درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:46   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34159صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 26 تیر 1397 - 15:32
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 26 تیرماه با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های هتل بزرگ ارم برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 26 تیرماه با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شارا، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

 

 

منتخبان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی- سطح ملی


- وزارت راه و شهرسازی
دربخش های: اینفوگرافیک (رتبه اول)- مقاله (رتبه دوم)- مصاحبه (رتبه دوم)

- بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
دربخش: تحلیل محتوا (رتبه اول)

- بانک مسکن
دربخش های: پوستر (رتبه اول)- تبلیغات مکتوب (رتبه اول)

- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
دربخش های: مصاحبه (رتبه اول)- خبر (رتبه دوم)- پوستر (رتبه دوم)- انیمیشن (رتبه دوم)- گزارش (رتبه سوم)- اینفوگرافیک (رتبه سوم)

- فرهنگستان هنر
دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- صفحه آرایی (رتبه اول)- مصاحبه (رتبه دوم)- مقاله (رتبه دوم)

- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور
دربخش های: کارهای نوآورانه و خلاقانه (رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه اول)- انیمیشن (رتبه دوم)- مقاله (رتبه سوم)

- موسسه اعتباری کوثر
دربخش های: مستندسازی (رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه سوم)- مقاله (رتبه سوم)- خبر (رتبه سوم)

- شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران
دربخش های: محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه (مشترکا رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه دوم)- بروشور(رتبه دوم)

- سازمان فرابورس ایران
دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- بروشور (رتبه دوم)- نحوه ارسال آثار (رتبه دوم)- کتاب (رتبه سوم)

- موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)
دربخش های: گزارش (رتبه اول)- داستانسرایی (رتبه اول)- عکس (رتبه دوم)

- بانک کارآفرین
دربخش های: خبر (رتبه دوم)- صفحه آرایی (رتبه دوم)- مقاله (رتبه سوم)- مصاحبه (رتبه سوم)

- شرکت حمل و نقل ریلی رجا
دربخش های: سرمقاله (رتبه اول)- تبلیغات مکتوب (رتبه دوم)- مصاحبه (رتبه سوم)- بروشور (رتبه سوم)

- بانک سامان
دربخش: مصاحبه (رتبه اول)

- صندوق کارآفرینی امید
دربخش: بروشور (مشترکاً رتبه اول)

 

منتخبان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی- سطح استانی

 

- شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
دربخش های: پوستر (رتبه اول)- مستندسازی (رتبه اول)- فیلم مستند (رتبه سوم)

- مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
در بخش های: کتاب(رتبه اول) – محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه (رتبه اول)

- شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
دربخش: ویژه نامه و مستندسازی (رتبه اول)

- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه
دربخش های: کاریکاتور (رتبه اول)- هدایا (رتبه اول)- خبر (رتبه سوم)

- شهرداری قزوین
دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- اینفوگرافیک (رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (مشترکاً رتبه سوم)

- شرکت ذوب آهن اصفهان
دربخش های: مقاله (رتبه اول)- بروشور (رتبه دوم)- کتاب (رتبه دوم)

- شرکت پتروشیمی جم
دربخش های: بروشور (رتبه اول)- مستندسازی (رتبه دوم)- سرمقاله (رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه سوم)

- شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
دربخش های: عکس (رتبه اول)- پوستر(رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه دوم)- برنامه انتشاراتی (رتبه سوم)

- استانداری کرمان
دربخش های: اینفوگرافیک (رتبه اول)- عکس (رتبه سوم)

- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان
دربخش های: تحلیل محتوا (رتبه اول)- خبر (رتبه دوم)- بروشور (رتبه سوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه سوم)

- دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد
دربخش های: تبلیغات مکتوب (رتبه اول)- بروشور (رتبه سوم)- کتاب (رتبه سوم)

- شهرداری اصفهان
دربخش های: مستندسازی (رتبه اول)- گزارش (رتبه دوم)

- شرکت توزیع نیروی برق تبریز
دربخش های: خبر (رتبه اول)- پوستر (رتبه اول)- سرمقاله (رتبه سوم)

- شرکت گاز استان بوشهر
دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- موشن گرافیک (رتبه دوم)

- شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان
دربخش های: کارهای نوآورانه و خلاقانه (رتبه اول)- موشن گرافیک (رتبه دوم)

- شرکت صنایع فولاد کرمان بردسیر
دربخش های: عکس (رتبه دوم)- اینفوگرافیک (رتبه سوم)

- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد
دربخش های: عکس (رتبه سوم)- پوستر (رتبه سوم)

- شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان

- شرکت فولاد اکسین خوزستان
دربخش های: فیلم مستند (رتبه دوم)- خبر (رتبه دوم)

- پایگاه خبری جامعه روابط عمومی
دربخش: تولید محتوا


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی