درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34580صفحه نخست » سه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:54
چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
 
 به گزارش آسوشیتدپرس گوگل در زمینه کسب اجازه از کاربران درباره مختصات جغرافی آنها به روشنی عمل می‌کند. برنامه Google Maps از کاربر اجازه می‌گیرد مختصات محل حضور کاربر را ثبت و ذخیره کند و این امر سبب می‌شود، رفت و آمد کاربران زیرنظر گرفته شود.
 
 زیر نظر قرار گرفتن کاربران می‌تواند حریم خصوصی آنها را تهدید کند اما گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که به شکل موقت ویژگی ثبت مختصات را متوقف کنند. این امر سبب می‌شود اطلاعات کمتری درباره نقاط حضور کاربران در اختیار گوگل قرار گیرد. با این حال پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند که این امر واقعیت ندارد و حتی در صورت متوقف کردن ویژگی ثبت مختصات، گوگل این کار را می‌کند. بسیاری از برنامه‌های دیگر گوگل در تلفن‌های آندروید مانند برنامه هواشناسی، مکان حضور کاربران را تقریبا دقیق حدس می‌زنند، حتی اگر آنها ویژگی ثبت مختصات جغرافیایی را متوقف کرده باشند.
 
 عملیات جستجویی که کاربران در گوگل انجام می‌دهند، حتی اگر ربطی به مختصات جغرافیایی نداشته باشند، طول و عرض جغرافیایی محل حضور کاربران را با دقت یک متر، مشخص کرده و آنها را در حساب گوگل افراد ذخیره می‌کنند. این امر حریم خصوصی بیش از یک میلیارد کاربر آندروید و صدها میلیون کاربر آیفون را که از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند، به خطر می‌اندازد.
 
 پس از رسوایی انتشار اطلاعات کاربران فیسبوک، شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به شدت در زمینه شیوه‌های استفاده از داده‌های کاربران زیر نظر گرفته شده‌اند. اتحادیه اروپا نیز قوانین جدیدی در زمینه سیاست محرمانگی و حریم خصوصی کاربران تصویب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد