درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:59   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35457صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 27 آبان 1400 - 08:08
خواسته و حرف مدیران را بدانید و آن را درک کنید
گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گذشته حرف وخواسته مدیران این بود که تا جایی که می توانید خوب کار کنید و پول درآورید و دیگران را پشت سربگذارید. خواسته آنها چیزی بیشتر از این نبود. اما حالا حرف های مدیران کمی پیچیده تر شده است. اگر می خواهید در کارتان موفق باشید باید خواسته آنها را بدانید و آن را درک کنید تا بتوانید از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. نقل قول حرف ها و خواسته های مدیران برای شما تشویق و تحسین به همراه دارد، البته اگر قلبا خواهان منافع سازمان و سربلندی مدیر خود هستید.


گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.


درک خواسته مدیر کار دشواری نیست. کار زیبای والت دیسنی با عنوان "مردم را خوشحال کن" ، به مردم عادی این شانس را می داد که مانند ثروتمندان خرید کنند. اما کار شرکت بزرگ و چند میلیاردی "وال – مارت" این بود که درک صحیح شما را از جزییات زیاد کند. به طور مثال کار والت دیسنی بسیار ساده اما حاوی مفاهیم و عبارات ارزشمندی است که توصیه های زیر را دربر می گیرد:


- خوش بین باشید.
- خلاق و مبتکر باشید و قدرت خیال پردازی خود را تقویت کنید.
- "ارزشهای سالم و مفید آمریکایی" را در خود بپرورانید.
- به تداوم و پشتکار در کار و دقت در جزییات توجه خاص داشته باشید.
- و بالاخره از "جادوی" دیسنی در زندگی خود استفاده کنید.


شاید کارتان را در حد کارهای دیسنی ارزشمند نمی یابید اما باید بدانید که چیزی با ارزشتر از این نیست که شما یک بازیگر خوب قوانین هستید.

تصورکنید که بازیگری حس خوبی را به شما منتقل می کند و به شما قدرت کافی برای مانور دادن در جلسات می دهد ؛ درست آنجا که با عقیده کسی مخالف هستید و به راحتی می توانید مخالفت کنید وخیلی ساده بگویید که چنین روشی بی فایده خواهد بود. عالیه، درست مثل اینکه در دادگاه تفتیش عقاید حضور دارید و با اعتماد به نفس از باورها و اعتقادات خود دفاع می کنید.


بعضی از شرکت های بزرگ که در تاریخ جایگاه خاصی داشتند توانستند از طریق راهکارهای صحیح و سالم به اهداف بزرگی برسند:
- (اوایل دهه 1900) – شرکت فورد در حوزه تولید خودرو به موفقیت های شایانی دست یافت و دمکراسی را در سیاست های کاری خود لحاظ کرد.
- سونی (اوایل دهه 1950)- شرکتی که توانست نگاه مردم دنیا را به صنعت و تولیدات ژاپن تغییر دهد.
- بویینگ (سال 1950)- نقش حیاتی در تجارت هواپیماسازی ایفا کرد و جهان را به سمت و سوی عصر جت سوق داد.
- وال – مارت (سال 1990) – یک شرکت عظیم 125 بیلیون دلاری در سال 2000.

آخرین کلام:
درک و شناخت صحیح شما از هدفتان، کارهایی بزرگ می آفریند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد