درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:55   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33994صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 تیر 1397 - 15:32
بازخوردها/ نظر همکاران/ پیشنهاد من به آقای رییس جمهور ...
رئیس جمهوری از درون مجموعه خود شروع و در وزارتخانه ها و استانداری های و سازمان ها و اداره های کل تغییرات را در کمتر از دو ماه به انجام برساند. بسم الله
  

نگاه رسانه:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیریت نشریه ی منطقه ای واکنش و شبکه خبری گیلان 24 با این نگاه اقای مهدی باقریان کاملا موافق است به گونه ای که در شش سال گذشته به گواه یادداشت های روز و سرمقاله ها دراین دو رسانه و دیگر رسانه های استانی و کشوری بارها و بارها بر این مساله مهم تاکید داشته و دارم.

آقای رئیس جمهوری محترم بدانند که وضعیت و شرایط روابط عمومی در استان ها و شهرستان ها بی تردید در شرایطی بحرانی است و در یک استان از 70 یا 80 روابط عمومی بخش دولتی و همین تعداد روابط عمومی بخشی های خصولتی به دشواری می توانید به تعداد انگشتان یک دست روابط عمومی هایی را یافت که تا حدی به وظایف، نقش و رسالت خویش آگاه باشند و یک نگاه گذرا به پرتالهای روابط عمومی و اقدام هایی که در روز انجام می دهد این ادعا را آشکار می سازد. در این باره آماده مناظره با هر مدیر و مسئول و صاحب نظری در کشور و استان ها هستم..

در سازمان ها و نهادها بخش عمده نیروهای روابط عمومی سفارشی از سوی وکلا و مدیران اجرایی و روحانیان و افراد صاحب نفوذ هستند و لذا خیلی اعتقاد به اطلاع رسانی درست، دقیق و به هنگام نیست و کار اطلاع رسانی به آنچه شما باور دارید، روی زمین مانده است. بنیان گذار نظام اسلامی توصیه می کردند، هر کاری می کنید به مردم بگویید که بدانند انقلاب چه خدماتی کرده است و روابط عمومی ها اغلب از این همین بخش هم عاجز مانده اند.!.

اعتقاد نگارنده این است که باید یک انقلاب سریع و وسیع در عرصه روابط عمومی های کشور روی بدهد، در غیر این صورت مدیران بخش های دولتی و نهادها و سازمان های حاکمیتی راهی که می روند به ... است.

روابط عمومی های سازمان ها و نهادها باید از بهترین ، هشیارترین، با انرژی ترین و آگاه ترین افراد در هر مجموعه و سازمان باشند و بدانند چه وظایفی دارند و چون نمی دانند، رئیس دولت هم به آن ها توصیه می کند که حداقل در مقابل سخنان ناروا ابستادگی کرده و خدمات دولت و نظام را تشریح و تبیین کنند.

رئیس جمهوری از درون مجموعه خود شروع و در وزارتخانه ها و استانداری های و سازمان ها و اداره های کل تغییرات را در کمتر از دو ماه به انجام برساند. بسم الله

مجید محمدپور
نویسنده و مدرس علوم ارتباطات
منبع : گیلان 24

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود