درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34776صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 8 آذر 1400 - 08:01
چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز
مورعلی موراتی- نویسنده، سخنران و مربی تغییر و تحول - برای اینکه خود را با این تغییرات پرشتاب هماهنگ کنیم، باید چست و چالاک باشیم. چراکه سازمان ها نیز متوجه شده اند که نیاز به استخدام افرادی دارند، که دارای این ویژگی باشند. یعنی کسانی که سرعت عمل دارند، زود خود را با محیط تطبیق می دهند، و سریع تر به نتایج موردنظر می رسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای کنونی نیز، هر روز شاهد انواع تغییرات هستیم. اما تغییرات در مقایسه با پیشترها بسیار سریع تر رخ می دهند، و سبب چالش های فراوان هم می شوند. بنابراین برای اینکه خود را با این تغییرات پرشتاب هماهنگ کنیم، باید چست و چالاک باشیم. چراکه سازمان ها نیز متوجه شده اند که نیاز به استخدام افرادی دارند، که دارای این ویژگی باشند. یعنی کسانی که سرعت عمل دارند، زود خود را با محیط تطبیق می دهند، و سریع تر به نتایج موردنظر می رسند.


یادگیرنده دائمی
گفته می شود اشتیاق برای یادگیری مداوم نخستین گام برای موفقیت آتی افراد است. یادگیرندگان چست و چالاک در پی آنند که از همه فرصت های مناسب جهت افزایش دانسته ها، مهارت ها و تجربیات خود بهره ببرند. در ادامه هم از آموخته های خویش در موارد گوناگون از جمله تعیین موقعیت های مناسب و حل مشکلات استفاده می کنند.

انعطاف پذیر و پرانرژی
افراد چست و چالاک انعطاف پذیرند، و باید پرانرژی هم باشند. به همین سبب می توانند به سرعت به نیازهای تغییراتی که مستلزم دنیای کنونی هستند، واکنش درخور نشان دهند. مثلا کار در جهان امروز تنها به تعامل با همکاران دور و بر محدود نمی شود. بلکه مستلزم داشتن ارتباط با افرادی هم هست، که در نقاطی زندگی و کار می کنند، که الزاما با محل زندگی و کار ما هم افق نیستند. بنابراین باید آماده باشیم، که در ساعات غیرمتعارف هم کار کنیم. به همین سبب استفاده از خوراکی های مغذی، داشتن خواب کافی و تمرینات بدنی، جهت سلامت و پرانرژی نگه داشتن کارکنان دنیای کنونی ضروری هستند.

قابل دسترسی و رفتار دوستانه
کارکنان چست و چالاک در مورد وضعیت ظاهری و بهداشت خود دقت می کنند. همچنین قابل دسترسی هستند، و رفتاری دوستانه دارند. بگونه ای که گفتار و کردارشان سبب می شود، اطرافیان احساس کنند، برای او اهمیت دارند.

داشتن ذهنی جهانی
گزارشی که اخیرا در مورد ویژگی های موردنظر کارفرمایان منتشر شده، نشان می دهد که از دیدگاه آنها نه تنها کارکنان باید دارای ذهنی جهانی باشند، بلکه این عمده ترین خصوصیت کارکنان شایسته و کارا است. به این مفهوم که ضرورت دارد، از رخدادها و دیدگاه های جهانی آگاهی داشته باشند.

تطابق پذیری
کارکنان چست و چالاک از اینکه تغییر کنند، نمی هراسند. آنها آماده یادگیری مهارت ها، نرم افزارها و فناوری های نوین هستند، تا بتوانند خود را با روند تغییرات دنیای کنونی مطابقت دهند. همچنین توانایی تطابق با فرهنگ ها، اشخاص و روش های انجام کار نوین را، دارند.

توانایی برقراری ارتباط کلامی
داشتن این توانایی به ویژه در محیط های کاری مهم است. زیرا کارکنان کشور پیشینه های فرهنگی متفاوت دارند. بنابراین کار در چنین محیط هایی مستلزم آن است که بتوان در هنگام تعامل با افرادی که از سایر نقاط جهان به کانادا آمده اند، در مورد مسایلی مانند آب و هوا، رخدادهای روزمره و ورزش، اندکی صحبت کرد، تا یخ زمان اولیه آشنایی و معارفه همکاران با یکدیگر آب شود.

قاطعیت و شفافیت
افراد چست و چالاک ضمن حفظ هماهنگی در روابط خود با اطرافیان، دیدگاه هایشان را شفاف بیان می کنند. همچنین به خوبی می دانند چگونه ابتکار عمل را به دست بگیرند، چیزی را که به آن نیاز دارند بخواهند، و در مورد گزینه های مناسب و مولد قاطعانه سخن بگویند.

کنجکاوی
کنجکاوی ابزار مهم برای افزایش دانسته ها و نشان دادن این مساله به دیگران است، که آنها برایمان جالب می باشند. کارکنان چست و چالاک همواره مشتاقند، در مورد مسایل گوناگون و روش های نوین انجام کار آگاهی پیدا کنند. آنها هرگز راضی نیستند، که الزاما وضعیت موجود را به هر قیمتی که شده حفظ کنند. بلکه همواره در فکر ساده کردن روش انجام کارها، و افزایش ارزش ها می باشند.

آماده همکاری
هیچ چیز بهتر از داشتن یک همکار چست و چالاک نیست، که در اطرافیان شور، اشتیاق و انگیزه ایجاد کند. چنین همکاری از تجربه کار گروهی توان می گیرد، با دقت و انگیزه به دیدگاه های دیگران گوش می دهد، به تفاوت ها احترام می گذارد، و شبکه ای به وجود می آورد، که در آن نوآوری تولید می شود. زیرا می داند، موفقیت یک همکار برای دیگران نیز فواید زیادی دارد.

رفتار و طرز برخورد مثبت
داشتن این ویژگی سبب می شود که سایر همکاران تلاش کنند روش هایی را به میان بیاورند، که پیشتر انجام نشده اند. بدون اینکه از شکست احتمالی بترسند. زیرا کارکنان چست و چالاک در پی بهترین راه ها، و نه تمرکز بر مشکلات، هستند.
چکیده اینکه چست و چالاکی در واقع اشتیاق، تطابق پذیری، توانایی تغییر و… است، که کلید موفقیت حال و آینده می باشد.
 

منبع: http://iranjavan.net

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد