درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 14:45   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
  گزارش موسسه Pew نشان داد: اینترنت ضروری‌ترین ابزار در عصر پاندمی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33373صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 27 تیر 1400 - 01:00
هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:

۱- تا ابد در این بن بست، گیر افتاده ام


فکر می کنیم زندگی ما همیشه مثل اوضاع بدی که در آن قرار داریم خواهد بود. ترس احاطه مان می کند و به این نتیجه می رسیم که از این وضعیت بیرون نخواهیم آمد. قانون اولی که بودا معرفی می کند این است که همه چیز مدام تغییر خواهد کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که همیشه اوضاع بد بماند.

۲ – از من گذشته که تغییر کنم


زندگی قابل پیش بینی نیست و در یک جهت مستقیم پیش نمی رود. ما همیشه می توانیم آن را دور بزنیم و برگردانیم به سمتی دیگر … برای تغییر هیچ وقت دیر نیست.

۳ – ضعف نشان دادن، خطرناک است


ضعیف و شکننده بودن باعث هراس می شود. اما تنها راه روبرو شدن با ضعف و هراس مان این است که بپذیریم انسان شکننده ایی هستیم. قبول کنیم که در بخش زیادی از اتفاقات زندگی، نقشی نداریم.

۴ – تنها بودن یک مشکل است


در زندگی شخصی، اگر نوبت به مواجه با بدشانسی و ناگواری باشد تنها حریف میدان، خودمان هستیم. بنابر این بد نیست با خودمان راحت باشیم و از خلوت و تنهایی مان به تلخی یاد نکنیم.

۵ – همرنگ جماعت شو


از کودکی می آموزیم که اگر می خواهیم موفق باشیم باید در درون بقیه بٌر بخوریم ولی مشکل این است که که قواعد و سنت های عمومی جامعه روز به روز کهنه تر و غیرقابل تحمل تر می شود. همرنگ جماعت بودن و نرمال بودن باعث می شود مدام علاقه و سلیقه شخصی خود را سرکوب کنیم.

6 – همه قصد ضربه زدن به من را دارند


بعضی از ما اصرار داریم که اتفاقات و حوادث، توسط دیگران چیده می شود تا به ضرر ما تبدیل شود. ما بهتر است مسائل را شخصی نکنیم. هر انچه دیگران در باره ما می گویند واقعیت خودشان است و ربطی به هویت ما ندارد.

7- هرگز نباید غمگین و افسرده باشیم


 شادی واقعی در خوشحالی همیشگی نیست. انسان اگر موقعیت خودش را بپذیرد به یک ارامش قابل تحمل می رسد.

 

منبع: https://irishtechnews.ie4

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی