درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 15:23   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل پگاه منصوب شد

  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل پگاه منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی‌ بانک ملت برگزار شد

  مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی‌ بانک ملت برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل برق حرارتی منصوب شد
  مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی‌ بانک ملت برگزار شد
  بررسی مصوبات کمیته‌های تخصصی رسانه و روابط‌عمومی‌ در سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت
  مدیر روابط‌عمومی‌ کیست و چه وظایفی دارد؟
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل پگاه منصوب شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
  همایش مدیران روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی‌ استان خراسان جنوبی برگزار شد
  حضور مدیران روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق خوزستان در ستاد مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر
  دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند
  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34606صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 10:47
در روابط عمومی اخبار را دریابید
اخبار را دریابید
با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف می‌توان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم درباره‌ی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان‌ها باید ماهیت اخبار و جریان‌سازی را بشناسند. برای جریان‌سازی باید به دو نکته توجه کرد:
 
 دانستن و درک این نکات برای کسی که در زمینه‌ روابط عمومی کار می‌کند بسیار مهم و حیاتی است. وقتی شاغلان روابط عمومی، جریان و داستان‌های خبری را به خوبی بشناسند، قدرت لازم برای متقاعد کردن کانال‌های مختلف ارتباطی نظیر نشریات، مطبوعات، رسانه‌های جدید، وبلاگ‌ها و… را دارد.

با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف می‌توان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم درباره‌ی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
 
 برگرفته از:  forbes- www.chetor.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست


  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟


  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج


  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد


  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد


  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است


  اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد


  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت


  تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد