درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 16:09   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33280صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 23 تیر 1400 - 13:44
سازمان هوشیار
رابرت فیلیپس - سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلیه شهروندان تمایز قائل شود.


درست همانطور که سازمان‌ها می‌توانند ارزش‌ها را سهیم شوند، اطلاعات و عقاید را نیز می‌توانند بیان نمایند. سُلطه و زمام امور به فرهنگ جدیدی از "ما" انتقال می‌یابد. با کاملاً شفاف شدن، "ما" به نحوی صحیح پاسخگو می‌شویم – نه به نخبگانی که زمانی قدرتمند بودند بلکه به مجموعه شهروندان.


روابط از بزرگسال به کودک (ما به تو می‌گوییم که چه چیزی و در چه موقعی برای تو مفید است) از بزرگسال به بزرگسال (مکالمۀ پخته و سنجیدۀ دو فرد برابر) انتقال می‌یابد. اعتماد به این ترتیب با کارکنان و مشتریان به وجود می‌آید– به نحوی درست بر مبنای احترام متقابل ایجاد می‌شود.


ترس غالباً سازمان را از افشای خود باز می‌دارد. اما ترس برگرفته از فرهنگ مدیریتی است– فرامین و کنترل‌های لازم برای تضمین اطاعت از فرایند.


اختیاردهی فردی فقط به شفافیت بیشتر منجر می‎ شود، درست همانطور که پیشرفت فناوری و ارتباطات سرعت فرایند را فزونی می‌بخشد، قدرت را از سلسله مراتب ‎های قدیم دور کرده به شبکه‎‌های جدید نفوذ سوق می ‎دهد.


اما، باید در مورد پرستش و بت کردن شفافیت مراقب باشیم. صرفاً انتشار اطلاعات فراوان عبارت از حرکت به سوی ایجاد یا اعادۀ اعتماد عمومی نیست؛ این فقط تلاش دیگری، مانند مسئولیت اجتماعی جمعی، برای ظهور شفافیت و مسئولیت اجتماعی است.


این را نمی‌توان به عنوان سرپوشی برای مدیریت بهتر و اخلاقیات به کار برد. یکی از پیامدهای ناخواستۀ شرایط آزادی اطلاعات این است که همۀ گزارش‌ها دیگر کامل، صحیح یا صادقانه نیست.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی