درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33447صفحه نخست » شنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 13:55
5 نکته ساده برای بررسی محتوا
اجرای کمپین رسانه‌ای به معنی توزیع خبر یا محتوای شرکت شما در رسانه‌ها برای دیده شدن بیشتر و ارتباط با مخاطبان رسانه‌هاست. برای این امر نیاز به یک محتوای خوب دارید که مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان آنها قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اجرای کمپین رسانه‌ای به معنی توزیع خبر یا محتوای شرکت شما در رسانه‌ها برای دیده شدن بیشتر و ارتباط با مخاطبان رسانه‌هاست. برای این امر نیاز به یک محتوای خوب دارید که مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان آنها قرار گیرد.

در این مطلب 5 نکته ساده برای بررسی محتوا قبل از ارسال به رسانه‌ها و اجرای کمپین رسانه‌ای را بررسی می‌کنیم.

1- آیا داستانتان ارزش و اهمیت خبری دارد؟
درواقع هدف کلی از نگارش یک محتوای خبری، به اشتراک گذاشتن اخبار کسب و کار شما با مخاطبان رسانه‌ها است.

اگر یک داستان جالب و مناسب برای گفتن نداشته باشید، وقت دیگران را هدر داده‌اید. مطمئن شوید که انتشار محتوا، درنهایت، منجر به برندسازی و تبلیغ شرکت شما خواهد شد اما به یاد داشته باشید برای این کار باید موضوعاتی خبری داشته باشید.

اگر محتوای بدون ارزش خبری ارسال کنید، مطمئن باشید که اعتبار خود را از دست خواهید داد و درنهایت خبرنگاران و رسانه‌ها هم شما را نادیده خواهند گرفت. اگر نیاز دارید با محتواهای خبری آشنا شوید می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

2- بررسی نقل‌قول‌ها و آمار درج‌شده در محتوا
درحالی‌که هدف آگهی‌های تبلیغاتی بیشتر در راستای فروش بیشتر است، انتشار محتوا و داستان‌های خبری بیشتر برای بیان و ارائه حقایق و واقعیت‌ها انجام می‌شوند. هدف از تولید محتوا خلق داستان‌های جذاب است اما باز هم باید به خاطر داشته باشید که محتوا باید دقیق و خالی از هرگونه جانب‌داری باشد. در غیر این صورت آن محتوا، محتوای خبری محسوب نخواهد شد.

برای همین هم باید حتماً از صحت اطلاعات ارائه‌شده در محتوای خود مطمئن باشید و در آن غلو نکنید. اگر آماری را ارائه می‌دهید حتماً آن را مجدد بررسی کنید تا نسبت به نقل درست آن مطمئن شوید و بعد هم محتوا را از هرگونه اغراق، ادعاهای بی‌اساس و نقل‌قول‌های نامربوط پاکسازی کنید.


3- بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
خوشتان بیاید یا نیاید، شما نمی‌توانید موتورهای جستجو را نادیده بگیرید. اگر در این زمینه به خوبی عمل نکنید و در واقع اگر در محتوایتان عبارات و کلمات کلیدی مرتبط لحاظ نشود، شانس بهتر دیده شدن را از دست خواهید داد.

خوشبختانه بهینه‌سازی محتوای خبری خیلی راحت است. برای این کار کافی است فقط مطمئن شوید که کلمات کلیدی و بک‌لینک‌های مرتبط با آن‌ها را به‌درستی به‌کاربرده‌اید (بهتر است این عبارات را به‌صورت خیلی طبیعی در عنوان مطلب و در پاراگراف اول مطلب قرار دهید). برای اطمینان بیشتر حتماً لینک‌ها را چندین بار بررسی کنید تا از صحت آنها مطمئن شوید.


4- رعایت اصول اولیه تولید محتوای خبری
شاید این این اصول اولیه را می‌شناسید که دست به تولید محتوا زده‌اید، اما باهم به‌اختصار آن‌ها را مرور خواهیم کرد. این اصول، مواردی هستند که در نگارش هر محتوای خبری باید رعایت شوند.

تیتر اصلی و تیتر فرعی (روتیتر)
تاریخ انتشار
پاسخ به سؤالات شش‌گانه خبری: چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، چه مکانی، چطور و چرا
اطلاعات تماس
معرفی مختصر شرکت

5- محتوا باید مفید و در راستای هدف باشد
و درنهایت، مطمئن شوید که محتوای شما مفید است و هدف شما را تا حد امکان برآورده خواهد کرد. اطلاعات زیادی اصولاً می‌تواند خبر باشد. به خاطر داشته باشید که هدف شما از محتوای خبری این است که خبری ساده تولید کنید که خبرنگاران را برای تقاضای محتوای بیشتر به سمت شما جلب کند. هرگونه اطلاعات غیرضروری و یا غیر موضوعی باید در این مرحله حذف شوند.


مترجم: حبیبه مجیدی
منبع: https://blog.akhbarrasmi.com

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد