درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:20   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34053صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 4 شهریور 1397 - 07:18
ایجاد استراتژی موفق روابط عمومی
کاتریونا پولارد ترجمه: حنانه باقریان - استراتژی روابط عمومی به شما در سازماندهی فعالیت های خود و و تصمیم گیری استراتژیک در مورد بهترین شیوه های برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. همچنین می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و آگاهی عموم از برند تجاری خود را افزایش دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی روابط عمومی به شما در سازماندهی فعالیت های خود و و تصمیم گیری استراتژیک در مورد بهترین شیوه های برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. همچنین می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و آگاهی عموم از برند تجاری خود را افزایش دهید.


پنج سوال که به شما کمک می کند یک استراتژی قوی روابط عمومی تشکیل دهید

هدف نهایی شما چیست؟
اهدافی که می خواهید به دست آورید را مشخص کنید.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
مخاطب هدف شما افراد، گروه ها و جوامع است که قدرت نفوذ و تصمیم گیری بر محصولات یا خدمات شما دارند. آنها کسانی هستند که در تلاش برای جذب و فروش محصول به آن ها هستید- آنها افرادی هستند که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

پیام های کلیدی شما چیست؟
پیام های کلید آن هایی هستند که می خواهید مخاطب آن ها را بشنود و به خاطر بسپارد. آن ها می توانند محتوای شما را شکل دهند و ارتباطی یکپارچه برقرار کنند.

تاکتیک های شما چیستند؟
تاکتیک ها فعالیت هایی هستند که به شما کمک می کنند به اهداف خود دست پیدا کنید. برای مثال یک تاکتیک برای معرفی محصولی جدید می تواند استفاده از تبلیغات رسانه ای باشد

آیا ضرب العجلی در کار است؟
برای اطمینان از اینکه آنها به موقع تکمیل می شوند، شما باید در هر تاکتیک یک فریم زمان قرار دهید.

 

پایان پیام
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی