درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 09:43   

رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"

  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی
  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات
  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34801صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 30 شهریور 1400 - 16:49
کتاب: مهارتهای ارتباطی موثر
مهمترین مهارت این است که بتوانیم به طور مؤثر ارتباط برقرار کنیم. - کتاب "مهارتهای ارتباطی موثر" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در 100 صفحه تالیف شده و در خصوص توسعه مهارتهای حرفه ای، توصیه ها و مطالب کاربردی ارزشمندی ارایه می کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مهارتهای ارتباطی موثر تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در 100 صفحه تالیف شده و در خصوص توسعه مهارتهای حرفه ای، توصیه ها و مطالب کاربردی ارزشمندی ارایه می کند.

ارتباط به معنای انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر می باشد چه به صورت شفاهی (با استفاده از صدا)، نوشتاری (استفاده از روش دیجیتال یا پرینت مثل کتابها، مجلات، وبسایتها یا رایانامه)، بصری (استفاده از آرم، نقشه، نمودار یا اشکال) یا غیر گفتاری (استفاده از زبان بدن، اشارات و حرکات و تن و آهنگ صدا).

اینکه چگونه این اطلاعات به درستی انتقال و دریافت می شوند مقیاسی از چگونگی خوب بودن مهارتهای ارتباطی ما می باشد.

توسعه مهارتهای ارتباطی می تواند بر تمام جنبه های زندگی شما از زندگی حرفه ای تا دوره همی های اجتماعی و هر چیزی که مابین آن است تاثیر بگذارد. توانایی تبادل اطلاعات به درستی، واضح و همانطور که مقصود است یک مهارت ضروری می باشد و گاهی نباید از آن چشم پوشی کرد. هیچ وقت برای تمرین و کار کردن روی مهارتهای ارتباطی دیر نیست و با انجام این کار می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود دهید.

به صورت حرفه ای، اگر دنبال شغل و ارتقای کاری هستید مطمئنا نیاز به نشان دادن مهارتهای ارتباطی مناسب خواهید بود. برای مثال توانایی صحبت کردن صحیح با افراد مختلف همراه با حفظ ارتباط چشمی، ارائه کلمات گوناگون و زبان خود به مخاطبان، گوش دادن مؤثر، ارائه صحیح ایده ها، نوشتن درست و با دقت و کارکردن خوب در گروه همه نیازمند مهارتهای ارتباطی صحیح می باشند. اکثر این موارد مهارتهای ضروری هستند که مدیران به دنبال آن هستند.

همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید، اهمیت مهارتهای ارتباطی هم افزایش می یابد: توانایی صحبت کردن، گوش دادن، سوال کردن و نوشتن با وضوح و دقت برای بیشتر مدیران و رهبران ضروری است.

 




 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

ارتباط به معنای انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر می باشد چه به صورت شفاهی (با استفاده از صدا)، نوشتاری (استفاده از روش دیجیتال یا پرینت مثل کتابها، مجلات، وبسایتها یا رایانامه)، بصری (استفاده از آرم، نقشه، نمودار یا اشکال) یا غیر گفتاری (استفاده از زبان بدن، اشارات و حرکات و تن و آهنگ صدا).


اینکه چگونه این اطلاعات به درستی انتقال و دریافت می شوند مقیاسی از چگونگی خوب بودن مهارتهای ارتباطی ما می باشد.


توسعه مهارتهای ارتباطی می تواند بر تمام جنبه های زندگی شما از زندگی حرفه ای تا دوره همی های اجتماعی و هر چیزی که مابین آن است تاثیر بگذارد. توانایی تبادل اطلاعات به درستی، واضح و همانطور که مقصود است یک مهارت ضروری می باشد و گاهی نباید از آن چشم پوشی کرد. هیچ وقت برای تمرین و کار کردن روی مهارتهای ارتباطی دیر نیست و با انجام این کار می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود دهید.


به صورت حرفه ای، اگر دنبال شغل و ارتقای کاری هستید مطمئنا نیاز به نشان دادن مهارتهای ارتباطی مناسب خواهید بود. برای مثال توانایی صحبت کردن صحیح با افراد مختلف همراه با حفظ ارتباط چشمی، ارائه کلمات گوناگون و زبان خود به مخاطبان، گوش دادن مؤثر، ارائه صحیح ایده ها، نوشتن درست و با دقت و کارکردن خوب در گروه همه نیازمند مهارتهای ارتباطی صحیح می باشند. اکثر این موارد مهارتهای ضروری هستند که مدیران به دنبال آن هستند.


همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید، اهمیت مهارتهای ارتباطی هم افزایش می یابد: توانایی صحبت کردن، گوش دادن، سوال کردن و نوشتن با وضوح و دقت برای بیشتر مدیران و رهبران ضروری است.
 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=6906

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی باشگاه چوکا


  مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد


  انتصاب رئیس اداره روابط عمومی بانک دی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»