درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33646صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:42
خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
شهردار بندرعباس با بیان اینکه خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود، گفت: انتقال درست خدمات، امیدواری را در جامعه افزایش می‌دهد و به تبع آن نیز میزان مشارکت عمومی افزایش می‌یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار بندرعباس با بیان اینکه خلاقیت  روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود، گفت: انتقال درست خدمات، امیدواری را در جامعه افزایش می‌دهد و به تبع آن نیز میزان مشارکت عمومی افزایش می‌یابد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی که در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: آنچه برای ما در کار و عمل مشخص می‌شود، انتظارات مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتظارات مردم از روابط عمومی، انتقال انتظارات و توقعات و در مقابل نیز انتظارات مجموعه انتقال خدمات و اقدامات صورت گرفته به شهروندان است، افزود: تبدیل منطقی انتظارات عمومی و انتقال به موقع آن به مجموعه یکی دیگر از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه برخورداری از تکنولوژی و اثرگذاری حضور در این عرصه، باید مهمترین هدف روابط عمومی‌ها در این بازه زمانی باشد، ادامه داد: امروز دیگر نمی‌توان مانند سال‌های قبل با بنر و پیامک نیازهای حوزه اطلاع‌رسانی را برطرف کرد.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎‌شود، خاطرنشان کرد: انتقال درست خدمات، امیدواری را در جامعه افزایش می‌دهد که این امر موجب افزایش سطح امیدواری و تعلق خاطر شهروندان شده و به تبع آن نیز میزان مشارکت عمومی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: شناخت و انتقال درست هویت شهر به شهروندان، در انجام هرچه بهتر امور کمک شایانی می‌کند، زیرا آگاهی مردم از هویت شهر، موجب افزایش تعلق خاطر می‌شود.

این مقام مسئول نگهداری از اموال عمومی و مبلمان شهری را یکی از مشکلات شهر دانست و گفت: امکانات زیادی در شهر ایجاد می‌شود، اما نگهداری از آنها ضعیف است، برای نمونه می‌توان به جابجایی و تخریب نیمکت‌های سنگی به کار برده شده در بوستا‌ن‌ها توسط قلیان‌فروش‌ها و همچنین سرقت برخی از المان‌های شهر اشاره کرد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: از آنجایی که عزم عمومی در نگهداری اموال شهر عامل پایه‌ای توسعه هر شهر است، باید شهروندان را ترغیب به نگهداری از شهر کنیم.

امینی‌زاده در انتها نیز عنوان کرد: با افزایش فرهنگ شهروندی و قانونمداری در حوزه‌های مختلف مانند کسب و کار، ایمنی، ساخت و سازها، خدمات شهری و غیره، عزم جدی و روحیه مطالبه‌گری برای توسعه رخ می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد