درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33514صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 15:09
خبرنگار ایرنا برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی شد
«علی اکبر قزوینیان» خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان فعال و برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی کشور معرفی و با حضور مسئولان فرهنگی، شماری از مدیران مسئول مطبوعات و رسانه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد تجلیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «علی اکبر قزوینیان» خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان فعال و برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی کشور معرفی و با حضور مسئولان فرهنگی، شماری از مدیران مسئول مطبوعات و رسانه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد تجلیل شد.

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در آستانه فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ارتباطات و روابط عمومی» از فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و رسانه با اهدای تندیس و لوح تقدیر با حضور «محمد سلطانی فر» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «زهرا سعیدی» رئیس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «مهدی باقریان» مدیرعامل موسسه کارگزار روابط عمومی و «محمد تقی روغنی ها» مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه ایران تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این مراسم همچنین از شماری از دست اندرکاران و پیشکسوتان حرفه روابط عمومی و ارتباطات تجلیل بعمل آمد.

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با عنوان بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران، با سخنرانی محمد سلطانی فر، زهرا سعیدی مبارکه و محمدتقی روغنی ها ، حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و عضو شورایعالی فضای مجازی برگزار شد.

همچنین حسن نمکدوست تهرانی استاد و صاحبنظر علوم ارتباطات، امیر محبیان استاد دانشگاه و رییس گروه رسانه ای آریا، احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی و سیدجلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در هتل ارم تهران برگزار شد.

ظرفیت ها و چالش های روابط عمومی جدید در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مدیریت اخبار جعلی، بررسی نقش روابط عمومی ها در تحقق حقوق شهروندی، نقش رسانه و مدیریت برداشت، مدیریت بحران در روابط عمومی، نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه اقتصادی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی از جمله موضوعاتی بود که سخنرانان در کارگروه های مختلف دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد