درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33312صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 01:17
هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان
یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.

اما آمار پشت آمار وجود دارد که نشان می دهد بخش زیادی از این شرکت ها سرانجام خوبی ندارند و بسته می شوند. در بیشتر موارد اشتباهاتی که باعث بسته شدن شرکت های تازه تاسیس می شود ربطی به کمبودها و مشکلات اققتصادی ندارد. دلایل اغلب شکست ها خود موسسیسن هستند و اشتباهاتی که مرتکب می شوند.

۱- از همان ابتدا به فکر تسخیر بازار نباشید
یکی از بزرگترین میلیاردهای جهان Richard Branson که از ۱۶ سالگی وارد دنیای شرکت ها و ایده های جدید بازرگانی شده است می گوید وقتی شرکت را تاسیس کردیم و تبدیل به شرکتی با ۵۰ هزار کارمند شدیم اصلا فکر نمی کردیم که به این سطح از قدرت و ثروت برسیم. شک ندارم که اگر هدف مان را تا این حد عظیم تخیل می کردیم حتما با شکست روبرو می شدیم.

قدم بسیار بزرگ برداشتن یا مانع برداشتن قدم اول می شود یا سرویس و تولیدی خواهید داشت که مشتری برایش نخواهید داشت. شرکت های جوان بهتر است فعالیت شان قابل کنترل و انجام شدنی باشد. وگرنه هزینه ها و توقعات عملی نشده، کمرشکن خواهد بود. صحبت از این نیست که هدف و آرزو نداشته باشید فقط یادتان باشد که بتوانید تلاش کنید هر روز کمی بهتر شوید.

۲- هیجانزده باشید ولی توقع نداشته باشید بقیه هم مثل شما باشند
بشر همیشه در حال مقایسه وضعیت خودش با دیگران است. اغلب آدمها از موقعیتی که دارند راضی نیستند و کافی است یکی از اطرافیان شان بهتر و موفق تر عمل کند. شما حتما از تاسیس شرکت و موفقیت های اولیه اش ذوق زده اید ولی شک نداشته باشید که بقیه ادم هایی که می شناسید از موفقیت شما احساس اطمینان خاطر ندارند وقتی قرار است با شما مقایسه شوند.

۳- باید عاشق مشتری تان باشید
عاشق ایده و محصول یا سرویسی که ارائه می کنید باشید و با تمام وجود سعی کنید بهترین و حتی کم هزینه ترین محصول را تهیه کنید ولی مهمترین هدفی که موسسان جوان فراموش می کنند علاقه و تعهدشان به مشتری ها است.

۹۰ درصد دلیل پیشرفت یک محصول نظیر ماشین یا مدادی که همه جهان می خرند کیفیت آن نیست. بلکه نحوه ارائه و تبلیغ و در نظر گرفتن نوع علاقه و توجه مشتریان است.

شرکت های تازه تاسیس باید بفهمند در ذهن مشتریان محصولی که تهیه می کنند چه می گذرد؟ آنها باید سلیقه و توجه مشتریان را پیش بینی و اجرا کنند.

۴- خسیس بودن در توسعه مداوم محصول
پول درآوردن با صرف هزینه ممکن می شود. هر شرکت بهتر است در سه زمینه یافتن همکاران خوب، بازاریابی و آموزش خود و اعضای شرکت اصلا خساست به خرج ندهد.

۵- مثل پدران تان نباشید
متفکر معروف Ray Kurzweilکه پیش بینی هایش در باره تکنولوژی شهرت جهانی دارد می گوید « سرعت و پیشرفت دنیای امروز با زمانه پدرتان تفاوت اساسی دارد. قرن ۲۱ قرار نیست توسعه ایی در صد سال باشد. این قرن به اندازه ۲۰ هزار سال بشر، تغییر خواهد کرد» پس همیشه خودتان را با تازه ترین سطح پیشرفت، تطبیق دهید وگرنه به سرعت توسط شرکت های دیگر از دور خارج می شوید.

۶- قرار نیست خودتان را برای شرکت به کشتن دهید
شکی نیست که همه توجه و پشتکار و خلاقیت تان باید صرف شرکت تازه تاسیس تان شود ولی درخواست برای حل مشکلات و کارهای روزانه واقعا سرسام آور است. برای همین باید از دخالت و تلاش برای انجام دادن همه کارها دست بردارید. مدیران شرکت های جدید بهتر است از همان شروع یاد بگیرند که بخشی از روز، وقت اصیل شان را با فاصله گرفتن از جزئیات و کارهای جاری، صرف کنند. آنها باید بدون تنش، شرکت و کارش را از بیرون ببینند.

۷ – شکست و خطا در هر قدم را حتمی بدانید
دنیا بر روی مدار شب و روز و رشد و سقوط می چرخد. هر تلاشی هم که شرکت های اقتصادی انجام می دهند حتما در خود پیروزی و شکست های کوچک خواهند داشت. این را حتما و واقعا بپذیرید و از آنها نترسید. اگر شانس بیاورید این خلل‌های ایجاد شده، شرکت تان را بهتر خواهد کرد

۸- از ایده های اطراف تان بهره ببرید
شما و هر مدیر موسس، حد و حدود مشخصی از ایده و خلاقیت دارید. حتما هر روز بر اساس تجربه و دانش کسب شده، بهتر می شوید ولی از هر آنچه هستید فراتر نمی روید. برای همین یافتن افرادی که ایده ها و هوشیاری و مدیریت دارند برای شرکت تان واجب و حتمی است.

 

منبع: www.success.com

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد