرامش را به جامعه نسبت به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کنیم به طور قطع میزان انتقاد و اعتراض ها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت و مشکلات ما نیز برای اجرای برنامه کمتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: کسانی که وارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شوند باید این احساس آرامش را داشته باشند و این آرامش را باید به مراجعین و مطالبه گران نیز داده شود، اگر چه در شرایط فعلی حتی مطالبه گران ما به عنوان مجموعه فرهنگی نیز این احساس آرامش را ندارند و بعضا عصبانی تر از سایر دستگاهها به نظر می رسند و باید این روند تغییر کند.

شالویی مهم ترین فعالیت مازندران را در حوزه موسیقی و رسانه ای دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حداقل هر روز یک برنامه موسیقی در این استان برگزار می شود و اگر بیش از این نیز مجوز داده شود، ظرفیت وجود دارد.

وی افزود: همچنین در حوزه رسانه ای نیز مازندران با داشتن 16 روزنامه پس از پایتخت بیشترین رسانه را دارد و حدود 850 خبرنگار در حوزه رسانه فعالیت دارند و این نشان از ظرفیت های بالای فرهنگی در مازندران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید رفتار مدیران روابط عمومیهای ما با ارباب رجوع که از گروه های فرهنگی و هنری هستند، با همین نگرش فرهنگی باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارشاد: بازگشت اعتماد به جامعه نیازمند تغییر شیوه اطلاع رسانی است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.

همایون امیرزاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تحلیل وظایف و جایگاه ویژه روابط عمومی‌ها در شاکله‌ی نوین و کارکردهای آن گفت: تقویت سرمایه های اجتماعی یکی از ضروری‌ترین بنیان‌های ایجاد همصدایی در ادارات و نهادهای حاکمیتی کشور است، عدم درک مشترک از دغدغه های موجود باعث لکنت در بیان عملکردهای روابط عمومی خواهد شد بنابراین با تشکیل شوراهای روابط عمومی همگام با تغییرات نوین در سطح بین المللی، باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد تا شاهد تغییرات بنیادی در روند کاری این نهاد باشیم.

وی با تاکید بر بازیابی اعتماد عمومی در ایجاد ثبات و قوام افکار عمومی، فعالیت‌های گسترده و حساب شده‌ی دشمنان این نظام را مهم برشمرد که باید با تمرکز زیاد ، در مقابل ایجاد جنگ‌های روانی بیگانگان در عرصه های روانی و اقتصادی با آنان مبارزه کرد.

امیرزاده نیت طراحان جنگ‌های روانی علیه کشورمان را از جانب دشمنان نظام، هدفمند عنوان کرد و با تحلیل رفتارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آنان، فرصت طلبی در ضربه زدن به روح و روان مردم کشورمان را از جمله مهمترین اهداف پشت پرده در فشارهای اقتصادی و وضع تحریم‌ها بیان کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در ادامه سخنانش گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران قدرتی است که می‌تواند در برابر هجمه ‌های برنامه ریزی شده غرب، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و با وجود فرهیختگان، گروه‌های مرجع، هنرمندان، سرمایه‌های اجتماعی و زیرساخت‌های مهم فرهنگی و هنری می‌تواند تاثیرات دشمن را خنثی کند.

وی عدم خودباوری در ایجاد ثبات فکری جامعه را به عنوان یک ضعف عنوان کرد که اگر وجود داشته باشد باید در رفع آن کوشید، چرا که رسانه‌های نوین چنان قدرتی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می‌دهد که می‌توان توسط آن بسیاری از فعالیت‌های دشمن را خنثی کرد.

امیرزاده لزوم وجود شفافیت در انتشار اخبار، احترام به مخاطبین، جرأت پذیرش نواقص و بیان عذرخواهی، تواضع در برابر مردم، تعامل اقناعی با طیف‌های گسترده در کشور را جایگزین ضروری در مورد اطلاع رسانی اقتدارگرا و یک سویه برشمرد و اطلاع رسانی پیش دستانه، دقت و سرعت در نشر اخبار صحیح، عدالت رسانه ای و پاسخگویی شبهات و انتقادات را از دیگر مولفه‌های یک روابط عمومی موثر عنوان کرد.

محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست تخصصی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی‌ها گفت: حساسیت بر روی روابط عمومی باید بالا باشد و کارآمدی آن را با تکیه بر ارتباطات صحیح و کارشناسانه درون سازمانی و برون سازمانی افزایش داد، چرا که روابط عمومی می‌تواند در آگاهی بخشی‌ها نقش مهمی ایفا کند.

وی با تبیین فعالیت‌های روابط عمومی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اذعان داشت: وجود برخی انتقادات از فعالیت‌های دولت به عدم آگاهی کافی آنان از کیفیت خدمت رسانی مربوط است، لذا مدیران روابط عمومی‌ها باید با اهتمام جدی و ارائه اطلاعات شفاف و صحیح باعث آرامش فکری جامعه شده و این خلاء‌های موجود را حذف کنند.
 

 

 حضور روابط عمومی های وزارت ارشاد در فضای مجازی مهمترین مصوبه در نشست تخصصی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پررنگ درفضای مجازی را مهمترین مصوبه نشست تخصصی دو روزه مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل وزارت ارشاد در ساری اعلام کرد.

همایون امیرزاده عصر یکشنبه در حاشیه اختتامیه همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار ایرنا درساری گفت: با تغییر ساختار روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در فضای مجازی در امر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان پررنگتر خواهد شد.


وی این حضور پررنگ را منوط به تولید محتوا با رویکرد چند رسانه ای بیان کرده است.


امیرزاده اضافه کرد: علاوه بر آن برای برخورداری از ظرفیت های استانی و تبادل نظر بیشتر، شورای مناطق هفت گانه روابط عمومی تشکیل می شود و در این شورا برای پیشبرد اهداف، برنامه های روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به همایش سراسری برای تصویب و اجرایی ارایه خواهد شد.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقاء جایگاه روابط عمومی از کارشناس به رئیس اداره و استمرار نشست های تخصصی روابط عمومی ها را از دیگر مصوبات این نشست بیان کرد.


نشست تخصصی مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرح آباد ساری گشایش یافت و عصر امروز با صدور قطعنامه ای مبنی بر حضور پررنگ در فضای مجازی برای اطلاع رسانی به کار خود پایان داد.


در این نشست دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگاه های آموزشی با دستاوردهای اطلاع رسانی روز آشنا شدند.

 

نشست تخصصی سالانه مدیران روابط عمومی معاونت ها، سازمان ها و استان ها در تاریخ های ١١ و ١٢ آذر ماه 1397 در شهر ساری استان مازندران برگزار شد.

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد