درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35173صفحه نخست » چهارشنبه، 18 مهر 1397 - 18:01
گوگل محصولات جدید خود را معرفی کرد
بالاخره انتظار به سر رسید و گوگل محصولات جدید خود را معرفی کرد که گوشی پیکسل ۳ مهمترین آن‌ها توصیف می‌شود. بر اساس اعلام گوگل، پیکسل ۳ نسبت به آیفون‌های جدید عکس‌های بهتری می‌گیرد و هوشمندتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بالاخره انتظار به سر رسید و گوگل محصولات جدید خود را معرفی کرد که گوشی پیکسل ۳ مهمترین آن‌ها توصیف می‌شود. بر اساس اعلام گوگل، پیکسل ۳ نسبت به آیفون‌های جدید عکس‌های بهتری می‌گیرد و هوشمندتر است.

«پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ ایکس‌ال» مانند بیشتر گوشی‌ها نسبت به نسل‌های قبلی بزرگتر شده‌اند. مدل ایکس‌ال دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۹۶۰ و پیکسل ۳ دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است. اگر بخواهیم یک مقایسه ساده انجام دهیم این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی ۰.۳ و ۰.۵ اینچ ابعاد بزرگ‌تری دارند. طراحی این گوشی‌ها چندان تغییر نکرده و همچنان هم روش طراحی قبلی پیگیری می‌شود.

این دو گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند. روی کاغذ البته این دو گوشی نسبت به محصولات جدید اپل، پردازنده ضعیف‌تری دارند و در برابر برخی گوشی‌های اندرویدی مانند نوت ۹ یا وان پلاس شش که رم‌های شش و هشت گیگابایتی دارند نیز ضعیف‌تر هستند.

برخلاف شرکت‌های دیگر، گوگل همچنان از یک لنز در پشت گوشی استفاده می‌کند. گوشی‌های جدید هواوی سه لنز در پشت خود دارند و گوشی جدید نوکیا قرار است از این هم بیشتر لنز داشته باشد. گوگل اما می‌گوید این شرکت بیشتر کار‌های شرکت‌های دیگر را با هوش مصنوعی انجام می‌دهد.

در پیکسل ۳ ایکس ال بریدگی بزرگی در قسمت بالای نمایشگر وجود دارد که دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل با قابلیت ثبت تصاویر با زاویه‌ باز در آن قرار گرفته است. البته در گوگل پیکسل ۳ بالای گوشی بریدگی ندارد و از یک دوربین سلفی استفاده شده است.

گوگل ادعا می‌کند که پیکسل ۳ می‌تواند نسبت به آیفون ۱۰ اس اپل، تصاویر بهتری را بگیرد. هر دو گوشی جدید گوگل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و قدرت تصویربرداری آن‌ها به دلیل استفاده از تراشه‌ پیکسل ویژوال کور است. یکی از خصوصیت‌های دوربین پیکسل ۳، حالت «دید در شب» (Night Sight) است. با استفاده از این سیستم دوربین گوشی در شرایط کم نور، عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند؛ و آنگونه که گوگل ادعا می‌کند بهتر از همه رقبا.

برای اثبات این ادعا گوگل در مراسم معرفی این محصول دو عکس را در شرایط یکسان نشان می‌دهد که یکی با پیکسل ۳ و دیگری با آیفون ۱۰ اس اپل ثبت شده‌اند. در حالی که عکس آیفون تاریک و کم نور است عکس پیکسل ۳ در بهترین شرایط نوری قرار دارد البته هنوز نمی توان به‌طور مستقل این ادعای گوگل را پذیرفت.

پیکسل ۳ ایکس‌ال دارای شارژ بی‌سیم است. هر دو گوشی در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند.

قیمت پیکسل ۳ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۷۹۹ دلار است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۹ دلار و پیکسل ۳ ایکسل ال در نسخه ۶۴ گیگابایتی ۸۹۹ دلار و در مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۹۹۹ دلار قیمت دارند.

می توان گفت از نظر حداکثر حافظه این گوشی‌ها نسبت به رقبای خود در اپل، سامسونگ و باقی شرکت‌ها عقب‌تر هستند.

البته برخی از قابلیت‌ها را گوگل بطور انحصاری در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار می‌دهد به عنوان مثال اسمارت کامپوز جی‌میل در ابتدا تنها در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار داده خواهد شد. اسمارت کامپوز توانایی نگارش هوشمند بر اساس هوش مصنوعی در جی‌میل است.

نوشتن هوشمند از جمله تکنولوژی‌هایی است که بر اساس هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حال گسترش است. این روش قبل از آنکه فردی بخواهد چیزی را تایپ کند، هوشمندانه جملات بعدی را برای وی خواهد نوشت. به عنوان نمونه زمانی که فردی کلمه آدرس را می‌نویسد، اسمارت کامپوز می‌فهمد که وی می‌خواهد آدرسش را بنویسد.

از طرفی زودتر از همه گوشی‌ها، گوگل دوپلکس برای پیکسل‌ها عرضه خواهد شد. در گوگل دوپلکس ماشین می‌تواند با شما از پشت تلفن صحبت کند، بدون آنکه متوجه باشید در حال مکالمه با یک دستگاه هستید. گوگل دوپلکس طوری عمل می‌کند که طبیعی به نظر برسد و افراد در حال مکالمه با آن گمان کنند در حال صحبت با یک انسان هستند نه یک ماشین.

از دیگر محصولات جدی گوگل می‌توان به پیکسل اسلیت گوگل اشاره کرد؛ تبلتی جدید که برای رقابت با آیپد پرو اپل به بازار عرضه خواهد شد. این محصول را با یک کیبورد جداشدنی می‌توان تبدیل به دستگاهی با کارایی‌های یک لپ‌تاپ کرد. البته چنین محصولاتی جدید نیستند اما گوگل روی کارایی دستگاه خود مانور می‌دهد.

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی این دستگاه نسبت تصویر ۳ به ۲ با وضوح تصویر ۳۰۰۰ پیکسل در ۲۰۰۰ پیکسل دارد. در حاشیه‌های نمایشگر این تبلت دو درگاه USB-C قرار گرفته است. عاملی که آن را نسبت به تبلت‌های اپل می‌توان یک حسن دانست. البته تبلت‌های شرکت‌هایی مانند مایکروسافت یا لنوو، سال‌ها است از این روش استفاده می‌کنند.

این تبلت با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود که تا ۱۵۹۹ دلار هم در قدرتمندترین مدل می‌رسد. کیبورد و قلم لمسی آن جداگانه فروخته می‌شوند که ۱۹۹ و ۹۹ دلاری قیمت دارند.

قدرتمندترین مدل این دستگاه از پردازنده اینتل کور آی-۷ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه از «کروم او اس» بهره می‌برد.

در کنار این محصولات گوگل از بلندگوی هوشمند هوم‌هاب و اولین ایرباد USB-C خود هم رونمایی کرد. هوم‌هاب، اولین اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر گوگل است.

در مراسم معرفی محصولات جدید گوگل این شرکت اعلام کرد که گوگل ترنسلیت روزانه به‌طور متوسط ۱۴۳ میلیارد کلمه را مورد پردازش قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد