درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34531صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 10:30
مقاله/ آیا ایده مک لوهان برای هزاره ما جوابگوست؟ تست این که آیا "رسانه پیام است" در روابط عمومی سازمان سیاسی هم صدق می کند؟
نویسندگان:دکترکی سویستر دانشیار دانشگاه ایالتی - کمپین های سیاسی به طور مداوم به دنبال یافتن راه های موثر برای ارسال تعداد زیاد رای دهنده گان است. برای انجام این کار، روابط عمومی سیاسی دیجیتالی مدنظراست. در تلاش برای رسیدن به رای دهندگان جدید، کمپین روابط عمومی سیاسی دیجیتال در حال حاضر از رسانه های دیجیتال برای ارسال پیام در زمان های حیاتی استفاده می کند.
  

چکیده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با بررسی دیدگاه مارشال مک لوهان اندیشمند ارتباطات (1964) که "رسانه پیام است"، این طراحی تجربی، به شرکت کنندگان سه نسخه از محتوای پیام مشابه راارائه کرده است. این تحقیق با دست کاری رسانه به عنوان یک خبرخوان آنلاین، پست وبلاگ و یا ویدیو آنلاین، نشان می دهد که رسانه نقش مهمی در شکل گیری رابطه درک شده گیرنده پیام با یک سازمان دارد. برعکس، رسانه بر اعتبار یک فرد تاثیر نمی گذارد. این مقاله با تنظیم یک روابط عمومی سیاسی دیجیتالی سعی در ارتباط بیشتر نظریه اکتشافی با روابط عمومی در آزمون در وضعیت رسانه های دیجیتال در حال تحول دارد.


مقدمه
 کمپین های سیاسی به طور مداوم به دنبال یافتن راه های موثر برای ارسال تعداد زیاد رای دهنده گان است. برای انجام این کار، روابط عمومی سیاسی دیجیتالی مدنظراست. در تلاش برای رسیدن به رای دهندگان جدید، کمپین روابط عمومی سیاسی دیجیتال در حال حاضر از رسانه های دیجیتال برای ارسال پیام در زمان های حیاتی استفاده می کند. در انجام این کار، کمپین های روابط عمومی سیاسی دیجیتال باید ارزیابی کنند که چگونه از رسانه ها بهترین استفاده را ببرند. در سال 1964، مارشال مک لوهان اصطلاح "رسانه پیام است" را ارائه کرد، به این معنی که شکل رسانه ای خود را در پیام نشان می دهد.

 

اکنون با گذشت بیش از نیم قرن ، پیام مک لوهان همچنان مورد توجه است. هدف این مطالعه تعیین نحوه استفاده از پیام مک لوهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 است. این آزمایش با قرار دادن رای اولی ها در معرض یکی از سه بخش پیام های تاکتیکی PR (انتشار مطبوعاتی، پست وبلاگ مبارزات انتخاباتی، ویدیوهای تبلیغاتی) با محتوای مشابه، تعیین می کند که یک پیام از چه طریقی توسط نسل جدید رای دهندگان به بهترین نحو درک می شود.


بررسی مقالات
از زمان کار پیشگامانه مارشال مک لوهان (1964) در نظریه های رسانه ای، که در آن وی گفته است رسانه پیام است، این عبارت به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده و با ارتباطات حرفه ای روبه رو شده است. با این کار، مک لوهان به سادگی بیان می کند که تفسیر ها و ادراکات محتوا می تواند تحت تأثیر کانال هایی باشد که از طریق آن محتوای پیام با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. هرچند آنالیز نه چندان وسیع و تجربی در مقیاس بزرگی از تحقیق روابط عمومی نیست، این ایده در تجربیات واقعی روابط عمومی، بطور روزانه ایفای نقش می کند.

 

 بدین معنی است که دست اندرکاران روابط عمومی اهمیت پیامهای ارتباطی را از طریق رسانه های مناسب درک می کنند. همانطور که تکنولوژی، کانال های ارتباطی بیشتری برای دست اندرکاران برای به کارگیری فراهم می کند، متخصصان روابط عمومی باید با توجه به ظرافت هایی که هر کانال می تواند بر روی رمزگشایی و تفسیر پیام های عمومی داشته باشد، سازگارتر شوند.


این مطالعه با استفاده از این رویکرد که رسانه پیام است، این مفهوم را به یک روابط عمومی سیاسی مرتبط می کند تا تعیین کند که دقیقا همان پیام تاثیر متفاوتی بر روی کانالی که از طریق آن تحویل داده می شود می گذارد. این تحقیق که توسط نظریه ارتباطات عمومی ، ارتباط سازمانی (POPR) هدایت شده است، داده های تجربی را در مورد تاثیر واقعی رسانه در انتقال پیام ارائه می دهد.
 

روابط عمومی سیاسی
یک حیطه در حال ظهور در روابط عمومی، روابط عمومی سیاسی است. با وجودی که در چندین روش مختلف تعریف شده است، موضوع مشترک، استفاده از شیوه های ارتباط استراتژیک در یک متن سیاسی است. Trammell (2006) معتقد است: روابط عمومی سیاسی ارتباطات سیاسی سنتی با نظریه های روابط عمومی را در بر می گیرد. در واقع، کمپین های سیاسی، کنفرانس های مطبوعاتی، انتشارات خبری، پیام رسانی و سایر روش های معمول در عملکرد روابط عمومی مشترک هستند. به همین ترتیب، بسیاری از محققان استدلال می کنند که درست مانند ارتباطات شرکتی و صنایع غیر انتفاعی که دارای خط ویژه ای از روابط عمومی هستند؛ همچنین صنعت سیاست و دولت نیز چنین است.


تحقیقات در این زمینه بین مبارزات سیاسی (به عنوان مثال، یک کمپین روابط عمومی شرکت که برای ایجاد روابط و یا سهامداران کلیدی نفوذی طراحی شده ست) و امور عمومی دولتی تقسیم شده است. در حالیکه پژوهش های قبلی تمرکز بر امور عمومی در زمینه ارتباطات دولتی را نشان دادند (مثلا در امور عمومی شهر)، امروزه تعداد بیشتری از مطالعات، فعالیت های روابط عمومی سنتی را که در یک مبارزات انتخاباتی سیاسی رخ داده است، بررسی می کنند.


بر اساس تعریف روابط عمومی سیاسی توسط Strömbäck و Kiousis (2011) که بر اهمیت ارتباط با ذینفعان تأکید می کند، بخش بزرگی از تحقیقات روابط عمومی سیاسی، نظریه ارتباط را درکارزارهای خودبه کار می گیرد.


نظریه ارتباط، که بر ارتباط سازمانی-عمومی (OPR) متمرکز است، یکی از دیدگاههای اکتشافی در تحقیق روابط عمومی است، در حالیکه هنوز برای دست اندرکاران روابط عمومی بسیار کاربردی است.مفاهیمی که برای این نظریه ذکر شده نشان دهد که روابط عمومی توجه خود را در ایجاد روابط با مردم متمرکز می کند. نظریه رابطه یک چارچوب ثابت برای بررسی و اندازه گیری آن رابطه راارائه می کند. این که آیا به عنوان یک متغیر وابسته در نظر گرفته می شود که توسط فعالیت های خاص تحت تاثیر قرار می گیرد یا به عنوان یک متغیر مستقل که از سطوح مختلفی از رابطه برای ایجاد تغییرات دیگر در اکوسیستم سازمان عمومی استفاده می کند، نظریه ارتباطات توانایی ارائه روشنگری تجربی برای دانش پژوهان و مسیر پیش بینی شده از درک OPR را دارد.


همانطور که تحقیقات روابط عمومی سیاسی رشد می کنند، کاربرد OPR در روابط عمومی سیاسی نیز زیاد می شود. گرچه Wise (2007) اولین مطالعه رسمی نظریه رابطه در روابط عمومی سیاسی بود، سلرتز و ژانگ (2011) اولین بار اصطلاح "سازمان سیاسی-روابط عمومی" (POPR) را بکار بردند. این حرکت اهمیت هم زمینه علمی روابط عمومی سیاسی و هم کاربرد یکی از اکتشافی ترین نظریه های در این زمینه را نشان داد.


کار ابتدایی POPR به رویکرد کیفی برای درک رابطه متمرکز شد. Wise (2007)، لابی گری،( یکی از مهمترین روابط عمومی سیاسی کلیدی) را مورد بررسی قرار داد، هرچند Wise (2007) خاطرنشان کرد که همه آن ها قبلا توسط محققان نادیده گرفته شده بودند. Wise (2007) دریافت که لابی گران رابطه را به عنوان یکی از مهمترین جنبه های شغلی خود ذکر می کنند و معتقدند که این موضوع درتحقیقات علوم سیاسی بیش از هرچیز مورد توجه قرار گرفته است (که تاکیدی بر کار لابی گران است). Levenshus (2010) سپس آنهایی را که در این کمپین بودند بررسی کرد تا بداند که چگونه تبلیغات به وسیله اینترنت به رای دهندگان می رسد. به عنوان اولین کمپین بررسی کمی POPR، سالرتز و ژانگ (2011) رای دهندگان را برای درک روابط با احزاب سیاسی انتخاب کردند.

 

در همین رابطه، Sweetser (2015) رای دهندگان را برای اولین بار مورد بررسی قرار داد و POPR را به عنوان یک نتیجه بالقوه شخصیت اندازه گیری کرد. Sweetser و Tedesco (2013)، در حال نزدیک شدن به حزب سیاسی و در حال حاضر با تمرکز بر روی نامزدی خود، اولین تجربه آزمایشی تأثیر پیام و قرار گرفتن نامزد در رابطه با رأی دهندگان با یک نامزد خاص را آزمایش کردند. این انتقال از کارهای درونگرایی به دنبال روابط عمومی خود در Wise (2007) بر سخنرانان و Levenshus (2010) کار بر روی کارکنان مبارزات انتخاباتی به کار بیشتر مبتنی بر کاربرد متمرکز بر حزب و نامزد پیشرفت POPRرا نشان می دهد. محققان در حال حاضر به سوالاتی پاسخ می دهند که به دست اندرکاران در روابط عمومی سیاسی کمک می کند تا بتوانند از داده های تجربی آنها را درک کنند.


اعتبار در روابط عمومی سیاسی
اعتبار به طور کلی در مطالعات روابط عمومی سیاسی و تحقیقات انتخاب کانال به طور یکسان مورد بررسی قرار می گیرد، یکی از عناصر اصلی ارزیابی بینندگان از منبع پیام است، تحقیق از لحاظ تاریخی رابطه مثبت بین وابستگی به منبع رسانه خاص و ارزیابی کاربران از اعتبار را نشان می دهد. با این حال، Kiousis (2001) و لین (1993) شواهدی را مبنی بر این که چنین همبستگی مستقیم و مثبت وجود دارد، پیدا کردند.


اخیرا یک مطالعه بر روی رای- اولی ها نشان داد که درهزاره ما هم رسانه های سنتی و هم منابع اطلاعاتی سیاسی را به طورمتوسط در مورد اعتبار ارزیابی می کنند. آن مطالعه با توجه به منابع آنلاین، نشان داد که گروه جوانان رای دهنده، منابع آنلاین مانند وبلاگ ها، یوتیوب و یا دیگر سایت های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را بیشتر معتبر می دانند.


اعتبار منبع در مطالعات سیاسی به طور کلی از حد اعتبار متوسط فراتر رفته است، در یک بررسی اکتشافی اگر چه در روابط عمومی سیاسی بیشتر مورد مطالعه قرار می گیرد. Sweetser (2017) دریافت که رای- اولی ها، بدون در نظر گرفتن وابستگی به حزب، دیدگاه های تقریبا برابر و معتبر نسبت به اعتبار احزاب سیاسی انتخابی خود دارند. در حالی که انتظار میرفت که برای حزب مخالف خود اعتبار کمتری قائل باشند، اختلاف اعتبار بین حزب خود و حزب مخالف قابل ملاحظه نبود. این مطالعه در یافت که اعتبار؛ پیش بینی کننده POPR با حزب سیاسی فرد است.


این مطالعه به دنبال ارائه داده های تجربی در مورد تأثیر کانال بر سطح تعیین شده بیننده درمورد اعتبار نسبت به یک منبع خاص است. با ثابت نگه داشتن منبع و پیام در این مطالعه، داده ها در اینجا به درک چگونگی تاثیر رسانه بر اعتبار می پردازند.


مبارزات دیجیتال در روابط عمومی سیاسی
مبارزات انتخاباتی دیجیتالی در روابط عمومی سیاسی با کمپین کلینتون-گور در سال 1992 به عنوان اولین انتخابات ریاست جمهوری با میزبانی یک وب سایت معرفی شد. از زمان معرفی آن، هر دوره انتخابات، ابزارهای جدیدی را مطابق با روندها در ارتباط با نحوه برقراری ارتباط با دیگران به ارمغان آورده است. ویژگی هایی که روابط عمومی را به ارتباطات دیجیتال جذب می کنند، بسیار است و محققان از مزایایی مانند دور زدن فرآیند دروازه بانی اطلاعات در پیکارهای سیاسی که به طور مستقیم به سوی مخاطبان حرکت می کنند سود می برند و همچنین ایجاد رابطه را ذکر می کنند.


از آنجا که استفاده از ابزارهای دیجیتالی همه گیر شده است، رای دهندگان بیشتر از رسانه های اجتماعی برای پیگیری و ارتباط با کمپین های تبلغی استفاده می کنند. براساس گزارش Pew Research، 46 درصد آمریکایی ها در انتخابات سال 2008،از وب، ایمیل یا پیام متنی برای اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، برای کمک به بحث و یا بسیج کردن دیگران استفاده کرده اند. در همان زمان، حدود 35٪ آمریکایی ها گفتند که فیلم های سیاسی آنلاین را سه برابر بیشتر از دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 2004 تماشا کرده اند. بر اساس اطلاعات آنها، تقریبا 10 درصد گفته اند که برای شرکت در انتخابات به سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس وارد شده اند. اخیرا گزارش Pew در مورد رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی نشان داد که 39 درصد از بزرگسالان آمریکایی (و بیشتر از اکثریت کسانی که از ابزار رسانه های اجتماعی استفاده می کنند) از طریق رسانه های اجتماعی در فعالیت های مدنی یا سیاسی درگیر شده اند.


انتخاب کانال
با توجه به چشم انداز های گوناگون ارتباطات در دسترس امروزی، کمپین ها دارای رانت اطلاعاتی بیشتر موفق تر عمل می کنند . در حالیکه تکیه بر رسانه های جمعی و فرایند دروازه بانی از بین نرفته است، مبارزات نیز می توانند به طور مستقیم با ائتلاف های کنونی ارتباط عمده داشته باشد. به همین ترتیب، بسیاری از کمپین ها محصولات روابط عمومی سنتی خود مانند انتشارات مطبوعات را در وب سایت های خود قرار می دهند که مخاطبان مورد نظر بیشتر رای دهندگان تا رسانه ها.هستند


با توجه به این، وقت آن است که بپرسیم آیا در عصر رسانه های دیجیتال تعاملی و جذاب، آیا رسانه همان پیام است؟


فرضیه ها و سوالات تحقیق
بر اساس مباحث طرح شده، فرضیه های زیر در مورد تعامل POPR و اعتبار براساس کانال و پرسشنامه تحقیقاتی مطرح شده اند:
H1: کانال ارتباطی بر روابط عمومی سیاسی،اجتماعی تاثیر خواهد گذاشت.
H2: روابط عمومی سازمانی سیاسی وبا اعتبار کسب شده کاندیدا رابطه مثبتی دارند.
RQ1: آیا اعتبار کاندیدا توسط کانالی که از طریق آن کاندید ارتباط برقرار می کند، درک می شود؟


روش
این مطالعه با استفاده از یک طرح آزمایشی پس آزمون تنها با گروه شاهد (N = 202) برای تست اینکه آیا در رابطه بین سازمان های سیاسی و عمومی بر اساس کانالی که از طریق آن کاندیدا ارتباط برقرار می کند، وجود دارد. این آزمایش در اوایل بهار سال 2016 ، در فصل اول تا انتخابات 2016انجام شده است.


فصل اول انتخابات 2016
با این که مبارزات انتخاباتی مدرن ریاست جمهوری با کاندیداهایی که پیشنهادهای خود را در هر مرحله اعلام می کنند، بیشتر شده است، انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هیچ تغییری نکرد18 ماه قبل از انتخابات، حداقل 14 کمپین وجود داشت که. بدون اینکه واجد شرایط برای انتخابات 2016 باشد، نامزدی خود را اعلام کردند. حزب جمهوری خواه که حزب کنونی کاخ سفید را به چالش می کشد، تا 16 ژوئن 2015 بیشترین تعداد نامزدان 10 به 4 را داشته است. دموکرات ها، که هم اکنون سرکار هستند، همچنین به دنبال یک نامزدی جدید برای دنبال کردن اوباما به عنوان رئیس جمهور دو جانبه هستند.


پیشگام حزب دموکرات به نظر هیلاری کلینتون با توجه به رسانه ها و نتایج رای گیری های قوی ظاهر شد. در واقع، کلینتون در ابتدای سال 2008 تجربه اولیه ای برای رقابت های ناموفق با باراک اوباما داشت.


کلینتون با توجه به این تاریخچه و علاوه بر رزومه سیاسی او از سال 2008، وقتی که پیشنهاد انتخابات ریاست جمهوری خود را در تاریخ 12 آوریل 2015 اعلام کرد، چندان تعجب ایجاد نکرد. با این حال، جالب توجه است، اعلامیه کلینتون در مورد ویدیوی با مدت 2:15 مطرح شده در کانال یوتیوب خود ، رسما اعلام کرد که او قصد دارد به عنوان رئیس جمهور معرفی شود. بعد از 90 ثانیه داستان های آمریکایی هایی که فصل تازه ای را در زندگی خود می گذرانند، کلینتون می گوید که او چیز جدیدی را می پذیرد و آماده است تا برای رئیس جمهوری مبارزه کند. در حالی که این ویدیو فقط به کانال رسانه های اجتماعی اش ارسال شد، با انتشار بیش از 5 میلیون بازدید از رسانه ها از جمله ABC، نیویورک تایمز و C-SPAN ویروسی شد.


اگر چه بسیاری از افراد حزب دموکرات معتقد بودند که نامزدی حزب مد نظر نیست، اما برخی از این پرسش ها را مطرح کرد که آیا رسانه ها معتقدند که او در مقایسه با میزان پوشش رسانه ای که به دست آورده است و مقدار زمانی که او در طی بحث های اولیه صحبت کرد، با سایر متفقین دموکرات مقایسه می شود.


با توجه به آشنایی با کلینتون به عنوان یک نامزد و شخصیت سیاسی و توجه زیادی که به وی در رسانه ها می شود، این آزمایش محتوی کلینتون را انتخاب کرد تا بتواند اینکه آیا رسانه پیام است و این که چگونه ممکن است POPR را با اجزای آینده ساز تأثیر بگذارد را آزمایش کند.

شرکت کنندگان
این مطالعه بر روی رای اولی ها تمرکز داشت که شرکت کنندگان به طور متوسط 21 ساله بودند (M = 21.83 سال، SD = 5.33 سال). این گروه بیشترین فعالیت را در استفاده از اینترنت داشتند، میانگین گزارش آنها به طور میانگین 6.27 ساعت در روز در اینترنت (SD = 4.48 ساعت). دومین ابزار رسانه جمعی تلویزیون بود (M = 1.94 ساعت، SD = 2.54 ساعت)، بعد از آن رادیو (M = 1.50 ساعت، SD = 2.18 ساعت)، روزنامه خواندن (M = .38 ساعت، SD = 95 ساعت) و خواندن مجلات (M = .26 ساعت، SD = .64 ساعت).


بیش از نیمی از شرکت کنندگان نشان دادند که آنها برای رای دادن ثبت نام کردند (111 نفر) و تقریبا یک چهارم آنها واجد شرایط بودند اما هنوز ثبت نام نکرده بودند (45 نفر). برای شرکت کنندگان باقی مانده که وضعیت ثبت نام رأی خود را نشان دادند، بعضی از آنها به سادگی ثبت نشده بودند (27 نفر) و دیگران واجد شرایط نبودند (13 نفر). از جمله کسانی که وابستگی حزبی خود را نشان دادند، شرکت کنندگان در این مطالعه عمدتا دموکرات بودند (105 نفر)، به دنبال آن استقلال طلب (40 نفر)، "سایرین" (28 نفر) و جمهوریخواه (23 نفر).


اکثریت شرکت کنندگان زن بودند (146 نفر)، و یک چهارم مرد (48 نفر) و یک نفر خود را فرانسوی معرفی کرد.


محرک
این مطالعه رسانه ای که رای دهندگان از چه طریقی با کاندیدا ارتباط برقرار کرده اند شامل ویدیو یوتیوب (n = 48)، پست بلاگ تبلیغاتی (50 = n)، انتشار مطبوعاتی (52 نفر) یا گروه کنترل (52 نفر) بوده است .

نتیجه گیری
این مطالعه به دنبال اثبات ادعای "رسانه پیام است" در روابط عمومی دیجیتال سیاسی در جهان مدرن است. با استفاده از همان پیام دقیق و ارائه در سه فرمت رسانه های مختلف (وبلاگ، مطبوعات آنلاین و ویدئو آنلاین)، این مطالعه از رسانه به عنوان متغیر مستقل و POPR به عنوان متغیر مستقل استفاده کرد.


نتایج نشان می دهند که به طریقی، به راستی رسانه پیام است، اما جالب توجه است که به نظر می رسد رسانه های نوع PR ، سنتی به نظر می آیند که POPR را در اکثر موارد کاهش می دهند. برای H1، مشاهده تاکتیک های روابط عمومی سنتی (به عنوان مثال، پست وبلاگ، مطبوعات آنلاین) باعث کاهش درک ارتباط بین سازمان با مخاطبان شده است. به بیان دیگر، این متن نوشتاری در پیام، این احساس را که سازمان به شیوه ای واقعی صحبت می کرده راکاهش داده است.


رسانه همیشه مورد توجه اولیه نیست. در مورد اعتبار کاندیداها، داده ها نشان می دهد که در اعتبار کاندیدا به علت یافته های تجربی، هیچ تفاوتی وجود ندارد. در مورد اعتبار به نظر می رسد که ، پیام همچنان به شکل گیری یک ارزیابی مستقل از نامزد ادامه می دهد. با توجه به اهمیت یک متغیر مانند اعتبار هنگام در نظر گرفتن آنچه در مبارزات انتخاباتی سیاسی است، این یافته ها این ایده را ترویج می دهند که رأی دهندگان با توجه به رسانه تغییر رای نمی دهند و هنوز هم می توانند به ارزیابی مشترک اعتبار بدون در نظر گرفتن یافته های تجربی دست یابند.


از دیدگاه روابط عمومی، این یافته ها می تواند هم خوب و هم بد باشد. یافته های مربوط به این مسئله دشوار است که وقتی شرکت کنندگان با مواردی که دارای تکرارهای بسیار سنتی از محتوای نوع روابط عمومی (مثلا پست وبلاگ، انتشار مطبوعات آنلاین) بودند، ارائه شد، ارزش یک ساختار ارتباط کلیدی به طور قابل توجهی کاهش یافت. اگر رای دهندگان با محصولات روابط عمومی سنتی کنار بیایند، متخصصان روابط عمومی در سیاست کار باید از این آگاه باشند و انتخاب های رسانه ای خود را تغییر دهند. برعکس، متخصصان روابط عمومی باید خوشحال باشند که ارزیابی مهم کاندیدا ها، مانند اعتبار سنجی، تحت تاثیر رسانه ها نیست.

 

منبع: کتاب سال انجمن متخصصان روابط عمومی
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد