درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35227صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 مهر 1397 - 16:57
مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند
سعید خادمی پور ،مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در یادداشتی نوشت :اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سعید خادمی پور ،مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در یادداشتی نوشت :اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند

در دنیای امروز آگاهی از اخبار و اطلاعات یکی از اصول مهم افزایش قدرت رقابت محسوب می‌شوند. کشورهای دارای قدرت اقتصادی بالا معمولا رسانه‌های بسیاری در اختیار دارند و از این طریق می‌توانند اهداف خود را تامین کنند. هر چه قدرت رسانه‌ها در کشورها بیشتر باشند، جریان اطلاعات آزادانه‌تر خواهد بود و افکار عمومی نیز نسبت به مسائل و چالش‌های جامعه آگاه‌تر خواهند شد .


رسانه‌ها اعم از مکتوب، دیداری، شنیداری و تارنماها و اخیر کانال‌ها و صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی بخش عمده‌ای از نیازهای جامعه را به دانستن اخبار و اطلاعات گوناگون برطرف می‌کنند. نام «رسانه» نیز به این دلیل برای آن‌ها انتخاب شده است که بتوانند اخبار را به گوش مخاطبان برسانند. در این میان هر رسانه‌ای که بتواند عادلانه و به دور از جنجال‌ها و حواشی تنها فعالیت‌های حرفه‌ای خود را دنبال کند، می‌تواند در انتقال پیام‌ها و اخبار موفق‌تر باشد. هر چند که کار کردن رسانه‌ها با شرایط یاد شده در فضای کنونی کشور و حتی دنیا دشوارتر شده است.

شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها به‌دلیل مسئولیت‌هایی که برعهده دارند و مشکلات گوناگونی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، باید افکار عمومی را از روند کار خود آگاه سازند. چرا که همواره مردم مطالباتی از شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌ویژه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خواهند داشت. در این میان نقش حیاتی روابط عمومی بسیار پررنگ می‌شود؛ چرا که بار اصلی ارتباط با رسانه‌ها و تنویر افکار عمومی بر عهده روابط عمومی قرار دارد.

 

هر اندازه که این بخش فعال‌تر و ارتباط با رسانه‌ها قوی‌تر باشد، به‌طور حتم نقاط تاریک فعالیت سازمان‌ها و شرکت‌ها در ذهن جامعه روشن می‌شود و محل ابهامی برای افکار عمومی باقی نمی‌ماند. یک روابط عمومی حرفه‌ای با شناسایی رسانه‌های قدرتمند، بی‌طرف و به دور از حاشیه می‌تواند نقطه نظرات هیات مدیره و معاونان را در خصوص مسائل گوناگون سازمان و شرکت به گوش همه برساند. در واقع روابط عمومی بیرون و درون سازمان را با یکدیگر پیوند می‌دهد.

 

هر اندازه که این پیوند محکم‌تر و مستحکم‌تر باشد، سازمان بهره آن را به‌ویژه نزد افکار عمومی خواهد برد. در غیر این صورت، افکار عمومی نسبت به آن سازمان جبهه خواهند گرفت. به‌ویژه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دیگر نمی‌توان حقایق را کتمان کرد و در صورت پنهان شدن حقایق سازمان، دیر یا زود این حقایق افشا خواهند شد.

 

منبع:فلزات آنلاین


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد