درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 07:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34340صفحه نخست » دوشنبه، 8 مرداد 1397 - 12:13
سود سه‌ماهه آمازون از ۲ میلیارد دلار هم فراتر رفت؛ افزایش فعالیت مزرعه‌های کلیک
سود سه ماهه‌ دوم سال ۲۰۱۸ آمازون برای اولین بار از ۲ میلیارد دلار تجاوز کرد و نسبت به سال گذشته، یک هزار و ۲۰۰ درصد افزایش یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سود سه ماهه‌ دوم سال ۲۰۱۸ آمازون برای اولین بار از ۲ میلیارد دلار تجاوز کرد و نسبت به سال گذشته، یک هزار و ۲۰۰ درصد افزایش یافت.
 
 در حالیکه شرکت آمازون کارشناسان بازار بورس را با اعلام سود بی‌سابقه در بیلان فصل دوم سال ۲۰۱۸ بار دیگر شگفت زده کرد، یک گزارش «وال استریت جورنال» حاکی است که مزارع بزرگ «کلیک» در بنگلادش، برای انتشار نقدهای کاذب و فریب دادن مشتریان آمازون، کاربران مزدور را گرد هم می‌آورند.
 
 آمازون روز گذشته (جمعه) با انتشار بیلان فصل دوم سال ۲۰۱۸، اعلام کرد که به سودی فراتر از دو برابر آنچه کارشناسان در بازار اوراق بهادار پیش‌بینی کرده بودند، دست یافته است. کارشناسان بورس، سود سهام آمازون را ۲و نیم دلار برای هر سهم پیش‌بینی کرده بودند، اما آمازون نشان داد که در سه‌ماه دوم سال ۲۰۱۸، سود سهام به ۵.۰۷ دلار رسید.
 
 به عبارت دیگر، کسب‌وکار آمازون در سه‌ماهه گذشته، ۲.۵ میلیارد دلار سود داشته است، که نسبت به همین مقطع در سال گذشته، یکهزار و ۲۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
 
 از سوی دیگر، بنا به گزارش روزنامه «وال استریت جورنال» کاربران مزدور در اتاق‌های مجهز به بیش از سی کامپیوتر در شهرهای کوچک شمال بنگلادش، به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند سیستم آمازون را دور بزنند و برای کالاهای شرکت‌های مشتری خود، خریدار پیدا کنند.
 
 روش کار آنها این است که عبارت کلی خاصی که اشاره به یک نوع کالا دارد را در وب‌سایت آمازون وارد می‌کنند و روی کالای خاصی در نتیجه جستجو، بارها و بارها کلیک می‌ کنند.
 
 برنامه‌ اتوماتیک آمازون، که کلیک‌ها روی لینک کالاهای مشخص را می‌شمارد، نتیجه‌گیری می‌کند که این کالاها، پرهوادار هستند و آنها را در نتیجه جستجو، بالاترو بالاتر می‌آورد. محصولی که در رده‌بندی نتایج جستجو در سایت آمازون بالاتر قرار می‌گیرد، مشتری‌های بیشتری پیدا می‌کنند.
 
 فروش: ۵۲.۹ میلیارد دلار
 آمازون بزرگترین بازار اینترنتی جهان است و در آمریکا، نیم دلار از هر دلاری که برای خرید از اینترنت هزینه می‌شود، به جیب آمازون سرازیر می‌شود.
 
 بخش عمده‌ای از در‌آمد آمازون از فروش کالاهای متعلق به شرکت‌های شخص ثالث تامین می‌شود که از طریق وب‌سایت‌های آمازون، برای کالاهای خود، مشتری پیدا می‌کنند.
 
 گزارش بیلان آمازون که روز جمعه منتشر شد، حاکی است که رونق کسب و کار آمازون در آمریکای شمالی، بازارهای آمریکا و کانادا، یک عامل اصلی بالارفتن سود این شرکت در سه‌ماهه گذشته بود. همچنین، کسب‌وکار خدمات اینترنتی آمازون که شرکت‌های بزرگ و همچنین دولت فدرال، مشتریان اصلی آن هستند، و انتشار آگهی در سایت‌های آمازون، علت دیگر بالارفتن سود آمازون اعلام شد.
 
 گزارش رسانه‌های تخصصی حاکی است که این سومین دوره سه‌ماهه متوالی است که شرکت آمازون سودهائی بالاتر از یک میلیارد دلار گزارش داده می‌دهد، و نخستین بار است که سود سه ماهه این شرکت از مرز ۲ میلیارد دلار تجاوز می‌کند، که ۱۳۲ درصد نسبت به سود سال گذشته، افزایش نشان می‌دهد.
 
 با این حال، رقم کل فروش شرکت آمازون در سه‌ماهه‌ گذشته، ۵۲.۹ میلیارد دلار بود که اندکی از پیش‌بینی کارشناسان که انتظار داشتند فروش این شرکت به ۵۳.۴۱ میلیارد دلار برسد، کمتر است.
 
 ​کسب و کار اینترنتی آمازون که «خدمات وب» نام دارد، با ۶ میلیارد دلار فروش، جهشی ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که فروش خدمات وب آمازون ۴.۱ میلیارد دلار گزارش داده شده بود.
 
 مزارع کلیک
 برنامه اتوماتیک آمازون، نتایج جستجو برای بیش از نیم میلیارد جستجو را رده‌بندی می‌کند. برخی از صاحبان شرکت‌های شخص‌ثالث که کالاهای خود را از طریق آمازون می‌فروشند، در مصاحبه با «وال استریت جورنال» گفتند که عناصر تبهکار از شرکت‌های مقیم کشورهای دیگر، از جمله بنگلادش، خدمات فریبکارانه خود را به آنها عرضه می‌کنند.
 
 لارا استیونس، خبرنگار وال استریت جورنال، در گزارشی که با همکاری «جان ایمونت» در هنگ‌کنگ تهیه‌ کرده است، می‌نویسد که فریب موتور جستجوی فروشگاه آمازون، یکی از روش‌های معمول تبهکاران اینترنتی برای یافتن مشتری‌های بیشتر برای کالاهائی است که از طریق آمازون عرضه می‌شوند.
 
 این گزارش همچنین حاکی است که برخی از فروشندگان شخص‌ثالث، برای بدست آوردن اطلاعات رقابتی، به کارمندان آمازون رشوه می‌پردازند. برخی دیگر از این فروشندگان، نقدوبررسی کاذب در باره کالاهای خود و نقدوبررسی منفی در باره کالاهای رقیب در سایت آمازون منتشر می‌کنند.
 
 تلاش‌های تبهکاران اینترنتی تاثیر چندانی در رونق کسب‌وکار آمازون که در سه‌ماهه‌ دوم سال جاری، ۳۹ درصد نسبت به سه‌ماهه اول افزایش داشت، نداشته است، اما به درستی و صداقت سایت آمازون، لطمه می‌زند.
 
 با این حال، یک سخنگوی آمازون به وال استریت جورنال گفت آنها که تلاش می‌کنند در سیستم اتوماتیک این شرکت دستکاری کنند، «بخش بسیار کوچکی» از فعالیت سایت آمازون را تشکیل می‌دهند.
 
 این سخنگو افزود: «برای مقابله با بازیگران بد، ما از تجهیزات و برنامه‌های پیچیده‌ای هوش مصنوعی از جمله یادگیری ماشینی، استفاده می‌کنیم که تلاش بازیگران ناباب برای پنهان کردن ردپای خود را خنثی می‌‌کند.»
 
 سایت‌های اینترنتی دیگر هم در معرض هجوم بازیگران ناباب، از جمله کلیک‌زنان مزدور و «بات» ها یا برنامه‌‌های کامپیوتری بدخیم، قرار دارند. از جمله سایت «توئیتر» به تازگی اعلام کرد که برنامه گسترده‌ای را برای بیرون کردن حساب‌های کاربری مشکوک آغاز کرده است و سایت «فیسبوک» نیز سیستم‌های تازه‌ای برای شناسائی حساب‌های کاربری کاذب، طراحی کرده است.
 
 شرکت آلفابت، صاحب موتور جستجوی «گوگل» و دیگر سکوهای تبلیغاتی اینترنتی نیز بارها گزارش‌هائی در باره رفت‌وآمد دغل‌کارانه و فریب‌آمیز در سایت‌های خود و تلاش‌هائی که برای شناسائی و دفع آنها انجام می‌دهند، منتشر کرده‌اند.
 
 شرکت «ادوبی» که به شرکت‌های اینترنتی خدمات مختلف عرضه می‌کند، اخیرا اعلام کرد که ۲۸ درصد رفت‌وآمد در سایت‌های هزاران مشتری این شرکت، نشانه‌های قوی از تردد کاربران ماشینی مشاهده کرده است که نتیجه‌گیری می‌کند ناشی از فعالیت مزارع کلیک یا «بات» ها بوده‌ است.
 
 به گزارش وله، آمازون سال‌هاست که برای مبارزه با نقدوبررسی کاذب کالاها، اقدامات مقابله‌‌آمیز طرح کرده اما فروشندگان شخص‌ثالث برای فریب برنامه‌های اتوماتیک سایت آمازون، شیوه‌های تازه و ابتکاری خلق می‌کنند.
 
 وال استریت جورنال در تحقیق در این باره، به یک فروشنده که آمازون آن را «جدید» معرفی می‌کند، برخورد کرد که روی کالای آن، برچسب «گزینه آمازون» خورده بود. این فروشنده، صدها نقدوبررسی کالای دیگری با اسم مشابه را به عنوان نقدوبررسی کالای خود، جا زده بود. از صدها نقدوبررسی مثبت این کالا، فقط چهار نقدوبررسی واقعی و مربوط بود. بعد از تماس وال استریت جورنال با آمازون، صدها بررسی کاذب از زیر این کالا برداشته شد و برچسب «گزینه آمازون» ناپدید شد.
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد