درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 13:51   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند
  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت
  معاون استاندار قم: متاسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند
  اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج
  اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات افزایش یافته است
  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد
  تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی
  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است
  آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35844صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 13:22
5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت
طبق آمار صورت گرفته توسط کلاچ(Clutch)، یک شرکت تحقیقاتی BtoB (تجارت به تجارت)، در سال 2017 حدود 71درصد از کسب وکارهای کوچک وب سایت داشته اند. اگر شما از قافله عقب افتاده اید، اکنون بهترین زمان برای به روز شدن است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق آمار صورت گرفته توسط کلاچ(Clutch)، یک شرکت تحقیقاتی BtoB (تجارت به تجارت)، در سال 2017 حدود 71درصد از کسب وکارهای کوچک وب سایت داشته اند. اگر شما از قافله عقب افتاده اید، اکنون بهترین زمان برای به روز شدن است.


داشتن یک وب سایت اختصاصی می تواند برای شروع کار بازاریابی و افزایش اعتماد مصرف کننده حیاتی باشد و به عنوان یک کانال خرید عمل کند.

علاوه بر آن طبق اطلاعات ارائه شده توسطForrester Consumer Technographics در سال 2017، تصمیمات خرید 56درصد از مشتریان تا حدودی ریشه در جستارهای موتور جست وجو داشته است.


حال برای محدود کردن گزینه های پیش روی تان به چند مورد، چه کاری می توانید انجام دهید؟ اگر به دنبال افزایش حضور آنلاین تان هستید، در اینجا به برخی از بهترین پلتفرم ها برای شروع اشاره شده است.

 

حتما بخوانید: افزایش نرخ تبدیل در وب‌سایت با چند راهکار ساده
 

وردپرس (WordPress)
مزیت: وردپرس یک سازنده وب سایت کلاسیک است که گفته می شود سازنده بیش از 31درصد وب بوده و در دو آدرس WordPress.org و WordPress.com قابل دسترسی است. مورد اول به شما اجازه دانلود رایگان و نصب نرم افزار وردپرس بر روی سرور وب را می دهد. ویژگی آن امکان شخصی سازی و انعطاف پذیری است، به این معنا که کاربر می تواند کدزنی کند، برنامه هایی برای سایت بسازد و به مدیران سایت، ویراستارها و نویسندگان، اجازه دسترسی به سطوح مختلف بدهد، اما منتقدان می گویند انعطاف پذیری به قیمت سادگی تمام می شود. یعنی اگر به دنبال موردی ساده تر هستید، احتمالاً بهتر است WordPress.com را امتحان کنید. این نسخه تمام هاستینگ وب سایت را انجام می دهد. همچنین صدها قالب و پلاگین پیشنهادی، مانند اشکال مختلف برای نمایش اطلاعات تماس، اسکن های امنیتی و محل قرارگیری رسانه دارد.


نظر کاربران: طبق نوشته یکی از کاربران، «من از هر دو نسخه استفاده کرده ام. هر دو به یک اندازه قوی هستند و پشتیبانی از مشتری در آنها به سرعت انجام می شود. شما میلیون ها پلاگین برای انتخاب دارید و می توانید از یک تم وب سایت آماده استفاده یا خودتان آن را از ابتدا کد زنی کنید. شخص دیگری می گوید، «یک فرد مبتدی می تواند با استفاده قابلیت های پایه ای رایگان موجود در Wordpress.com کارش را شروع و تجربه کسب کند. این مجموعه را بسیار توصیه می کنم.»


قیمت گذاری: گزینه های موجود در سایت WordPress.com، شامل نسخه های رایگان، شخصی (سالانه 48 دلار)، ویژه (سالانه 96 دلار) و کاری (سالانه 300 دلار) می شوند.
 

ویکس (Wix)

مزیت: وقتی صحبت از سازنده وب سایت مناسب کسب و کارهای کوچک می شود، به دلایل مشخص سایت ارزیابی Wirecutter، ویکس را برترین انتخاب می داند. طبق آخرین شمارش، این مجموعه 572 گزینه پیشنهادی برای ساخت قالب دارد. همین طور پلاگین هایی مانند OpenTable، Google Maps، رزرو جلسه ملاقات و بسیاری دیگر نیز در این سایت موجود هستند. اگر نمی خواهید خودتان طراحی کنید، ویکس با استفاده از هوش مصنوعی و پس از پرسیدن چند سؤال، به صورت خودکار این کار را برای تان انجام می دهد.


نظر کاربران: یکی از کاربران می نویسد، «کلمات کافی برای نشان دادن علاقه ام به ویکس و پلتفرم آن وجود ندارند. من با ویرایشگر وب سایت ویکس کاملاً احساس راحتی می کنم. همه چیز دقیقاً جلوی چشم شما قرار گرفته است و محدودیت های صفحه بسیار کمی وجود دارد». شخص دیگری می گوید، «پس از صرف ساعت ها جست وجوی بهترین پلتفرم توسعه وب سایت برای مبتدیان، تصمیم گرفتم ویکس را انتخاب کنم. من به سرعت و در عرض یک هفته، وب سایتم را ساختم و کامل کردم؛ آن هم به صورت رایگان!»

قیمت گذاری: گزینه های موجود در سایت Wix.com، شامل نسخه های اتصال دامنه (ماهانه 5 دلار)، ترکیبی (ماهانه 11 دلار)، نامحدود (ماهانه 14 دلار)، تجارت الکترونیک (ماهانه 17 دلار) و ویژه (ماهانه 25 دلار) می شوند.
 

حتما بخوانید: وب‌سایت‌های اجتماعی

 

ویبلی (Weebly)
مزیت: ویبلی یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای ساخت وب سایت کسب وکارهای کوچک است، چون نه تنها یک نسخه رایگان دارد، بلکه گزینه های پولی آن از ماهانه 4 دلار شروع می شوند و به 25دلار می رسند. طبق آخرین شمارش، این سازنده تقریباً 60 گزینه برای قالب ارائه می دهد که البته به طور چشمگیری از دیگر رقبایش کمتر است. اما کمبود تنوعش را با سادگی ای که دارد، جبران می کند. هدایت ابزار ویرایشگری این وب سایت نسبتاً آسان و رابط کاربر آن بسیار ساده و قابل فهم است.


نظر کاربران: یکی از کاربران می نویسد، «من سال ها برای ساخت یک وب سایت برای سازمانم، که هم عالی به نظر بیاید و هم مقرون به صرفه باشد، تلاش کردم. پس از سه بار تلاش حرفه ای در ساخت سایت، از ویبلی بهره بردم... ویبلی بهترین بود؛ مخصوصاً نسبت به هزینه ای که پرداختم!». شخص دیگری می گوید، «این وب سایت پرسرعت و آسان عمل می کند و کار را راه می اندازد. اگر به یک وب سایت ساده و شیک نیاز دارید تا آنچه می خواهید بگویید را انتقال دهد و هزینه اضافی نیز در بر نداشته باشد، این وب سایت گزینه مناسبی است.»


قیمت گذاری: گزینه های موجود در سایت Weebly.com، شامل نسخه های رایگان، اتصال (ماهانه 4 دلار)، مبتدی (ماهانه 8 دلار)، حرفه ای (ماهانه 12 دلار) و کاری (ماهانه 25 دلار) می شوند.
 

اسکوئراسپیس (Squarespace)
مزیت
: این سایت مخصوص طراحی های ساده و شیک برای دسته هایی مانند هنر/طراحی، مد/زیبایی، سلامتی/تناسب اندام و بسیاری از موارد دیگر است. اسکوئراسپیس حدود 70 قالب ارائه می کند، پشتیبانی از مشتری 24ساعته دارد و محدودیت در پهنای باند و حافظه نیز در آن وجود ندارد. این سازنده ابزاری با طراحی مخصوص تجارت الکترونیک مانند کاتالوگ های محصول نامحدود، ابزار مرتب سازی کالا به کمک کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) و قابلیت ارسال تذکر از طریق ایمیل به مشتریانی را دارد که پیش از پرداخت، محل پرداخت را ترک کرده اند. اسکوئراسپیس مفتخر به داشتن مشتریانی از میان افراد مشهور مانند جان ملکویچ (John Malkovich)، کیانو ریوز (Keanu Reeves) و لئون بریجز (Leon Bridges) است.


نظر کاربران: یکی از کاربران می نویسد، «من در گذشته با نرم افزار های دیگری که از روش کشیدن و رها کردن استفاده می کنند نیز کار کرده ام و با اینکه هنگام ویرایش، طرح بندی به نظر درست می آمد، زمانی که آنها را به صورت زنده و در دستگاه های دیگر نمایش می دادم، همیشه مشکلی وجود داشت. با پلتفرم اسکوئراسپیس، سایتم همیشه همان می شود که انتظارش را داشتم». شخص دیگری می گوید، «این نرم افزار در مجموع بسیار ساده و قابل فهم است و با چند جست وجوی کوچک می توان همه چیز را فهمید، اما چند باری که نمی دانستم باید چه کنم، آنها به خوبی پاسخگو بودند و واقعاً قدم به قدم من را برای انجام هر کاری که داشتم، راهنمایی کردند.»


قیمت گذاری: گزینه های موجود در سایت SquareSpace.com شامل نسخه های شخصی (ماهانه 16 دلار یا سالانه 144 دلار) و کاری (ماهانه 26 دلار یا سالانه 216 دلار) می شوند.

 

حتما بخوانید: عوامل کلیدی موفقیت یا شکست وب‌ سایت‌ ها
 

شاپیفای (Shopify)
مزیت: هنگامی که صحبت از فروش آنلاین کالا باشد، شاپیفای محبوبیت زیادی دارد. بیشتر سازنده های وب سایت یکسری ابزار تجارت الکترونیک سرخود دارند، اما خدمات مشتریان شبانه روزی، روند پرداخت و واکاوی این سایت باعث می شود آنطور که باید، به چشم بیاید. مشتریان می توانند از طریق قالب های شاپیفای، وب سایت خود را توسعه دهند و شخصی سازی کنند؛ گرچه خدمات این مجموعه نسبتاً گران است (حدود 10گزینه رایگان و 56 گزینه غیررایگان). مسئله قابل توجه دیگر این است که اگر از وب سایت دیگری استفاده کردید و از ابزار تجارت الکترونیکی آن ناراضی بودید، می توانید با استفاده از شاپیفای و با تعبیه دکمه خرید آن در بسیاری از پلتفرم های دیگر، مانند وردپرس، اسکوئراسپیس و دیگر گزینه ها، فروش داشته باشید.

نظر کاربران: یکی از کاربران می نویسد، «اگر بخواهید ساده کار کنید و به یک سایت تجارت الکترونیکی بی کم وکاست و پاسخگو لازم دارید، شاپیفای مناسب شماست. احتیاجی به هیچ گونه دانش برنامه نویسی نیست و قالب های خوب و زیادی برای انتخاب وجود دارند». شخص دیگری می گوید، «خدمات مشتریان عالی و از این نظر شاپیفای کاملاً بی نظیر است. استفاده از گزینه چت زنده آن کاملاً آسان است و کارکنان از میان افرادی انتخاب شده اند که واقعاً کارشان را بلد هستند!»


قیمت گذاری: گزینه های موجود در سایت Shopify.com شامل نسخه های شاپیفای پایه ای (ماهانه 29 دلار)، شاپیفای (ماهانه 79 دلار) و شاپیفای پیشرفته (ماهانه 299 دلار) می شوند.


مترجم: مهسا زمانی
منبع: entrepreneur - فرصت امروز

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد


  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست


  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟


  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


  زیستن در جهان چند فرهنگی


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی


  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد


  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی


  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است


  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد