درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33666صفحه نخست » سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 16:28
پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و تحقیق شود. اگر این امر برای شما غافلگیر کننده به نظر می رسد، پس به نظر می رسد که هنوز اطلاعات کافی برای وارد شدن به این عرصه به شدت رقابتی ندارید. با این وجود، خلق چنین برندی شدنی و قابل اجرا است، اگر  که زمان کافی اختصاص داده و تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید و درک و برداشت کاملی از چیزی که قصد دست یافتن به آن را دارید بدست بیاورید. انجام دادن کارهایی برای آماده شدن بصورت پیشاپیش می تواند به شما در ایجاد زیرساختی نه فقط برای رقابت، بلکه برای کسب موفقیت حتمی کمک کند.

در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.

برندینگ احساسی: پارادایم جدید برای ارتباط دادن برندها با مردم
این یک کتاب فوق العاده است که به بازاریابان نشان می دهد – که فارغ از نوع محصول یا خدمتی که ارائه می کنند – چطور باید مصرف کننده به شدت بدبین را در سطحی کاملا احساسی با محصول درگیر کنند.
این کتاب مملوء از نمونه های عینی و عملی از مراجعین نویسنده کتاب است که به تحلیل تغییرات رفتاری و جمعیت شناختی در جوامع و کانال های توزیع خرده فروشی می پردازد.
سپس، کتاب به نشان دادن چگونگی کاربرد داشتن 5 حس انسان به عنوان ابزارهای قدرتمند بازاریابی جهت پاسخ دادن به روندهای امروزی می پردازد.

بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ
بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ یک کتابچه راهنمای جامع در رابطه با برند و برندینگ است. این کتاب حکایاتی را در رابطه با بزرگترین و موفق ترین برندها در دنیا برای شما عنوان می‌کند که از بین آنها می توان به برندهای رولکس، ولوو، استارباکس و هِینکِن اشاره کرد. این کتاب با یکی از چالش برانگیزترین مسائل و مشکلات بازاریابی امروز مقابله می کند و آن اینکه چگونه کسب و کار خود را در فضای اینترنت به یک برند تبدیل کنید. با مطالعه این کتاب شما نه تنها می آموزید که چگونه یک برند خلق کنید؛ بلکه چگونه پس از خلق، آن را برای سالیان متمادی زنده و سرحال نگاه دارید.

رها کردن ایده های ویروسی
رها کردن ایده های ویروسی ارزش و اهمیت ایده های جدید، تغییر و نوآوری را در دنیای محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی یا همان خدمات به رسمیت می شناسد. این کتاب همچنین به ارزش خلق نقل قول و به عبارتی بازاریابی ویروسی مثبت در مقابل رویکرد مستقیم و سنتی نسبت به بازاریابی برای دسترسی پیدا کردن به مردم از طریق تبلیغات مستمر و گران قیمت اذعان دارد. این کتاب ده ها مورد از موارد مطالعاتی را به شما معرفی می کند که همانند یک تخته پرش برای شعله ور کردن ایده های برندینگ شما کاربرد دارد.

بازاریابی تجربی
این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول می رود، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان یک ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد.
بازاریابی تجربی رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ می کند و پایه های آن را مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می دهد. این کتاب بخوبی نشان می دهد که مدیران چگونه می توانند تجربیات جامعی برای مشتریان خود از طریق برندهایی ایجاد کنند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد می کنند. این کتاب همچنین عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی ( که به موجب آن استراتژی اتخاذ شده بازاریابی و فروش یک محصول به عنوان یک برند نیست، بلکه به عنوان یک سبک زندگی برند شده است) و کمپین های هویت اجتماعی می شود ( که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وبسایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

ساختن برندهای قوی
ساختن برندهای قوی به شما نشان می دهد که چگونه از طریق ساخت هویت برند و خلق یک شخصیت برای برند و همچنین مدیریت یک سیستم برند با تکه تکه شدن بازارها کنار بیاییم. این کتاب همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با در نظر گرفتن مزایای احساس و خود بیانگری(ابراز و تصریح عقاید و خصوصیات خود) و نیز معرفی دیدگاه های برند به عنوان یک شخص، برند به عنوان یک سازمان و برند به عنوان نماد از چارچوب و قید و بندها خارج شویم.

همه چیز به ایده ها وابسته است
این کتاب ها همگی توسط معلمین خبره در این حوزه ها تالیف شده اند که خرد کسب شده خودشان از پس سال ها تجربه را در آنها انتقال داده اند. اما مسئله این است که این کتاب ها هیچ یک حرف آخر در این حوزه ها نیستند. بازاریابی و برندینگ ایستا و راکد نیستند و هر کمپین در رابطه با آنها برای موفقیت باید در درجه اول منحصر به فرد باشد. این کتاب ها همگی یک سکوی پرتاب خوب برای رساندن استراتژی شما به سطحی بالاتر هستند.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد