درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 13:59   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
  استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند
  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری خرم‌آباد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34067صفحه نخست » پژوهشنامه روابط عمومی شنبه، 16 تیر 1397 - 10:19
نتایج بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان منتشر شد
دیده بانی ارتباطات اروپا سال 2018 - بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان که در 13 ژوئن منتشر شد اخبار جعلی و استرس را به عنوان چالشهایی جدی در سازمانها تائید کرد. این نشست مانیتورینگ ارتباطات در برلین برگزار شد. این نظرسنجی شامل تقریبا 3100 پاسخ دهنده در 48 کشور اروپایی بود.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان که در 13 ژوئن منتشر شد اخبار جعلی و استرس را به عنوان چالشهایی جدی در سازمانها تائید کرد. این نشست مانیتورینگ ارتباطات در برلین برگزار شد. این نظرسنجی شامل تقریبا 3100 پاسخ دهنده در 48 کشور اروپایی بود.


برداشت های اصلی
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از communicationmonitor، متخصصان ارتباطات از اخبار جعلی و چگونگی تاثیرگذاری آنها بر مردم آگاه هستند.آنها می دانند اخبار جعلی منجر به بی اعتمادی می شود. یک چهارم متخصصان بر این باورند که اخبار جعلی روزانه بر آنها اثر می گذارد.


دولت، سازمانهای عمومی و سیاسی در اروپا-روسیه، صربستان و اسلوونی بیشتر تحت تاثیر اخبار جعلی هستند. به خصوص بیش از یک چهارم متخصصان ارتباطات در اروپا از مشکلات اضطرابی رنج می برند و رضایت شغلی در حال کاهش یافتن است.

عدم اطمینان به اخبار جعلی و ناپایداری محیطی
در زمانی که سازمان در وضعیت شک قرار دارد متخصصان می توانند به وسیله این راهکارها به کمک و پشتیبانی از سازمان بیایند: مدیریت اخبار جعلی، کمک به سازمان برای بدست آوردن محبوبت و جلب اعتماد مخاطب. در این نظر سنجی جلب مجدد اعتماد مخاطب به عنوان چالش برانگیزترین مورد در آینده این صنعت شناخته شدند.

آمار عددی
4 درصد از متخصصان ارتباطات احساس می کنند اخبار جعلی روزانه آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.
6٪ از سازمان دولتی، بخش دولتی و سازمانهای سیاسی حداقل یک بار در سال های 2017-2018 تحت تاثیر قرار گرفتند.
2 درصد از متخصصان در روسیه تاثیرات مهمی را نشان دادند.
3٪ گفتند رسانه های اجتماعی منبع اخبار جعلی و محتوای گمراه کننده هستند.
12٪ از سازمانهایی که تحت تاثیر قرار گرفته بودند برای مقابله با اخبار جعلی روالی را در پیش گرفته اند.

اطلاعات مفید برای تصمیم گیرندگان
سازمانها با داشتن اطلاعات فراوان در گردش، نیاز به الگوریتمی برای پردازش و تفسیر داده ها دارند. این اطلاعات مفید است زیرا تصمیم گیرندگان و ارباب رجوع ها به این وسیله از مسائل مهم مطلع می شوند.

آمار عددی
7٪ گفتند این یک کار اصلی است.
8٪ می گویند این اطلاعات فرصتهای عالی برای موقعیت واحد خود را ارائه می دهد.
6٪ نظارت رسانه ها را به طور منظم و 6/59٪ به طور مرتب مطبوعات را سرپرستی می کنند.
36 درصد از آنها می گویند که بینش روزانه را در شبکه های اجتماعی انجام می دهند، در حالی که 54.8 درصد بینش های روزانه را در رسانه های چاپی ارائه می دهند.

رضایت شغلی و استرس کار در حرفه ارتباطات
در مقایسه با نتایج ECM از سال 2010 و 2014، رضایت شغلی در کل کاهش یافته است. استرس به یک مشکل در حال افزایش تبدیل شده است. مهمترین مولدان این استرس این است که از متخصصان درخواست می شود خارج از زمان کاری خود نیز در دسترس باشند. آنها حجم زیادی کار در برنامه خود دارند، کم پیشرفت می کنند، زیر فشار قرار می گیرند و برای ساعتهای طولانی کار می کنند.

آمار عددی
9٪ نشان دادند که می خواهند طی سال آینده کارفرمای فعلی خود را تغییر دهند.
2٪ می خواهند از حوزه ارتباطات خارج شوند.
75 درصد از کارآموزان از شغل خود راضی هستند.
39٪ از متخصصان در طول روز کاری خود احساس تنش یا اضطراب می کنند.
25 درصد از متخصصان منابع لازم برای مدیریت استرس خود در اختیار ندارند.

مدیریت می تواند تغییردهنده باشد
محیط کاری حمایت کننده می تواند در متخصصان تفاوت بسیار ایجاد کند. این وظیفه مدیریت است که مهارتهای رهبری را در سازمان خود و در این حرفه آموزش و ارتقا دهد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  راهبردهای مصاحبه برای افزایش حضور زنان در اخبار


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد


  پیچیدگی مبارزه با اطلاعات نادرست در پی ایجاد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است


  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد