درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34819صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 17 شهریور 1397 - 08:00
روابط عمومی و کارکردهای سناریوسازی واقعی-مجازی داده مبنا بر بستر واقعیت گسترده
دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکا – دانشگاه تهران سخنران پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران - بر اساس این سناریو، شاهد تغییر در وظایف روابط عمومی ها در فضای سمانتیک بر مبنای قدرت الگوریتم کردن روندها و فرایندها در مسیر دو هدف اصلی مذکور، یعنی الف. تسهیل امور و ب. حفظ سلامت و تعالی انسان و محیط زیست، خواهیم بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکا – دانشگاه تهران و سخنران پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)،سناریوهای روابط عمومی در آینده را در این کنفرانس مورد بررسی قرار می دهد. از نظر این سخنران اگر روابط عمومی جدید را در پیوند با واقعیت ترکیبی و واقعیت گسترده و با بهره گیری از نظام الگوریتمی داده مبنا با هدف الف. تسهیل امور و ب. حفظ سلامت و تعالی انسان و محیط زیست ترسیم کنیم، سه سناریو برای آینده روابط عمومی قابل تصور است:

1) روابط عمومی تمام هوشمند، سیستمی و الگوریتمی که همه ارتباطات، تبادل اطلاعات و ارائه خدمات در فضای "واقعیت گسترده" و "هوش مصنوعی" صورت می گیرد. الگوریتمی شدن به معنای با برنامه عمل کردن، سیستم داشتن و یافتن راه حل در بن بست ها و تأمین آرمانها و خواسته های به ظاهر دست نیافتنی است که امکان تأمین آن در محیط عددی با خلق الگوریتم امکانپذیر می شود و در جهان عینی، فیزیکی و حضوری با نظارت الگوریتیم داده مبنا تضمین اجرایی پیدا می کند.

 

بر اساس این سناریو، شاهد تغییر در وظایف روابط عمومی ها در فضای سمانتیک بر مبنای قدرت الگوریتم کردن روندها و فرایندها در مسیر دو هدف اصلی مذکور، یعنی الف. تسهیل امور و ب. حفظ سلامت و تعالی انسان و محیط زیست، خواهیم بود.


2) روابط عمومی دوفضایی واقعی- مجازی و طبیعی – هوشمند که بخش بزرگی از عملکردهای ارتباطی، اطلاعاتی و خدماتی روابط عمومی در بستر فضای دوم قرار دارد و فضای اول عرصه ای است برای تأمین نیازهای چهره به چهره ارتباطی در قالب برگزاری بزرگداشت ها، جشن ها و تأمین مفهومی "جماعت" که افراد حس و علقه نزدیک به یکدیگر پیدا کنند.

 

بر اساس این سناریو، از آنجا که انسان محور فضای مجازی و داده ای و فضای فیزیکی است، الگوریتم ها به تنظیم رابطۀ جهان فیزیکی و جهان مجازی می پردازند و به نوعی نظامند رابطۀ دوفضایی شدن ها را تنظیم می کنند. ظهور صنعت 4.0 که از آن به صنعت فیزیکی- سایبرنتیک تعبیر می شود، تلاشی است برای تأمین بهره گیری بهینه از منابع فیزیکی و مجازی به گونه ای که تسهیل کنندۀ کار، به حداقل رساندن مصرف منابع طبیعی و انسانی و به حداکثر رساندن بهره مندی بهینه است. در واقع عرصۀ تولید و خدمات 4.0 مبتنی بر وب 4.0، سخن از یک انتقال بزرگ که منتهی به استفادۀ بهینه همزمان فضای فیزیکی و مجازی است، می کند.

 

در صنعت 4.0، با توجه به قابلیت کار مجازی و توان متمایل به بی نهایت این فضا، امکان انتقال همۀ قابلیت های ممکن تولید به فضای سایبرنیتک وجود دارد و با استفاده از این فضا، مدیریت عملیات، نظارت و اجرای امور در صنعت فیزیکی میسر است. در این چارچوب، در این سناریو، خدمات روابط عمومی ها تبدیل به خدمات 4.0 یا خدمات فیزیکی- مجازی می شوند و روابط عمومی 4.0 به وجود می آید که از داده ها و الگوریتم ها بهره می گیرد. در پرتو این نظام تحولی جدید، روابط عمومی 4.0 به عنوان روابط عمومی نظامند الگوریتمی مطرح است که از پیوند گسترده با بزرگ داده ها، اینترنت همه پدیده ها و خدمات مرتبط با همه پدیده ها شکل می گیرد. ارائۀ تصویری روشن از این روابط عمومی جدید از یک سو می تواند فضا را برای تبیین و ارتقاء سواد الگوریتمی مرتبط با روابط عمومی 4.0 آمده کند و از سوی دیگر، به عنوان پیشران این تغییر نقش آفرینی محوری داشته باشد.


3) روابط عمومی طبیعی – تمام هوشمند (روابط عمومی مطلوب) که بازگشت به ارتباطات طبیعی که در این فرض اکثر ارتباطات، اطلاعات و خدمات در اکوسیستم طبیعی صورت می گیرد و عرصه دوم تأمین کننده "ارتباطات خودکار و اتوماتیک" است. در این فرض، فشار صنعت و ارتباطات مبتنی بر نظام فراگیر کامپیوتری مسیر بازگشت به طبیعت را تسریع و تسهیل می کند.

 

در این سناریو، انسان برای خارج شدن از شرایط "تک نشینی"، "ارتباطات با واسطه دیوایس ها" و بازگشت به "هم نفسی"، "باهم بودگی طبیعی" و بازگشت به زندگی آرام طبیعی به عنوان یک ناستالژیا محقق می شود. ارتباطات خودکار نیز عرصه ای است که در آن بسیاری از تراکنش ها صورت می گیرد، ولی نیازی به ارتباط گر و ارتباط گیری نیست، بلکه ربات های هوشمند، امور اداری و مالی و حتی بسیار از اقدامات روزمره را انجام می دهند و شرایط را برای توسعه ارتباطات طبیعی و انسانی فراهم می آورند.

 

علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.irancpr.ir و یا تماس تلفنی با شماره های 88617576 و 88617577 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد