درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35555صفحه نخست » سه شنبه، 25 آبان 1400 - 08:39
پنج روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار مهم تبدیل شده است. درواقع محیط کاربری و امکانات متعدد موجود در این شبکه و پشتیبانی تیم فیس بوک از آن، باعث شده است تا رشدی بسیار سریع را تجربه کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار مهم تبدیل شده است. درواقع محیط کاربری و امکانات متعدد موجود در این شبکه و پشتیبانی تیم فیس بوک از آن، باعث شده است تا رشدی بسیار سریع را تجربه کند.

 

با توجه به حضور یک میلیارد کاربر در این شبکه، بدون شک اینستاگرام محیطی جذاب برای فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی برندها خواهد بود. با این حال این امر تنها زمانی نتیجه بخش است که بتوانید مخاطبان بی شماری را برای خود به دست آورید.


در این رابطه مجله Foundr اخیرا تحقیقاتی را در رابطه با اصول اولیه، ساده و در عین حال کاربردی برای جذب مخاطب بیش تر در اینستاگرام منتشر کرده است. درواقع اگرچه روش های متعددی در این رابطه وجود دارد و مقالات متعددی نیز در رابطه با آن به چاپ رسیده است، با این حال اغلب روش های معرفی شده طی یک آزمایش و تحقیق درست، بیان نشده است.


با این حال 5 روش معرفی شده از سوی این مجله، کاملا اثبات شده و کاربردی برای تمامی افراد است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

1-اطلاعات کاملی را در قسمت بیوگرافی درج کنید
از جمله موارد که همواره مورد غفلت برندها قرار می گیرد، درج اطلاعات کم در قسمت بیو است. درواقع شما باید این قسمت را به عنوان تابلوی معرفی و نمایش توان خود، محسوب کنید. به همین خاطر درج اطلاعات محدود، تنها به معنای قدرت و تجربه کم شما است.

 

در این رابطه توجه داشته باشید که لازم است تا در درج اطلاعات اولویت بندی درستی را ترتیب داده و نخست به سراغ موارد مهم تر بروید. همچنین ذکر لینک سایت رسمی و یا صفحه شما در دیگر شبکه های اجتماعی نیز از جمله موارد ضروری محسوب می شود.


همچنین فراموش نکنید که در آخر می توانید آدرس محل شرکت خود را درج کرده و یا چندین پل ارتباطی را تعیین کنید. در این رابطه توجه داشته باشید که شناخت اجزای تشکیل دهنده بیو نیز از جمله مواردی است که عملکرد شما را در جهت درست قرار خواهد داد. برای مثال عکس پروفایل و نام کاربری نیز از جمله اجزای این بخش محسوب می شود که کم تر کسی نسبت به این واقعیت آگاه است.

 

به همین خاطر لازم است تا یک تصویر مناسب برای پروفایل صفحه خود انتخاب کنید که در این رابطه لگوی برند، بهترین گزینه موجود محسوب می شود. همچنین نام کاربری نیز باید کاملا مرتبط با نوع کسب وکار شما و به صورتی کاملا خلاصه باشد تا افراد در سرچ کردن آن با مشکل مواجه نشوند.

2-یک استراتژی درست برای تولید محتوای خود داشته باشید
در رابطه با استراتژی تولید محتوا، نمی توان یک دستورالعمل همگانی صادر کرد. علت این امر به این خاطر است که نیاز، امکانات و سطح توانایی برندها با یکدیگر تفاوت هایی را دارد. با این حال قواعدی وجود دارد که با رعایت آن، شانس موفقیت شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. برای مثال این امر که در ابتدای کار خود نیاز و اهداف خود را به شکلی واقع بینانه مشخص کنید، به برنامه ریزی های شما چارچوبی درست را خواهد بخشید.


همچنین لازم است تا به دنبال یک تم منحصر به فرد برای فعالیت های خود باشید تا تفاوت و در عین حال انسجام لازم میان اقدامات شما شکل گیرد. با این حال این اقدامات پایان کار نبوده و لازم است تا ضمن تلاش برای تولید محتواهای چشم نواز و در عین حال ارزشمند، به تنوع کافی اقدامات خود نیز توجه داشته باشید.

 

درواقع شما باید از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید تا در درازمدت نیز جذابیت خود را برای مخاطب حفظ کنید. برای مثال استفاده از قابلیت استوری و ارسال فیلم های بلندمدت، دو قابلیت جدید و در عین حال کاربردی این شبکه محسوب می شود. به همین خاطر نباید تنها به ارسال پست های رایج اکتفا کنید. همچنین این امر که بتوانید سلیقه و الگوی رفتاری جامعه هدف خود را پیدا کنید، خود به بهبود اقدامات شما کمک بسیاری خواهد کرد.


3-فراموش نکنید که برگ برنده شما چشم نواز بودن اقدامات خواهد بود
این امر که مخاطب از همان ابتدای حضور در صفحه شما، زیبایی فوق العاده ای را مشاهده کند، خود نصف مسیر موفقیت شما را شکل خواهد داد. به همین خاطر است که امروزه برندهای متعدد، تیمی حرفه ای را برای مدیریت صفحات خود استخدام می کنند. در این رابطه فراموش نکنید با توجه به این امر که ماهیت اصلی اینستاگرام بر پایه ارسال تصویر شکل گرفته است، باید حداقل یک عکاس حرفه ای را در کنار خود داشته باشید.

 

همچنین سرعت پاسخگویی، درگیر کردن مخاطب از طریق ایجاد چالش و مسابقه و همچنین ایجاد نظرسنجی های متعدد از جمله اقدامات مفید در این رابطه محسوب می شود. در آخر فراموش نکنید که برای این شبکه اپلیکیشن های جانبی متعددی وجود دارد که به فعالیت بهتر شما در این شبکه کمک خواهد کرد. به همین خاطر لازم است تا موارد منتخب آن ها را مورد توجه جدی قرار دهید. در آخر نیز از ضرورت تعامل با سایرین نیز غافل نشوید. همچنین ساخت و یا بازنشر اینفوگرافی های مفید نیز خود در این رابطه کاملا سودمند خواهد بود.


4-ساخت ویدئو را کنار نگذارید
از جمله مواردی که به صورت روزانه مورد بازدید افراد قرار می گیرد، ویدئوها هستند. درواقع شما در ویدئو به سطح اطلاعات به مراتب بیش تری در مقایسه با یک تصویر، دست پیدا خواهید کرد. به همین خاطر لازم است تا آن را کاملا مهم و ضروری تلقی کنید. اگرچه بازنشر ویدئو های موجود و یا حتی ایجاد زیرنویس برای موارد خارجی آن ها، از جمله اقدامات رایج محسوب می شود. با این حال فراموش نکنید که ایجاد آن از ارزش به مراتب بالاتری برخوردار خواهد بود. در آخر فراموش نکنید که فعالیت در امکانات این شبکه نظیر قابلیت استوری نیز نیازمند وجود یک برنامه ریزی درست است.


5-آمارها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید
اگرچه این امر در ابتدا کمی دشوار به نظر می رسد، با این حال اینستاگرام امکانات ویژه ای را برای فعالیت برندهای تجاری در نظر گرفته است. درواقع شما با فعال کردن صفحه تجاری، می توانید به آمارهای بسیاری در رابطه با اقدامات خود دست پیدا کنید که شامل مواردی نظیر نرخ تعامل، بازدید و به اشتراک گذاری است. با این حال لازم است تا قبل از تغییر صفحه خود، نسبت به موارد و امکانات یک صفحه تجاری، به آگاهی کافی رسیده باشید تا بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید.

 

همچنین برنامه هایی نیز وجود دارد که برای فعالیت تجاری در این شبکه لازم است تا نسبت به آن توجه کافی را از خود نشان دهید که در ادامه به بررسی موارد منتخب آن خواهیم پرداخت.

1-Latergramme
با استفاده از این برنامه شما می توانید به یک زمان بندی دقیق برای ارسال مطالب خود دست پیدا کنید. با این حال این برنامه تنها برای 30 پست نخست رایگان بوده و پس از آن باید مبلغی را به سازندگان آن پرداخت کرده و آن را خریداری کنید.


2-Hootsuite
این برنامه کاربردی کاملا شبیه به مورد قبلی داشته با این حال عملکرد آن متفاوت است. درواقع با ارسال نوتیفیکیشن شما را از زمان مقرر برای ارسال مطالب، مطلع می سازد. این امر در حالی است که در مورد نخست شما با پیام هایی مستقیم مواجه خواهید شد.

3-Iconosquare
این برنامه یک سرویس تجزیه و تحلیل محسوب می شود که تمامی اطلاعات حساب شما را به صورت آماری منتشر می سازد.


4-Websta
امروزه ضرورت استفاده از هشتگ در تمامی شبکه های اجتماعی به اثبات رسیده است که در این بین این برنامه شما را با محبوب ترین هشتگ ها آشنا ساخته و امکان ارسال تعداد زیاد آن ها را فراهم می آورد.


5-Instagress
برنامه ای است که به صورت اتومات صفحه هایی را که شباهت هایی را با فعالیت های شما دارند، دنبال و لایک خواهد کرد که بدون شک کار مدیریت صفحه را ساده تر می کند.


در آخر نیز لازم است تا اپلیکیشن های موجود برای ویرایش و تهیه عکس ها و فیلم های باکیفیت تر را نیز مورد توجه قرار دهید که بدون شک جذابیت بیشتری را به اقدامات شما خواهد بخشید.


مترجم امیر آل علی, پاتریک واتمن
منبع: mention - forsatnet
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد